| Biuletyn | 2017 | 
							                							                							                									
						| Nazwa | Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie | 
							                									
						| Ulica | Centralna | 
							                									
						| Nr domu | 53 | 
							                							                									
						| Miejscowość | Kraków | 
							                									
						| Kod Pocztowy | 31-586 | 
							                									
						| Panstwo | Polska | 
							                									
						| Województwo | małopolskie | 
							                									
						| Tel | 126167419 | 
							                									
						| Fax | 126167417 | 
							                									
						| Email | mkrawczyk@zikit.krakow.pl | 
							                							                							                									
						| Adres strony url | www.zikit.krakow.pl | 
							                							                									
						| Regon | 357116163 | 
							                							                							                									
						| Obowiązkowa | Tak | 
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | Tak | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Dotyczy | 1 | 
							                							                									
						| Rodzaj zamówienia | administracja samorządowa | 
							                							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | Tak | 
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | www.zikit.krakow.pl | 
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak | 
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.zikit.krakow.pl | 
							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | Tak | 
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w trwale zamkniętej kopercie lub opakowaniu, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub z pośrednictwem posłańca | 
							                									
						| Czy podzielone na czesci | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków - sekretariat p.118 (budynek B) | 
							                							                							                							                							                									
						| Numer referencyjny | 16/III/2017 | 
							                							                									
						| Rodz zam | D | 
							                							                							                							                									
						| Okres2c | 90 | 
							                							                							                									
						| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czas | O | 
							                							                							                							                							                							                									
						| Informacje na temat katalogow | Uprawnieni do porozumiewania się z wykonawcami:
Piotr Trzepak – tel. (012) 616-75-40 (sprawy merytoryczne);  
Aneta Fijałka-Gacek – tel. (012) 616-71 -17 (sprawy proceduralne). | 
							                							                							                									
						| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej   działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 50.000,00 zł. | 
							                							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali dostawę tablic Informacji Pasażerskiej DIP na łączną kwotę 100.000,00 zł. | 
							                									
						| Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe | Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. | 
							                									
						| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow | Nie | 
							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Tak | 
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | Tak | 
							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. | 
							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | a)wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów  określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku  świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – wg. zał. nr 5;
b)dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 50.000,00 zł. | 
							                							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 1.Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w niniejszym ogłoszeniu nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń, których wykaz został określony w części IV SIWZ.
2. Wykaz oświadczeń jakie Wykonawca musi dołączyć do oferty:  
a)oświadczenie Wykonawcy dot. spełniania warunków udziału w zakresie wymaganego doświadczenia zawodowego – wg zał. 3 – (wzór);
b)oświadczenie Wykonawcy dot. wykluczenia (każdy z podmiotów składających wspólną ofertę składa odrębnie) – wg zał. 4 – (wzór). 
Ponadto do oferty należy załączyć:
a)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; 
b)pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się 
o zamówienie tzw. konsorcja oraz spółek cywilnych);
c)wypełniony formularz oferty - wg zał. 1;
d)podpisaną charakterystykę oferowanych tablic zawierającą co najmniej:
1)Waga tablicy
2) Panel LED
- odległość pomiędzy sąsiednimi diodami
- liczba pikseli w poziomie
- liczba pikseli w pionie
- częstotliwość odświeżania
3) Obudowa
- klasa ochronna
4) Temperatura operacyjna
3. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę, każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 3 lit. a oraz punkcie 2 (IV cęść SIWZ). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
4.Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna. 
5.Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest załączyć dokumenty wymienione w punkcie 4 powyżej. 
6.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub w jego    części,  polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
7.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenie (wzór) – wg zał. 4 dotyczące tych podmiotów.
8.Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie 3 lit. a.
9.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 lit. a składa odpowiedni dokument określony w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2016 poz. 1126).
10.Dokumenty wymagane w niniejszej specyfikacji muszą być przedstawione 
w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.  
11.Niedostarczenie któregokolwiek z wymaganych w specyfikacji oświadczeń lub dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy lub odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 1, 2, 3 i 3a ustawy -  Prawo zamówień publicznych.
12.Zamawiający w niniejszym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, będzie najpierw dokonywał oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. | 
							                							                									
						| Wadium | 1.Wymagania dotyczące wadium:
1)Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości:  4.500,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące pięćset złotych 00/100).
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
2)Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2016 r. poz. 359).
3)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP – nr rachunku: 52 1020 2892 0000 5902 0590 8415.
4)Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego zamawiającego.
5)Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w kasie ZIKiT w Krakowie, ul. Centralna 53, przed terminem składania ofert, natomiast do oferty należy załączyć kopię potwierdzoną /za zgodność z oryginałem/.
6)Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z art. 46 Pzp. 
7)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wystąpią przesłanki określone w art. 46 ust. 5 Pzp oraz jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył  oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.  
Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę (którego oferta została najwyżej oceniona) okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów (art. 26 ust. 1 lub 2 ustawy Pzp). | 
							                									
						| Czy wadium | Tak | 
							                							                									
						| Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie | 
							                							                									
						| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Nie | 
							                									
						| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie | 
							                									
						| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie | 
							                									
						| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie | 
							                									
						| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej | Nie | 
							                							                							                							                							                									
						| Kod trybu zamówienia | PN | 
							                							                									
						| Czy ograniczenie liczby uczestnikow | Nie | 
							                							                							                									
						| Czy obejmuje ustanowienie | Nie | 
							                							                							                									
						| Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow | Nie | 
							                									
						| Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow | Nie | 
							                									
						| Czy zmiana umowy | Tak | 
							                									
						| Zmiana umowy | Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w szczególności zmiany osób nadzorujących, terminu rozpoczęcia lub zakończenia przedmiotu umowy itp. Jeżeli wystąpią przesłanki tj. konieczność tej zmiany będzie wynikać z okoliczności których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy - szczegółowe przesłanki zmiany treści umowy zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy. | 
							                							                									
						| Kryt 0 | cena brutto | 
							                									
						| Kryt 0p | 60 | 
							                									
						| Czy będzie aukcja | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Data składania wniosków | 10/04/2017 | 
							                									
						| Godzina składania wniosków | 12:00 | 
							                							                									
						| IV 4 4 jezyki | polski | 
							                									
						| Termin | on | 
							                									
						| Termin związania ofertą | 30 | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Le czy nast | Nie | 
							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | Tak | 
							                							                									
						| IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie | Nie | 
							                									
						| IV 3 1 Przewidziany podzial | Nie | 
							                							                							                							                							                							                									
						| IV 3 2 PodzialDialogu | Nie | 
							                							                							                							                									
						| IV 3 3 PodzialNegocjacji | Nie | 
							                							                							                							                							                							                									
						| IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie | 
							                							                									
						| IV 6 6 | Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 10.04.2017 r. o godzinie 13:00 w sali konferencyjnej Zarządu Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, 
ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, budynek A, sala nr 08. | 
							                									
						| IV 6 5 | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy unieważnienie | Tak |