Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Powiat Ostrzeszowski
|
Ulica |
ul. Zamkowa
|
Nr domu |
31
|
Miejscowość |
Ostrzeszów
|
Kod Pocztowy |
63500
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
wielkopolskie
|
Tel |
627 320 040
|
Fax |
627 301 771
|
Email |
organizacyjny@powiatostrzeszowski.pl
|
Adres strony url |
www.powiatostrzeszowski.pl
|
Regon |
25085477700000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie realizowane w ramach projektu „Cyfryzacja geodezyjnych rejestrów publicznych Powiatu ostrzeszowskiego” Działanie 2.1 ,,Rozwój elektronicznych usług publicznych” Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020.
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.wokiss.pl/ostrzeszowp/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.wokiss.pl/ostrzeszowp/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy sporządzić pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Ofertę należy przesłać pocztą, kurierem lub złożyć osobiście.
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiat Ostrzeszowski, ul. Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów
|
Numer referencyjny |
GG.272.8.2017
|
Rodz zam |
U
|
Okres2c |
05/02/2018
|
Szacunkowa wart zam calosc |
500243.90
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczególnego warunku w tym obszarze.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca:
a) wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł
b) potwierdzi, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem należytego wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
a) minimum dwóch usług wykonanych dla miasta/powiatu o liczbie ludności powyżej 50 000 mieszkańców, o wartości co najmniej 200 000 zł brutto każda, polegających na wdrożeniu lub rozbudowie istniejącego systemu informatycznego do prowadzenia zasobu geodezyjnego i kartograficznego, obejmujących dostawę sprzętu i oprogramowania systemowego, w tym jedna z usług obejmowała migrację danych graficznych i opisowych z istniejącego rozwiązania (do prowadzenia PZGiK) do innego systemu zintegrowanego opartego na relacyjnej bazie danych (do prowadzenia PZGiK)
oraz
b) minimum jednej usługi o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł brutto, polegająca na wdrożeniu lub rozbudowie portalu internetowego z wykorzystaniem bazy danych, serwera aplikacji i weryfikacji autoryzowanego dostępu, służącego udostępnianiu danych i materiałów PZGiK
2. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają następujące wymagania:
a) Kierownik Projektu – legitymujący się udziałem, w ciągu ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, w roli kierownika projektu, w dwóch projektach informatycznych zakończonych wdrożeniem oprogramowania, polegających na wdrożeniu i dostosowaniu do wymagań Zamawiającego gotowego rozwiązania informatycznego. Wartość zamówienia każdego wskazanego projektu nie może być mniejsza niż 100 000 zł brutto. Zamawiający wymaga, aby kierownik projektu legitymował się certyfikatem PRINCE2 Foundation lub równoważnym.
b) Specjalista ds. architektury systemów informatycznych– legitymujący się udziałem, w ciągu ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, w roli architekta, w przynajmniej dwóch projektach zakończonych wdrożeniem systemu informatycznego do prowadzenia Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. Każdy z projektów dotyczył systemu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto.
c) Specjalista ds. baz danych – legitymujący się udziałem, w ciągu ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, w dwóch projektach zakończonych realizacją i wdrożeniem systemu zarządzania bazą danych, przy czym jeden z projektów dotyczył systemu informatycznego do prowadzenia Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego.
d) Specjalista ds. migracji – posiadający doświadczenie w przygotowaniu i przeprowadzeniu migracji danych Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, potwierdzone udziałem, w ciągu ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, w realizacji co najmniej dwóch zamówień w ramach których przeprowadzono między innymi migrację zbiorów danych Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego o wartości brutto każdego zamówienia nie mniejszej niż 100 000 zł,
e) Specjalista ds. bezpieczeństwa IT – posiadający doświadczenie, potwierdzone udziałem, w ciągu ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, w co najmniej dwóch projektach informatycznych w charakterze specjalisty ds. bezpieczeństwa IT.
Zamawiający nie dopuszcza, aby jedna osoba mogła zostać wykazana w więcej niż jednej roli określonej powyżej.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Tak
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
2)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-Wzór stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami-Wzór stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.
3) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert,
4) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ pkt 4.1.2 lit. b).
|
Inne dokumenty niewymienione |
W przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych - pełnomocnictwo do podpisania oferty (pełnomocnictwo załączone do oferty).
W przypadku gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pełnomocnictwo załączone do oferty).
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 5.2 siwz.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Dopuszcza się zmiany w umowie, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60.00
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
10/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|