Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej
|
Ulica |
ul. Grzybowska
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00844
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
(22) 37 20 210
|
Fax |
(22) 37 20 290
|
Email |
przetargi@kzgw.gov.pl
|
Adres strony url |
www.kzgw.gov.pl
|
Regon |
14059399700000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja rządowa centralna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.kzgw.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kzgw.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wykonawca składa ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie w formie pisemnej
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej ul. Grzybowska 80/82 00-844 Warszawa piętro VI, Kancelaria
|
Numer referencyjny |
KZGW/DPiZW/edu/2/2017
|
Rodz zam |
U
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
4.1. Termin wykonania zamówienia rozpocznie się w dniu zawarcia umowy z Wykonawcą.
4.2. Termin zakończenia realizacji zamówienia: 30 września 2017 r.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
a) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to jest posiadają środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 000 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).
b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200 000 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj. wykażą, że:
a) wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują) w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum następujące usługi:
Warunek 1
Co najmniej 3 prace o wartości minimum 100 000,00 PLN brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) każda, odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania, odbiorców oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że praca została wykonana należycie. Za pracę odpowiadającą swoim zakresem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia należy rozumieć prace w zakresie działań informacyjno-edukacyjnych dla potrzeb administracji publicznej z zakresu gospodarki wodnej lub ochrony środowiska, w tym projektowanie, przygotowanie, produkcja i dystrybucja materiałów oraz programowanie stron internetowych.
Wyżej wymienione usługi mogą być wykonane w ramach jednego lub odrębnych zamówień. W przypadku wykazania wymienionych wyżej usług w jednym lub kilku zamówieniach wykonawca musi określić w wykazie wykonanych usług wartość brutto wymienionych wyżej usług (osobno wartość każdej usługi).
W celu potwierdzenia spełnienia warunku w przypadku żądania dokumentów Wykonawca będzie zobowiązany załączyć dokument potwierdzający, że zostały one wykonane należycie oraz podać dane teleadresowe do firmy/instytucji, która wystawiła dokument,
w celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania weryfikacji podanych informacji.
UWAGA:
Dowodami, o których mowa powyżej są:
• poświadczenia,
• oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
b) dysponują osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, zgodnie z poniższymi wymaganiami:
Wykonawca musi wykazać, że w trakcie realizacji zamówienia dysponować będzie zespołem (co najmniej 5 ekspertów), w skład którego wchodzić będą co najmniej osoby o następujących kwalifikacjach:
• 1 menadżer/koordynator projektu posiadający doświadczenie w co najmniej dwóch projektach w zakresie kierowania lub koordynacji przedsięwzięć w branży usług wydawniczych, w przeciągu ostatnich dwóch lat;
• co najmniej 1 specjalista w dziedzinie grafiki bądź poligrafii posiadający wykształcenie wyższe, posiadający doświadczenie w przygotowywaniu materiałów promocyjnych do druku,
• co najmniej 1 specjalista ds. projektów edukacyjnych – posiadający wykształcenie wyższe oraz posiadający doświadczenie realizacji projektów edukacyjnych,
• co najmniej 1 specjalista - metodyk posiadający wykształcenie wyższe przyrodnicze lub pokrewne, posiadający doświadczenie zawodowe w przygotowanie tekstów edukacyjnych,
• co najmniej 1 specjalista w zakresie projektowania stron internetowych oraz planowania multimedialnych kampanii edukacyjnych.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie powinno zawierać następujące informacje : zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Tak
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy
6) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w pkt 5.1. SIWZ (dokumenty mają potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu wskazanego w pkt 5.1. SIWZ);
7) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert w wysokości określonej przez Zamawiającego w pkt 5.1. SIWZ (dokumenty mają potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu wskazanego w pkt 5.1. SIWZ);
8) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania;
9) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 22 Ustawy;
10) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
|
Zakresie warunkow udzialu |
3) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wykaz ma potwierdzać spełnianie warunków wskazanych w pkt 5.1. SIWZ);
4) dowody określające, czy usługi opisane w pkt 5.1. SIWZ zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, w przypadku usług o charakterze ciągłym lub okresowym są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku oświadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej nie 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami (wykaz ma potwierdzać spełnianie warunków wskazanych w pkt 5.1. SIWZ);
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
11.1. Wykonawca składa ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie w formie pisemnej oraz dodatkowo na załączonym nośniku optycznym (CD lub DVD) w formacie PDF i MS Word (lub równoważnym). Format MS Word (lub równoważny) dotyczy Formularza ofertowego, Koncepcji opracowania, Opisu sposobu realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią oferty w formie pisemnej a treścią oferty na nośniku optycznym decydująca jest treść oferty w formie pisemnej. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Propozycje rozwiązań wariantowych zostaną uznane za niezgodność z treścią SIWZ.
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Tak
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Kryt 0 |
Cena brutto
|
Kryt 0p |
50
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
10/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 6 |
17.1. Stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy następujących zmian:
1) w przypadku, gdy wprowadzenie zmian w sposobie realizacji usług jest uzasadnione i niezbędne do prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy, a zaistniała sytuacja była niemożliwa wcześniej do przewidzenia;
2) w przypadku zmiany w innych, powiązanych z przedmiotem zamówienia przedsięwzięciach realizowanych lub przewidzianych do realizacji przez Zamawiającego, których to zmian nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, wpływających na zakres, sposób lub terminy realizacji przedmiotu zamówienia;
3) w przypadku zmian w organizacji Zamawiającego, wpływających na zakres, sposób lub terminy realizacji zamówienia;
4) zmiany zakresu, sposobu lub terminu realizacji Przedmiotu Umowy, jeżeli taka zmiana wynika z nieprzewidzianych i niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy okoliczności, które wystąpiły w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia oraz zmiana ta nie powoduje ograniczenia korzyści Zamawiającego;
5) inne zmiany wynikające ze zmian/wejścia w życie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
13) wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest złożyć dowody, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz dokumenty dotyczące:
a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia;
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|