Dostawa i montaż do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych: a) mebli biurowych(część I zamówienia), b) foteli obrotowych i krzeseł(część II zamówienia).

Data publikacji 2017-03-29
Data zakończenia 2017-04-06 13:30:00
Instytucja Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Biurka i stoły,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 54032 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 391210006
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Dostawa i montaż do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych:
a) mebli biurowych(część I zamówienia),
b) foteli obrotowych i krzeseł(część II zamówienia).

Opis

Dostawa i montaż do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych mebli biurowych - część I zamówienia
Dostawa i montaż do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych foteli obrotowych i krzeseł - część II zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych
Ulica ul. Księcia Bolesława
Nr domu 6
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01494
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 261 851 482
Fax 261 851 450
Email przetargi@itwl.pl
Adres strony url www.itwl.pl
Regon 1040136900000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.itwl.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.itwl.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Księcia Bolesława 6, 01-494 Warszawa, Kancelaria Jawna (Budynek nr 1, pokój nr 5)
Numer referencyjny 9/ITWL/PIiZ2016/PN/2017/D
Rodz zam D
Okres2c 40
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych mebli biurowych o wartości brutto minimum 70 000 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych), w zakresie części I zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych foteli obrotowych o wartości brutto minimum 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł), w zakresie części II zamówienia. Poprzez: - jedną dostawę należy rozumieć wszystkie dostawy realizowane w ramach jednej umowy. - wartość dostawy należy rozumieć łączną wartość wszystkich dostaw realizowanych w ramach jednej umowy.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca wraz z ofertą złoży wykaz dokumentów w zakresie części I i II zamówienia potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego tj.: a) atest higieniczny potwierdzający, że płyty wiórowe laminowane, zastosowane w oferowanych meblach, posiadają klasę higieniczności E1, wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, b) dokument potwierdzający, że zastosowana farba epoksydowa posiada atest higieniczny wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, c) atest higieniczny na obrzeża płyt wiórowych tj. na okleinę PCV zastosowanych w oferowanych meblach, wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, d) Wykonawca wraz z ofertą dostarczy próbki płyt użytych w zaoferowanych meblach, o wymiarach 10 cm x 10 cm oraz fabryczny próbnik tkanin tapicerskich.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, b) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, c) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszenie obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt 7) ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, d) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązana z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Dowodami, o których mowa powyżej są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych referencje bądź inne dokumenty powinny być wydanie nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. a).
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Nie
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza następujące możliwości dokonania zmian umowy: a) zmiany terminu realizacji umowy z powodu okoliczności niezależnych od Wykonawcy, b) zmiany podwykonawcy w zakresie zgodnym z ofertą, c) zmiana wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany stanu prawnego dotyczącego podatku od towarów i usług VAT, d) zmiany postanowień umowy dokonane na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2÷6) ustawy Pzp.
Kryt 0 cena brutto
Kryt 0p 99
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 06/04/2017
Godzina składania wniosków 13:30
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Le czy nast Nie
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)