Dostawa akumulatorów, baterii, bezpieczników i taśm/opasek dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.

Data publikacji 2017-03-31
Data zakończenia 2017-04-11 10:30:00
Instytucja Jednostka Wojskowa Nr 6021
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Akumulatory elektryczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 55730 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 314300009
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „dostawa akumulatorów, baterii, bezpieczników i taśm / opasek dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
31430000-9 (akumulatory elektryczne), 44424200-0 (taśmy),31440000-2 (baterie), 31211300-1 (bezpieczniki).
Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załącznik Nr 1.1 treści SIWZ.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1.1
Przedmiot zamówienia powinien być wyrobem fabrycznie nowym, w pierwszym gatunku, nieużywanym, dopuszczonym do obrotu na rynek Polski, kompletnym oraz wolnym od wad technicznych i prawnych, zapakowany w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport, z podaną nazwą producenta
i wskazaniem terminu upływu gwarancji.
Wymagana gwarancja: minimum 12 miesięcy, maksymalnie 48 miesięcy.Do oferty musi być dołączona karta techniczna do każdego oferowanego produktu, która musi zawierać niżej wyszczególnione dane:
- nazwa produktu i producenta;
- kod produktu/oznaczenie producenta;
- parametry techniczne.
Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, w pierwszym gatunku, nieużywany, dopuszczony do obrotu na rynek Polski, posiadający nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, kompletny oraz wolny od wad technicznych i prawnych, z podaną nazwą producenta i wskazaniem terminu upływu gwarancji.
Termin dostawy musi być ustalony z osobami wyznaczonymi do kontaktów. Wykonawca planując termin dostawy musi uwzględnić termin od poniedziałku do piątku (nie uwzględniając dni świątecznych) w godz. 07.30 - 13.30.
Dostawa (transport załadunek i rozładunek) realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z asortymentem:
- faktury – pozycje oraz nazewnictwo w fakturze muszą być zgodne ze złożoną ofertą;
- protokołu przyjęcia-przekazania sporządzonego przez Wykonawcę zgodnego w pozycjach
i nazewnictwie ze złożoną ofertą;
- kart gwarancyjnych do każdej sztuki produktu posiadającego SN (numer fabryczny), które muszą zawierać niżej wymienione dane
- nazwę produktu,
- SN - serial number (numer fabryczny),
- termin gwarancji,
- dane kontaktowe gwaranta: adres, nr telefonu, e-mail,
- pieczęć firmową gwaranta.
Podstawą przyjęcia asortymentu do magazynu będzie protokół przyjęcia-przekazania podpisany przez Wykonawcę oraz kierownika magazynu Zamawiającego.
Wykonawca gwarantuje przez pełen okres gwarancji sprawne i bezawaryjne działanie zamówionego asortymentu. Reklamacje dotyczące stwierdzonych wad oraz awarii załatwiane będą z należytą starannością, rozumianą jako staranność profesjonalisty w działalności objętej niniejszego zamówienia w terminie 3 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego.
Wyroby dostarczone w ramach zawartej umowy muszą być oznakowane kodem kreskowym zgodnie z DECYZJĄ Nr 3/MON MINISTRA OBRONY NARODOWEJ z dnia 3 stycznia 2014r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do RON.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko.
Adres i miejsce dostawy: 00-904 Warszawa, ul 29 Listopada 1 (magazyn nr 4 JW 6021).
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne normom, europejskim ocenom technicznym, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom referencji technicznych,o których mowa w art. 30 ustawy Pzp. Wykonawca powołujący się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. Podane przez Zamawiającego nazwy (znaki towarowe) zamawianego asortymentu mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu zamawianego asortymentu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Jednostka Wojskowa Nr 6021
Ulica Żwirki i Wigury
Nr domu 9/13
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-909
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 261847581
Fax 261847577
Email ozgst.zampub@ron.mil.pl
Adres strony url www.ozgst.wp.mil.pl
Regon 146268471
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ozgst.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Nie
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13
Numer referencyjny Numer sprawy 32/2017/PN/Ł
Rodz zam D
Okres2c 30
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt.13 – 23 oraz ust.5 pkt.1 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 2.W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp należy przedłożyć: 1)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - w języku polskim); 2)informację w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oryginał).
Zakresie warunkow udzialu W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz brak podstaw wykluczenia należy przedłożyć: 1)aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach Nr 2 i Nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1). Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy(om), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcy(ach) w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców, wspólnie ubiegających się o zamówienie /dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia/.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 2 należy przedłożyć karty techniczne oferowanego asortymentu
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: - zmianie poszczególnych rzeczy objętych przedmiotem Umowy na inne, lub zmianie producenta (dystrybutora) określonego w Umowie, jeżeli zmiana jest konieczna z uwagi na brak lub wycofanie tej rzeczy z produkcji z zastrzeżeniem, że parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe będą takie same lub lepsze, a cena wskazana w Umowie nie ulegnie zwiększeniu. Zmiana poszczególnych postanowień zawartej Umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 11/04/2017
Godzina składania wniosków 10:30
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)