Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych
|
Ulica |
ul. Księcia Bolesława
|
Nr domu |
6
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
01494
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
261 851 482
|
Fax |
261 851 450
|
Email |
przetargi@itwl.pl
|
Adres strony url |
www.itwl.pl
|
Regon |
1040136900000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
podmiot prawa publicznego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.itwl.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.itwl.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Księcia Bolesława 6, 01-494 Warszawa, Kancelaria Jawna (Budynek nr 1, pokój nr 5)
|
Numer referencyjny |
9/ITWL/PIiZ2016/PN/2017/D
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
40
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych mebli biurowych o wartości brutto minimum 70 000 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych), w zakresie części I zamówienia.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych foteli obrotowych o wartości brutto minimum 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł), w zakresie części II zamówienia.
Poprzez:
- jedną dostawę należy rozumieć wszystkie dostawy realizowane w ramach jednej umowy.
- wartość dostawy należy rozumieć łączną wartość wszystkich dostaw realizowanych w ramach jednej umowy.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wykonawca wraz z ofertą złoży wykaz dokumentów w zakresie części I i II zamówienia potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego tj.:
a) atest higieniczny potwierdzający, że płyty wiórowe laminowane, zastosowane w oferowanych meblach, posiadają klasę higieniczności E1, wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości,
b) dokument potwierdzający, że zastosowana farba epoksydowa posiada atest higieniczny wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości,
c) atest higieniczny na obrzeża płyt wiórowych tj. na okleinę PCV zastosowanych w oferowanych meblach, wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości,
d) Wykonawca wraz z ofertą dostarczy próbki płyt użytych w zaoferowanych meblach, o wymiarach 10 cm x 10 cm oraz fabryczny próbnik tkanin tapicerskich.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ,
c) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszenie obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt 7) ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ,
d) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązana z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych referencje bądź inne dokumenty powinny być wydanie nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. a).
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
Nie
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Nie
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza następujące możliwości dokonania zmian umowy:
a) zmiany terminu realizacji umowy z powodu okoliczności niezależnych od Wykonawcy,
b) zmiany podwykonawcy w zakresie zgodnym z ofertą,
c) zmiana wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany stanu prawnego dotyczącego podatku od towarów i usług VAT,
d) zmiany postanowień umowy dokonane na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2÷6) ustawy Pzp.
|
Kryt 0 |
cena brutto
|
Kryt 0p |
99
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
06/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
13:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Le czy nast |
Nie
|
Le czy nasta |
Nie
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
IV 3 2 PodzialDialogu |
Nie
|
IV 3 3 PodzialNegocjacji |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|