Zakup aparatury do pracowni Diagnostyki Histopatologicznej oraz Pracowni Diagnostyki Cytologicznej

Data publikacji 2017-03-30
Data zakończenia 2017-04-12 10:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 55356 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331900008, 397172003
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

a) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa aparatury do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej oraz Pracowni Diagnostyki Cytologicznej: Urządzenie, dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. J. Śniadeckiego w Białymstoku, zwanym dalej Zamawiającym, w ilości, asortymencie i o parametrach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ – Parametry Techniczne.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy oraz Załącznik nr 2 do SIWZ – Parametry Techniczne.
c) Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.

Opis

a) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa aparatury do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej oraz Pracowni Diagnostyki Cytologicznej: Urządzenie, dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. J. Śniadeckiego w Białymstoku, zwanym dalej Zamawiającym, w ilości, asortymencie i o parametrach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowym oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ – Parametry Techniczne (Pakiet nr 1).
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowym oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ – Parametry Techniczne (Pakiet nr 1).
c) Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.a) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa aparatury do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej oraz Pracowni Diagnostyki Cytologicznej: Urządzenie, dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. J. Śniadeckiego w Białymstoku, zwanym dalej Zamawiającym, w ilości, asortymencie i o parametrach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowym oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ – Parametry Techniczne (Pakiet nr 2).
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowym oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ – Parametry Techniczne (Pakiet nr 2).
c) Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.a) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa aparatury do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej oraz Pracowni Diagnostyki Cytologicznej: Urządzenie, dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. J. Śniadeckiego w Białymstoku, zwanym dalej Zamawiającym, w ilości, asortymencie i o parametrach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowym oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ – Parametry Techniczne (Pakiet nr 3).
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowym oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ – Parametry Techniczne (Pakiet nr 3).
c) Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.a) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa aparatury do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej oraz Pracowni Diagnostyki Cytologicznej: Urządzenie, dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. J. Śniadeckiego w Białymstoku, zwanym dalej Zamawiającym, w ilości, asortymencie i o parametrach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowym oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ – Parametry Techniczne (Pakiet nr 4).
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowym oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ – Parametry Techniczne (Pakiet nr 4).
c) Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego
Ulica ul. Marii Curie-Skłodowskiej
Nr domu 26
Miejscowość Białystok
Kod Pocztowy 15950
Panstwo Polska
Województwo podlaskie
Tel 085 7488510, 7488531
Fax 085 7488593, 7488502
Email zamowienia_wsz@tlen.pl
Adres strony url www.sniadecja.pl
Regon 5065772900000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.sniadecja.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sniadecja.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę można złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem kuriera na adres siedziby zamawiającego. Obowiązuje forma pisemna.
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny ZOZ Wojewódzki Szpital Zespolony im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej-Curie 26, 15-950 Białystok w Kancelaria, I piętro, pokój nr 12 (budynek administracji).
Numer referencyjny DA-ZP-252-26/17
Rodz zam D
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca, którego ofertę oceniono jako najkorzystniejszą, na wezwanie Zamawiającego przedłoży w terminie 5 dni od dnia wezwania następujące oświadczenia i dokumenty (z zastrzeżeniem oświadczenia, o którym mowa w pkt 13.3. ust. 1 SIWZ): 1. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP., wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ; - Wykonawca składa ww. oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP.; - wraz ze złożeniem powyższego oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, biorącym udział w tym samym zamówieniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; - Jeżeli ww. oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania – art. 26 ust. 3 ustawy PZP. W przypadku nie przedłożenia przez Wykonawcę ww. oświadczania w ww. terminie Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy PZP. 2. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; 13.4 Dokumenty wymagane od Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 13.3 pkt. 2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 13.4 pkt. 1 SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem upływu terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 13.4 pkt. 1 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument dotyczy miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis ust. 13.4 pkt.2 SIWZ stosuje się odpowiednio; 13.5 Wymagania jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne): 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wykonawca, składa wraz z ofertą dokument pełnomocnictwa zawierający w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: a) reprezentowanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; b) zaciąganie zobowiązań; c) złożenie oferty wspólnie; d) prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. 5. W przypadku oceny spełniania warunków przetargowych przez podmioty występujące wspólnie warunki te będą zsumowane w celu łącznej oceny. 6. Nie dopuszcza się uczestnictwa danego Wykonawcy w więcej niż jednej grupie podmiotów występujących wspólnie.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów na spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Do oferty należy dołączyć dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy. 2. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 2 do SIWZ – Parametry techniczne. 3. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz Ofertowy. 4. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie wstępne o braku podstaw wykluczenia 5. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy) 6. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - o ile Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego Wykonawca, którego ofertę oceniono jako najkorzystniejszą, na wezwanie Zamawiającego przedłoży w terminie 5 dni od dnia wezwania następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Opis oferowanego przedmiotu zamówienia np. załączyć ulotki informacyjne, aktualny katalog zawierający dokładny opis, potwierdzający spełnienie wymagań określonych w SIWZ w szczególności w załączniku nr 2 – Parametry techniczne. Opisy muszą być przedstawione w języku polskim (jeżeli w języku obcym - to wymagane jest tłumaczenie na język polski; nie wymaga się tłumaczenia sporządzonego przez tłumacza przysięgłego.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany postanowień umowy/ umów zawartych w wyniku niniejszego postępowania będą mogły być wprowadzone wyłącznie w okolicznościach oraz w sposób wskazany w Załączniku nr 6A - Projekt umowy (Pakiet nr 1,4); w Załączniku nr 6B – Projekt umowy (Pakiet nr 2); w Załączniku nr 6C – Projekt umowy (Pakiet nr 3).
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 12/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki Wykonawca składa jedną ofertę w formie pisemnej, spełniającą wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), sporządzoną w języku polskim. Do wszystkich załączonych do oferty dokumentów w językach obcych należy dołączyć tłumaczenie na język polski poświadczone przez Wykonawcę.
Termin on
Termin związania ofertą 30
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)