Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Zakład Remontów i Konserwacji Dróg
|
Ulica |
pl. Czerwca 1976 r. nr 1
|
Miejscowość |
Warszawa-Ursus
|
Kod Pocztowy |
02495
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 39 73 905 , 22 39 73 906
|
Fax |
22 39 73 906
|
Email |
dpzp@zrikd.waw.pl
|
Adres strony url |
www.zrikd.waw.pl
|
Regon |
1589595600000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zrikd.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zrikd.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej w postaci papierowej (w oryginale) podpisanej własnoręcznie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Warszawa, pl. Czerwca 1976 r. nr 1, IV piętro - kancelaria
|
Numer referencyjny |
DPZP/271/139/PN/2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
31/12/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawcy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej 3 dostawy towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia, tj. dostawy odzieży roboczej, o wartości minimum 100000 zł brutto każda (sto tysięcy złotych).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca złoży na wezwanie Zamawiającego:
a) wykaz dostaw, potwierdzający, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej 3 dostawy ubrań ochronnych roboczych o wartości minimum 100.000 zł brutto każda (sto tysięcy złotych brutto), którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) deklarację zgodności (dalej WE) potwierdzającą, że oferowane przez Wykonawcę wyroby są zgodne z postanowieniami Dyrektywy 89/686/EWG lub Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r., nr 259, poz. 2173),
b) dokumenty (np. kartę charakterystyki, kartę katalogową) potwierdzające zgodność z głównymi wymaganiami zawartymi w Opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pozycji, w szczególności: materiału (skład oraz gramatura) z jakiego wykonano odzież, rodzaj/przeznaczenie odzieży oraz jeżeli były wymagane – informacje o odblaskowości, wzmocnieniu tkaniny, wodoszczelności (mogą one wynikać także z rycin, piktogramów, norm podanych w treści dokumentu)
c) w przypadku oferowania tkanin dla poz. 10 ( zał. Nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ )– Wykonawca złoży na wezwanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie norm podanych w Opisie przedmiotu zamówienia lub przedstawi rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust 4 Ustawy Zamawiający dopuszcza
rozwiązania równoważne opisanym normom.
Wszystkie w/w dokumenty muszą również potwierdzać spełnianie wymagań norm podanych w Opisie przedmiotu zamówienia dla danej pozycji oraz oznakowanie CE.
UWAGA!!! Zamawiający wymaga, aby każdy z załączonych dokumentów opatrzony był numerem pozycji z Opisu przedmiotu zamówienia.
|
Wadium |
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości
2000 zł (dwa tysiące złotych 00/100 groszy) brutto
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiana umowy będzie mogła nastąpić w sytuacji:
1) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej w treści umowy,
2) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy, uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej,
3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację
przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron,
4) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.
|
Kryt 0 |
najniższa cena
|
Kryt 0p |
100
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
10/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|