| Biuletyn | 2017 | 
							                							                							                									
						| Nazwa | Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej | 
							                									
						| Ulica | ul. Nowowiejska | 
							                									
						| Nr domu | 31 | 
							                							                									
						| Miejscowość | Warszawa | 
							                									
						| Kod Pocztowy | 00911 | 
							                									
						| Panstwo | Polska | 
							                									
						| Województwo | mazowieckie | 
							                									
						| Tel | 22 526 42 17 | 
							                									
						| Fax | 261 874 170 | 
							                									
						| Email | zamowienia@spl.pl | 
							                							                							                									
						| Adres strony url | www.spl.pl | 
							                							                									
						| Regon | 1328082500000 | 
							                							                							                									
						| Obowiązkowa | Tak | 
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | Tak | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Dotyczy | 1 | 
							                							                									
						| Rodzaj zamówienia | inny: | 
							                							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | Tak | 
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | www.spl.pl | 
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak | 
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.spl.pl | 
							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | Tak | 
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | w formie pisemnej | 
							                									
						| Czy podzielone na czesci | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska SP ZOZ, ul. Nowowiejska 31, 00-911 Warszawa | 
							                							                							                							                							                									
						| Numer referencyjny | SPL/01/PN/2017 | 
							                							                									
						| Rodz zam | D | 
							                							                							                							                									
						| Okres2c | 24 | 
							                							                							                									
						| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czas | O | 
							                							                							                							                							                							                							                									
						| Okreslenie warunkow | Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ | 
							                							                									
						| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca (na wezwanie Zamawiającego) wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ | 
							                							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca (na wezwanie Zamawiającego)  wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert 
o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – również wykonuje co najmniej 2 dostawy o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tzn. polegające na dostawie rękawiczek jednorazowych lub materiałów medycznych. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane z należytą starannością;
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ | 
							                							                									
						| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow | Nie | 
							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Tak | 
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | Tak | 
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 2 | Tak | 
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 3 | Tak | 
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 4 | Tak | 
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 5 | Tak | 
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 6 | Tak | 
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 7 | Tak | 
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 8 | Tak | 
							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem  podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
d) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
e) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
f) oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy;
g) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy;
h) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) | 
							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | a) wykaz co najmniej 2 wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu (dostawa rękawiczek jednorazowych lub materiałów medycznych), dat wykonania i odbiorców, wraz załączeniem dokumentu potwierdzającego (referencji), że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
b) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) wraz z dowodem opłacenia składki polisy. | 
							                							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymagania określone 
w SIWZ, Wykonawca wraz ofertą złoży następujące dokumenty: 
a) Uzupełniony Opis przedmiotu zamówienia – zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ;
b) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty zostały dopuszczone do obrotu i używania w służbie zdrowia na terenie RP zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679) wraz z zobowiązaniem Wykonawcy do przedstawienia odpowiednich dokumentów na każde żądanie Zamawiającego. | 
							                							                							                									
						| Czy wadium | Nie | 
							                							                									
						| Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie | 
							                							                									
						| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Nie | 
							                									
						| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie | 
							                									
						| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie | 
							                									
						| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie | 
							                							                							                							                							                							                									
						| Kod trybu zamówienia | PN | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy zmiana umowy | Tak | 
							                									
						| Zmiana umowy | Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
a) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;
b) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy;
c) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,
d) zmiana wynagrodzenia należnego Wykonawcy wynikającej ze zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług, 
e) zmiana wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za prace ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za prace, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, 
f) zmiana wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. | 
							                							                									
						| Kryt 0 | cena | 
							                									
						| Kryt 0p | 100 | 
							                									
						| Czy będzie aukcja | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Data składania wniosków | 13/04/2017 | 
							                									
						| Godzina składania wniosków | 09:00 | 
							                							                									
						| IV 4 4 jezyki | Język polski | 
							                									
						| Termin | on | 
							                									
						| Termin związania ofertą | 30 | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | Tak | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie | 
							                							                							                									
						| IV 6 5 | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy unieważnienie | Tak |