„Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz biurowego, urządzeń wielofunkcyjnych i sieciowych, licencji oraz skanera dla Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim”.

Data publikacji 2017-03-31
Data zakończenia 2017-04-14 11:30:00
Instytucja Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
Miejscowość Pruszcz Gdański
Województwo pomorskie
Branża
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli,
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 55765 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 301000000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco-kopiujących na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby punktów nieodpłatnej pomocy prawnej zlokalizowanych na terenie Powiatu Gdańskiego.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1)Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz biurowego, urządzeń wielofunkcyjnych i sieciowych, licencji oraz skanera dla Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim, wg. asortymentu określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6A, 6B, 6C, 6D, 6E, 6F do niniejszej specyfikacji.
2)Przedmiot zamówienia podzielony jest na 6 zadań tj.
Zadanie 1: zakup i dostawa zestawu komputerowego zintegrowanego z obudową monitora
z oprogramowaniem, zestawu przenośnego typu laptop z oprogramowaniem, jednej licencji na oprogramowanie biurowe, dwóch licencji systemu operacyjnego oraz 4-ch urządzeń sieciowych typu switch na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim,
Zadanie 2: zakup i dostawa dwóch urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim,
zadanie 3: zakup i dostawa niszczarki A-3 dla Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim oraz jednej niszczarki biurowej wysokiego bezpieczeństwa klasy P-4 DIN.
zadanie 4: zakup i dostawa serwera wraz z urządzeniami do backupu danych RDX
i nośnikami dla Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim,
zadanie 5: zakup i dostawa skanera wielkoformatowego wraz z kontrolerem dla Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim,
zadanie 6: zakup i dostawa dwóch urządzeń KVM dla Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
Formularzu cenowym (zał. nr 6A, 6B, 6C, 6D, 6E, 6F do SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia (zał. nr 8 do SIWZ).
4. Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia spełniały wskazane w SIWZ normy lub były wykonane przez producentów posiadających wdrożony system zarządzania jakością:
Dla zadania nr 1 – zestaw komputerowy, zestaw przenośny, urządzenia sieciowe
– ISO 9001:2000 lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy (zestaw komputerowy),
– ISO 14 001 lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy (zestaw komputerowy),
–Deklaracja zgodności CE lub równoważny, oświadczenia bądź świadectwa dostawcy, (zestaw komputerowy, zestaw przenośny, monitor, urządzenia sieciowe),
–Energy Star lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy - (zestaw komputerowy, monitor, zestaw przenośny, urządzenia sieciowe),
Dla zadania nr 2 – urządzenia wielofunkcyjne,
– Deklaracja zgodności CE lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy, (urządzenia wielofunkcyjne),
– Energy Star lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy (urządzenia wielofunkcyjne),
Dla zadania nr 3 – niszczarka A3, niszczarka biurowa
–Deklaracja zgodności CE lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy, (niszczarka A3, niszczarka biurowa),
–Energy Star lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy - (niszczarka A3, niszczarka biurowa)
Dla zadania nr 4 – serwer, RDX
– ISO 9001:2000 lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy (serwer),
– ISO 14 001 lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy (serwer ),
–Deklaracja zgodności CE lub równoważny, oświadczenia bądź świadectwa dostawcy, (serwer, RDX),
–Energy Star lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy - (serwer),
Dla zadania nr 5 – skaner,
–Deklaracja zgodności CE lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy, (skaner),
–Energy Star lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy - (skaner).
Dla zadania nr 6 – KVM
–Deklaracja zgodności CE lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy, (KVM ),
–Energy Star lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy - (KVM).
UWAGA:
Zamawiający dopuści oświadczenia lub świadectwa Wykonawcy, że sprzęt który będzie dostarczony spełnia wszystkie w/w normy.
Wszystkie wymagalne certyfikaty, oświadczenia, świadectwa muszą być w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez Wykonawcę, za wyjątkiem dokumentów wymaganych w pkt. 4, które mogą być w języku angielskim.
Przeglądy okresowe urządzeń, wymagane przez producenta, będą świadczone nieodpłatnie, przez okres gwarancji, od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający ponosi tylko koszty części, których wymiana jest wymagana podczas okresowego przeglądu.


