Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Gmina Miasto Zgierz
|
Ulica |
Plac Jana Pawła II
|
Nr domu |
16
|
Miejscowość |
Zgierz
|
Kod Pocztowy |
95-100
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
łódzkie
|
Tel |
427162854 w. 200, 7143200
|
Fax |
427 143 203
|
Email |
estasiak@umz.zgierz.pl
|
Adres strony url |
www.umz.zgierz.pl
|
Regon |
472057721
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
Projekt: Zgierskie szkoły inkubatorem cyfrowych kompetencji uczniów w "zawodach przyszości" współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.umz.zgierz.pl/przetargi/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. Oferta winna być złożona w nieprzezroczystym opakowaniu (np. w kopercie zewnętrznej) w sposób określony w SIWZ
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Zgierza, pl. Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz
|
Numer referencyjny |
WOIT.271.7.2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
50
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy którzy: - wykonali (zakończyli wykonanie), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia („związane z przedmiotem zamówienia”), tj.
- co najmniej 1 dostawę wraz z instalacją sprzętu audiowizualnego o wartości minimum 200.000,00 zł,
- co najmniej 1 dostawę wraz z instalacją sprzętu komputerowego o wartości minimum 200.000,00 zł,
potwierdzone dowodami określającymi, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
UWAGA: Wartości wymagane, występujące w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu wyrażone w walutach obcych będą przeliczane na polski złoty wg średniego kursu określonego przez NBP (Tabela A kursów średnich walut obcych) tego środka płatniczego w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w tym dniu NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut - Zamawiający dokona odpowiednio przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym ta publikacja nastąpi;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez Podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Dotyczy dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia („związanych z przedmiotem zamówienia”), tj.:
- dostawa wraz z instalacją sprzętu audiowizualnego;
- dostawa wraz z instalacją sprzętu komputerowego.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
I. Próbki, opisy oraz inne podobne materiały, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego tj.:
1. Wydruk/Zrzut ekranu z przeprowadzonego testu, potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z wydajnością w oprogramowaniu BAPCO SYSmark® 2014 z wynikami
min. jak w opisie przedmiotu zamówienia w punkcie „3.1. Zestaw komputerowy przenośny wraz z oprogramowaniem dla uczniów oraz „3.2. Zestaw komputerowy przenośny wraz z oprogramowaniem dla nauczyciela”.
2. Wydruk/Zrzut ekranu z przeprowadzonego testu, potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z wydajnością w oprogramowaniu BAPCO MobileMark® 2014 z wynikami min. jak w opisie przedmiotu zamówienia w punkcie „3.1. Zestaw komputerowy przenośny wraz z oprogramowaniem dla uczniów” oraz „3.2. Zestaw komputerowy przenośny wraz
z oprogramowaniem dla nauczyciela”.
3. Oświadczenie producenta że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem odnośnie „3.1. Zestaw komputerowy przenośny wraz z oprogramowaniem dla uczniów” oraz „3.2. Zestaw komputerowy przenośny wraz z oprogramowaniem dla nauczyciela”.
II. Certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środek dowodowy potwierdzający zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia, tj.:
Dla pozycji „3.1. Zestaw komputerowy przenośny wraz z oprogramowaniem dla uczniów” oraz „3.2. Zestaw komputerowy przenośny wraz z oprogramowaniem dla nauczyciela” następujące certyfikaty:
1. Certyfikat min. ISO 9001: 2000 dla producenta sprzętu.
2. Certyfikat min. ISO 14001 dla producenta sprzętu.
3. Deklaracja zgodności CE.
4. Certyfikat Energy Star min. 6.0.
5. Firma serwisująca musi posiadać min. ISO 9001: 2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację producenta komputera (dokument potwierdzający tą zależność).
|
Wadium |
Wadium w wysokości: 5.000,00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, odpowiednio do treści art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych, jak również możliwość wprowadzenia zmian nieistotnych.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60.00
|
Data składania wniosków |
07/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
12:45
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta winna być sporządzona w języku polskim
|
Termin |
on
|
Okres data do |
05/05/2017
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 6 |
Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: w sprawach merytorycznych: 1) Sebastian Piechota, gł. specjalista oraz 2) Piotr Staruch, gł. specjalista, pok. nr 213, tel.: (42)714-31-55. W sprawach proceduralnych: 1) Ewa Stasiak, gł. specjalista i 2) Lech Dąbski, naczelnik, pok. 219, tel.: (42) 714-32-00 oraz 3) Robert Stawiński, gł. specjalista, pok. 220, tel.: (42) 714-32-34. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r. poz. 1422, z 2015 r. poz. 1844 oraz z 2016 r. poz. 147 i 615). Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze Stron na żądanie drugiej Strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
|
Czy unieważnienie |
Tak
|