Zgierskie szkoły inkubatorem cyfrowych kompetencji uczniów w „zawodach przyszłości” - dostawa sprzętu teleinformatycznego

Data publikacji 2017-03-30
Data zakończenia 2017-04-07 12:45:00
Instytucja Gmina Miasto Zgierz
Miejscowość Zgierz
Województwo łódzkie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 54947 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 302321005
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, uruchomienie i montaż sprzętu teleinformatycznego w następujących placówkach oświatowych na terenie Miasta Zgierza:
- Szkoła Podstawowa Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi – 95-100 Zgierz, ul. Piłsudskiego 1,
- Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Jana Niepokoja – 95-100 Zgierz, ul. Łódzka 2,
- Szkoła Podstawowa Nr 5 – 95-100 Zgierz, ul. 1 Maja 63,
- Szkoła Podstawowa Nr 10 – 95-100 Zgierz, ul. Ozorkowska 68/70,
- Szkoła Podstawowa Nr 11 – 95-100 Zgierz, ul. Stanisława Dubois 26.
Do każdej z w/w szkół należy dostarczyć, uruchomić i zamontować następujący sprzęt teleinformatyczny:
- zestaw komputerowy przenośny wraz z oprogramowaniem dla uczniów – 12 szt.
- zestaw komputerowy przenośny wraz z oprogramowaniem dla nauczyciela – 1 szt.
- drukarka sieciowa, urządzenie wielofunkcyjne, druk kolorowy – 1 szt.
- wieloformatowe, niskoemisyjne, interaktywne urządzenia do projekcji obrazu i emisji dźwięku – komplet – 1 szt.
- drukarka 3D – 1 szt.
- wielofunkcyjne urządzenie sieciowe – 1 szt.
- zasilacz UPS – 1 szt.
- serwer NAS – 1 szt.
- okablowanie: listwa zasilająca 3m - 5 szt., listwa zasilająca 5m -5 szt., kabel sieciowy 5m - 2 szt., kabel sieciowy 10m - 2szt.
- IT – oprogramowanie: antywirusowe - 13 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Gmina Miasto Zgierz
Ulica Plac Jana Pawła II
Nr domu 16
Miejscowość Zgierz
Kod Pocztowy 95-100
Panstwo Polska
Województwo łódzkie
Tel 427162854 w. 200, 7143200
Fax 427 143 203
Email estasiak@umz.zgierz.pl
Adres strony url www.umz.zgierz.pl
Regon 472057721
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Projekt: Zgierskie szkoły inkubatorem cyfrowych kompetencji uczniów w "zawodach przyszości" współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umz.zgierz.pl/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. Oferta winna być złożona w nieprzezroczystym opakowaniu (np. w kopercie zewnętrznej) w sposób określony w SIWZ
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Zgierza, pl. Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz
Numer referencyjny WOIT.271.7.2017
Rodz zam D
Okres2c 50
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy którzy: - wykonali (zakończyli wykonanie), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia („związane z przedmiotem zamówienia”), tj. - co najmniej 1 dostawę wraz z instalacją sprzętu audiowizualnego o wartości minimum 200.000,00 zł, - co najmniej 1 dostawę wraz z instalacją sprzętu komputerowego o wartości minimum 200.000,00 zł, potwierdzone dowodami określającymi, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. UWAGA: Wartości wymagane, występujące w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu wyrażone w walutach obcych będą przeliczane na polski złoty wg średniego kursu określonego przez NBP (Tabela A kursów średnich walut obcych) tego środka płatniczego w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w tym dniu NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut - Zamawiający dokona odpowiednio przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym ta publikacja nastąpi;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez Podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dotyczy dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia („związanych z przedmiotem zamówienia”), tj.: - dostawa wraz z instalacją sprzętu audiowizualnego; - dostawa wraz z instalacją sprzętu komputerowego.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci I. Próbki, opisy oraz inne podobne materiały, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego tj.: 1. Wydruk/Zrzut ekranu z przeprowadzonego testu, potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z wydajnością w oprogramowaniu BAPCO SYSmark® 2014 z wynikami min. jak w opisie przedmiotu zamówienia w punkcie „3.1. Zestaw komputerowy przenośny wraz z oprogramowaniem dla uczniów oraz „3.2. Zestaw komputerowy przenośny wraz z oprogramowaniem dla nauczyciela”. 2. Wydruk/Zrzut ekranu z przeprowadzonego testu, potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z wydajnością w oprogramowaniu BAPCO MobileMark® 2014 z wynikami min. jak w opisie przedmiotu zamówienia w punkcie „3.1. Zestaw komputerowy przenośny wraz z oprogramowaniem dla uczniów” oraz „3.2. Zestaw komputerowy przenośny wraz z oprogramowaniem dla nauczyciela”. 3. Oświadczenie producenta że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem odnośnie „3.1. Zestaw komputerowy przenośny wraz z oprogramowaniem dla uczniów” oraz „3.2. Zestaw komputerowy przenośny wraz z oprogramowaniem dla nauczyciela”. II. Certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środek dowodowy potwierdzający zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia, tj.: Dla pozycji „3.1. Zestaw komputerowy przenośny wraz z oprogramowaniem dla uczniów” oraz „3.2. Zestaw komputerowy przenośny wraz z oprogramowaniem dla nauczyciela” następujące certyfikaty: 1. Certyfikat min. ISO 9001: 2000 dla producenta sprzętu. 2. Certyfikat min. ISO 14001 dla producenta sprzętu. 3. Deklaracja zgodności CE. 4. Certyfikat Energy Star min. 6.0. 5. Firma serwisująca musi posiadać min. ISO 9001: 2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację producenta komputera (dokument potwierdzający tą zależność).
Wadium Wadium w wysokości: 5.000,00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz.
Czy wadium Tak
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, odpowiednio do treści art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych, jak również możliwość wprowadzenia zmian nieistotnych.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60.00
Data składania wniosków 07/04/2017
Godzina składania wniosków 12:45
IV 4 4 jezyki Oferta winna być sporządzona w języku polskim
Termin on
Okres data do 05/05/2017
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: w sprawach merytorycznych: 1) Sebastian Piechota, gł. specjalista oraz 2) Piotr Staruch, gł. specjalista, pok. nr 213, tel.: (42)714-31-55. W sprawach proceduralnych: 1) Ewa Stasiak, gł. specjalista i 2) Lech Dąbski, naczelnik, pok. 219, tel.: (42) 714-32-00 oraz 3) Robert Stawiński, gł. specjalista, pok. 220, tel.: (42) 714-32-34. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r. poz. 1422, z 2015 r. poz. 1844 oraz z 2016 r. poz. 147 i 615). Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze Stron na żądanie drugiej Strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)