Dostawa różnych produktów spożywczych

Data publikacji 2017-03-29
Data zakończenia 2017-04-06 09:30:00
Instytucja Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Wadowice
Województwo małopolskie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 53731 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 153000001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw, ryb oraz wody mineralnej i źródlanej

Opis

Dostawa warzyw i owocówDostawa rybDostawa wody źródlanej wraz z najmem dystrybutorówDostawa wody mineralnej i źródlanej

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Ulica Karmelicka
Nr domu 5
Miejscowość Wadowice
Kod Pocztowy 34-100
Panstwo Polska
Województwo małopolskie
Tel +48338232230
Fax +48338232230
Email zp@zzozwadowice.pl
Regon 000306466
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zzozwadowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach, ul. Karmelicka 5, 34-100 Wadowice
Numer referencyjny ZP/PRZET/8/2017
Rodz zam D
Okres2c 12
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. W przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokument wymieniony w ww. pkt 1. 3. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.3 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 4.1.nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4.2. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt 4 ppkt 4.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt 4 ppkt 4.1. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 6. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 5 stosuje się.
Inne dokumenty niewymienione 1.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału ale notarialnie poświadczonej kopii. 3. Dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale VII pkt 1 SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.Oświadczenie Wykonawcy o wdrażaniu przez niego systemu HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Point System), certyfikat HACCP lub inny dokument poświadczający – gdy Wykonawca posiada system HACCP już wdrożony lub oświadczenie o braku obowiązku posiadania wyżej wymienionego dokumentu. – dotyczy Pakietu nr 3 2. Świadectwo PZH zawierające kwalifikację rodzajową (ważne przez cały okres trwania umowy). – na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca winien złożyć atest higieniczny PZH. – dotyczy Pakietu nr 3 3. Atest PZH dopuszczający butle do używania w obrocie, w celach spożywczych, na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca winien złożyć jeden z poniższych dokumentów: - dotyczy Pakietu nr 3 a) ocena i kwalifikacja rodzajowa wody wydana przez Państwowy Zakład Higieny, b) decyzja Głównego Inspektoratu Sanitarnego uznającego wodę jako naturalną wodę. 4.Zaktualizowane świadectwa kontroli jakości wody na zawartość minerałów i zachowanie wymagań mikrobiologicznych, wykonane lub potwierdzone przez uprawnioną jednostkę. – dotyczy Pakietu nr 3 5.Aktualne sprawozdanie z badań fizyko-chemicznych i mikrobiologicznych.- dotyczy Pakietu nr 3 6.Materiały informacyjne, katalogi lub zdjęcia dotyczące oferowanego asortymentu, Wykonawca winien wskazać – zaznaczyć oferowany asortyment podając nr pozycji określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – dotyczy Pakietu nr 4. 7.Handlowy Dokument Identyfikacyjny – dotyczy Pakietu nr 2.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Dopuszcza się zmianę ceny przedmiotu umowy jedynie w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę ceny jednostkowej asortymentu, w przypadku gdy w trakcie obowiązywania umowy z przyczyn niezależnych od Dostawcy nastąpi zmiana wielkości opakowania dostarczanego asortymentu o max+/-20%. Cena jednostkowa winna być przeliczona proporcjonalnie do zmiany wielkości opakowania. 3. Zmiana numeru konta wymaga aneksu do umowy.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 100
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 06/04/2017
Godzina składania wniosków 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)