Opis

Zadanie 1: zakup i dostawa zestawu komputerowego zintegrowanego z obudową monitora
z oprogramowaniem, zestawu przenośnego typu laptop z oprogramowaniem, jednej licencji na oprogramowanie biurowe, dwóch licencji systemu operacyjnego oraz 4-ch urządzeń sieciowych typu switch na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim,
Dla zadania nr 1 – zestaw komputerowy, zestaw przenośny, urządzenia sieciowe
– ISO 9001:2000 lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy (zestaw komputerowy),
– ISO 14 001 lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy (zestaw komputerowy),
–Deklaracja zgodności CE lub równoważny, oświadczenia bądź świadectwa dostawcy, (zestaw komputerowy, zestaw przenośny, monitor, urządzenia sieciowe),
–Energy Star lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy - (zestaw komputerowy, monitor, zestaw przenośny, urządzenia sieciowe),
Zadanie 2: zakup i dostawa dwóch urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim,
Dla zadania nr 2 – urządzenia wielofunkcyjne,
– Deklaracja zgodności CE lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy, (urządzenia wielofunkcyjne),
– Energy Star lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy (urządzenia wielofunkcyjne),
zadanie 3: zakup i dostawa niszczarki A-3 dla Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim oraz jednej niszczarki biurowej wysokiego bezpieczeństwa klasy P-4 DIN.
Dla zadania nr 3 – niszczarka A3, niszczarka biurowa
–Deklaracja zgodności CE lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy, (niszczarka A3, niszczarka biurowa),
–Energy Star lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy - (niszczarka A3, niszczarka biurowa)
zadanie 4: zakup i dostawa serwera wraz z urządzeniami do backupu danych RDX
i nośnikami dla Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim
Dla zadania nr 4 – serwer, RDX
– ISO 9001:2000 lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy (serwer),
– ISO 14 001 lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy (serwer ),
–Deklaracja zgodności CE lub równoważny, oświadczenia bądź świadectwa dostawcy, (serwer, RDX),
–Energy Star lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy - (serwer),
zadanie 5: zakup i dostawa skanera wielkoformatowego wraz z kontrolerem dla Wydziału Geodezji Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim,
Dla zadania nr 5 – skaner,
–Deklaracja zgodności CE lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy, (skaner),
–Energy Star lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy - (skaner).
zadanie 6: zakup i dostawa dwóch urządzeń KVM dla Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim,
Dla zadania nr 6 – KVM
–Deklaracja zgodności CE lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy, (KVM ),
–Energy Star lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy - (KVM).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
Ulica ul. Wojska Polskiego
Nr domu 16
Miejscowość Pruszcz Gdański
Kod Pocztowy 83000
Panstwo Polska
Województwo pomorskie
Tel 586 834 999
Fax 586 834 899
Email zamowienia@powiat-gdanski
Adres strony url www.powiat-gdanski.pl
Regon 19168640800000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia https://biuletyn.net/powiat-gdanski/?bip=1&cid=198
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://biuletyn.net/powiat-gdanski/?bip=1&cid=198
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie pocztą lub osobiście do siedziby Zamawiającego
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański- pok. 101 Sekretariat.
Numer referencyjny ZP.272.09.2017.PN
Rodz zam D
Okres2c 30
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawcy wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – tym okresie, minimum 1 dostawy odpowiadającej swym rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (z podaniem ich wartości oraz daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane), o wartości nie mniejszej niż 5.000 zł dla każdego z zadań. Do wykazu (zał. nr 7 do SIWZ) należy załączyć dowody potwierdzające należyte wykonanie tych dostaw.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: a. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 3 stosuje się. 4. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2, § 5 i § 8 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 5. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2, § 5 i § 8 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r, które pozostają w dyspozycji zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów, przechowywanych przez zamawiającego stosownie do dyspozycji art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Zakresie warunkow udzialu a. Wykaz dostaw wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – według wzoru załącznik nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1.Dokumenty składane wraz z ofertą: 1) Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1A - 1F do SIWZ, 2) Oświadczenia: - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-23 oraz z art. 24 ust. 5 pkt 1 i pkt 8 ustawy załącznik nr 2 do SIWZ - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do SIWZ - wypełniony formularz cenowy ( załącznik nr 6A,6B, 6C, 6D, 6E, 6F), 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów – załącznik nr 8 do SIWZ, 4) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,- załącznik nr 4 do SIWZ. 2.Dokumenty składane na wezwanie zamawiającego oprócz dokumentów wymienionych w ust. VI SIWZ przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona: - wykaz wykonanych dostaw -załącznik nr 7 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw - odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, - certyfikaty wymagane przez Zamawiającego do poszczególnych zadań
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy, terminy, kary umowne oraz inne istotne postanowienia umów (na poszczególne zadania), które zostaną zawarte pomiędzy Zamawiającym a wybranymi Wykonawcami są określone we wzorze umowy- odpowiednio zał. nr 5A, 5B, 5C, 5D, 5E, 5F do SIWZ. 2. Stosownie do treści art. 144 ust.1 pkt 1 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w zakresie, o charakterze oraz warunkach ich wprowadzenia opisanych niżej: 1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, mające wpływ na wysokość ceny brutto za świadczoną robotę. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, należne Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie ustalone z uwzględnieniem stawki podatku wynikającej z obowiązujących przepisów, przy niezmienionym wynagrodzeniu netto.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 14/04/2017
Godzina składania wniosków 11:30
IV 4 4 jezyki Polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na podst. art. 24 aa ust 1, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy (nie podleganie wykluczeniu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu). 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wg wzoru załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 ustawy. 5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 2, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 2. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z zał. nr 2 i nr 3 do SIWZ. 8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 9. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia się znajdują. 10. Oświadczenia, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ogłoszeniu o zamówieniu dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 11. Dokumenty, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ogłoszeniu o zamówieniu, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 12. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 13. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 14. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 15. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 16. W przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów, w których jakiekolwiek kwoty podane zostały w walutach obcych, zamawiający przeliczy te kwoty na złote polskie według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)