Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Instytut Elektrotechniki
|
Ulica |
ul. Pożaryskiego
|
Nr domu |
28
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
04703
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 112 52 05
|
Fax |
22 112 54 44
|
Email |
iel@iel.waw.pl
|
Adres strony url |
https://iel.pl/
|
Regon |
3790200000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://iel.pl/pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-aktualne-.htm
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://iel.pl/pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-aktualne-.htm
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W sposób pisemny, pod rygorem nieważności oferty
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Elektrotechniki, Dział Administracyjny (AAD) 04-703 Warszawa, ul. Mieczysława Pożaryskiego 28
|
Numer referencyjny |
T-3/17-NPM
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
60
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie niższą niż: 90 000,00 PLN.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonanie w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert, dwóch dostaw o charakterze porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia tj. dostaw maszyn i/lub sprzętu/ z zakresu aparatury elektrycznej
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający - przed wyborem najkorzystniejszej oferty - wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających:
brak podstaw do wykluczenia:
a)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument składa się w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem;
c)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonaniu decyzji właściwego organu. Dokument składa się w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający - przed wyborem najkorzystniejszej oferty - wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających:
spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj:
a)wykazu dostaw (dwóch) o charakterze porównywalnym z zakresem zamówienia (dwóch dostawy maszyn i/lub sprzętu/ z zakresu aparatury elektrycznej), wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie; wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane. z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są faktury, protokoły odbioru bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – sporządzonego wg załącznika nr 7 – doświadczenie zawodowe.
Jeżeli wykaz lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane.
b)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (Wymagane jest posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie niższą niż: 90 000,00- zł).
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) formularz Oferta
b) dowód wniesienia wadium
c)oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
2. Wykonawcy wpłacający wadium w walutach obcych zobowiązani są do przeliczenia kwoty wadium podanej w PLN na swoją walutę wg średniego kursu NBP podanego w Tabeli A z dnia ogłoszenia niniejszego postępowania. Według tego samego kursu zamawiający dokona sprawdzenia prawidłowości wniesienia wadium w walucie obcej. W przypadku walut niewymienialnych zamawiający przyjmie wartość „0 PLN” (słownie: zero złotych) za jednostkę waluty niewymienialnej.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
3.1 w pieniądzu, przelewem na konto:
a) w przypadku wpłaty w PLN lub walutach obcych innych niż EURO:
Bank Pekao S.A. O/ Warszawa nr rachunku 90 1240 6074 1111 0000 4999 4364 z dopiskiem: Wadium na dostawę materiałów elektrycznych, znak sprawy:
T-3/17-NPM
b) w przypadku wpłaty w EURO:
ING Bank Śląski O/ Warszawa nr rachunku 22 1050 1025 1000 0090 3055 3417
z dopiskiem: Wadium na dostawę materiałów elektrycznych, znak sprawy:
T-3/17-NPM
3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3.3 gwarancjach bankowych;
3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych;
3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
4. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
5. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w formach innych niż pieniężna za spełniony, gdy umowa zabezpieczająca będzie zawierała co najmniej następujące elementy:
5.1 nazwę i dokładny adres gwaranta;
5.2 zobowiązanie gwaranta (poręczyciela, podmiotu ubezpieczającego) do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty beneficjentowi (zamawiającemu) oznaczonej kwoty pieniężnej;
5.3 dokładnie odpowiadającej wysokości ustalonego wadium, gdy wystąpi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, zobowiązanie gwaranta do wypłacenia pełnej kwoty wadium niezwłocznie na pierwsze wezwanie zamawiającego;
5.4 okres ważności umowy zabezpieczającej, który musi obejmować termin związania ofertą wskazany w SIWZ.
6. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, dlatego też:
6.1 wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w terminie, jeśli zostanie ono zarachowane na rachunku zamawiającego przed godz. 9:50 dnia 10-04-2017 r. Dowód wniesienia wadium musi zostać załączony do oferty.
6.2 wadium wnoszone w pozostałych formach musi być dostarczone zamawiającemu przed godz. 9:50 dnia 10-04-2017 r., w zaklejonej kopercie, oznaczonej w sposób analogiczny, jak oznaczenie oferty, z dopiskiem WADIUM. Sposób ten wskazano w rozdz XIII ust 6 SIWZ. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale XII SIWZ.
7. Wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu musi być dostarczone w formie pozwalającej na dochodzenie przez Zamawiającego swoich roszczeń (w zależności od zapisu w dostarczonym dokumencie wadialnym – w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem). Gdyby w treści gwarancji zostało zapisane, że gwarant wymaga przedłożenia oryginału gwarancji, wadium złożone w formie kserokopii będzie uznane za wadliwe, a oferta wykonawcy zostanie odrzucona.
8. Jeżeli przedłożona przez wykonawcę gwarancja ubezpieczeniowa dotyczy polisy nr XXX do oferty musi być załączona ta polisa. W przeciwnym razie gwarancja będzie niekompletna, a wadium wadliwie złożone, przez co oferta wykonawcy zostanie odrzucona.
9. Wadium może być wpłacone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
10. Zamawiający dokona zwrotu wadium lub jego zatrzymania na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Ewentualne zmiany warunków niniejszej umowy muszą być dokonane w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje zmiany umowy dotyczące:
1) zmiany parametrów podzespołów elektrotechnicznych zaoferowanych w ofercie,
2) zmiany zakresu i/lub sposobu wykonania dostawy objętej umową,
3) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku wprowadzenia zmian określonych w pkt. 1 - 3 lub w związku ze zmianą obowiązującej stawki VAT,
4) innych warunków umowy, które należy zmienić, a których zmiany nie można było przewidzieć na etapie przygotowania i/lub prowadzenia postępowania czy też w dniu zawarcia umowy.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą zostać dokonane, w szczególności wówczas, gdy zajdzie co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności:
1) obniżenie kosztu eksploatacji (użytkowania) przedmiotu umowy,
2) poprawa wartości lub podniesienie sprawności przedmiotu umowy,
3) podniesienie bezpieczeństwa użytkowania przedmiotu umowy,
4) zmiana obowiązujących przepisów,
5) opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia prac lub przeszkody spowodowane przez zamawiającego lub jego personel,
6) siła wyższa,
7) działania osób trzecich uniemożliwiające terminową realizację umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy.
4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2, muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60
|
Data składania wniosków |
10/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
09:50
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|