Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Starostwo Powiatowe w Piszu
|
Ulica |
ul. Warszawska
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Pisz
|
Kod Pocztowy |
12200
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
warmińsko-mazurskie
|
Tel |
087 425 47 00
|
Fax |
087 425 46 51
|
Email |
starosta.npi@powiatypolskie.pl
|
Adres strony url |
wwwbip.powiat.pisz.pl
|
Regon |
79067300000000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.powiat.pisz.pl/index.php?k=195
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.powiat.pisz.pl/index.php?k=195
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starstwo Powiatowe w Piszu, 12-200 Pisz, ul. Warszawska 1
|
Numer referencyjny |
O.272.1.2.2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
14
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia wynosi 14 dni od dnia zawarcia umowy (dotyczy każdej części)
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
- Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne:
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 2) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt 1) SIWZ zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b w formie oryginału (wzór stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ).
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów przedstawiając Zamawiającemu dokumenty, które określają zakres dostępnych zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania tych zasobów przy wykonywaniu zamówienia oraz zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy na zasoby, którego Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 odbywa się zgodnie z art. 36b ust.
3. Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą na skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. wypełnione i podpisane formularze ofertowe (załącznik nr 1 lub/i 2 lub/i 3 lub/i 4 lub/i 5 do SIWZ) i opis oferowanego urządzenia (załącznik nr 6 lub/i 7 lub/i 8 lub/i 9 do SIWZ).
2. pełnomocnictwo /jeżeli dotyczy
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, Wykonawcy przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.
4. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia odpowiednich oświadczeń lub dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w dziale VI SIWZ w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie
z tych baz wskazane przez Wykonawcę dokumenty lub oświadczenia.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień umowy w przypadku:
1) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub podzespołów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy;
2) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług na asortyment stanowiący przedmiot umowy.
2. Zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności za zgodą obu stron.
3. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej.
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
10/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
Nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
Nie dotyczy
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Nie dotyczy
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|