| Biuletyn |
2017
|
| Nazwa |
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
| Ulica |
ul. Kościuszki
|
| Nr domu |
18
|
| Miejscowość |
Jarosław
|
| Kod Pocztowy |
37500
|
| Panstwo |
Polska
|
| Województwo |
podkarpackie
|
| Tel |
016 621-47-02
|
| Email |
spzoz_jaroslaw@poczta.onet.pl
|
| Adres strony url |
www.spzoz.jaroslaw.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
inny:
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.spzoz.jaroslaw.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty przesyłane pisemnie, pocztą
|
| Czy podzielone na czesci |
Nie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Kościuszki 18 37-500 Jarosław
|
| Numer referencyjny |
11/ZP/2017
|
| Rodz zam |
B
|
| Okres2c |
31/08/2017
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
| Czas |
O
|
| Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie, to jest do kierowania robotami eklektycznymi.
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Tak
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 tj. określonych poniżej.
Potwierdzających spełnianie warunków udziału w postepowaniu a opisanych w punkcie V ppkt c) SIWZ:
- wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty wykonawca załącza pisemne zobowiązanie przedmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp (zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ)
|
| Czy wadium |
Nie
|
| Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, zastrzega się możliwość dokonania zmian treści umowy w zakresie:
1) zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonywanie prac,
2) rezygnacji z części prac w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia, wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia (w takim przypadku Wykonawca przygotuje przy udziale Zamawiającego protokół sporządzony na dzień rezygnacji, w którym Strony określą prace, z wykonania których Zamawiający zrezygnował oraz wysokość kwoty, o którą zostanie obniżone wynagrodzenie),
3) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności z powodu:
- istnienia braków w dokumentacji technicznej o czas niezbędny na ich uzupełnienie,
- konieczności wykonywania części robót w inny sposób niż założony w projekcie. Wynagrodzenie dla robót zamiennych zostanie określone na podstawie stawek i cen jednostkowych podanych w oparciu o bieżącą wycenę tych robót.
- opóźnienia dostępu do placu budowy,
- w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych albo innych robót, które są niezbędne do dokończenia realizacji przedmiotowego zamówienia.
4) roboty zamienne będą mogły wystąpić wówczas, gdy część robót opisanych w dokumentacji nie będzie wykonywana zaś strony uzgodnią w tym samym zakresie wartościowym wykonanie innych, koniecznych robót.
5) zmiany sposobu realizacji zamówienia wynikające ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy,
6) konieczności wykonywania robót nieprzewidzianych i niewycenionych w ofercie,
7) zmiany osób wskazanych w umowie pełniących kontrolę i nadzór nad realizowanym zamówieniem;
8) innych istotnych postanowień umowy - gdy ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
|
| Kryt 0 |
cena
|
| Kryt 0p |
60
|
| Data składania wniosków |
19/04/2017
|
| Godzina składania wniosków |
12:00
|
| Termin |
on
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
| IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|