| Biuletyn | 2017 | 
							                							                							                									
						| Nazwa | Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. | 
							                									
						| Ulica | ul. Komunalna | 
							                									
						| Nr domu | 5 | 
							                							                									
						| Miejscowość | Koszalin | 
							                									
						| Kod Pocztowy | 75724 | 
							                									
						| Panstwo | Polska | 
							                									
						| Województwo | zachodniopomorskie | 
							                									
						| Tel | 943 484 444 | 
							                									
						| Fax | 943 484 434 | 
							                									
						| Email | Janusz.Kowalik@pgkkoszalin.pl | 
							                							                							                									
						| Adres strony url | www.pgkkoszalin.pl | 
							                							                									
						| Regon | 33025398400000 | 
							                							                							                									
						| Obowiązkowa | Tak | 
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | Tak | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Dotyczy | 1 | 
							                							                									
						| Rodzaj zamówienia | podmiot prawa publicznego | 
							                							                							                							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak | 
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.pgkkoszalin.pl | 
							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | Tak | 
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. -Prawo pocztowe ( Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. | 
							                									
						| Czy podzielone na czesci | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie ul. Komunalna 5 Budynek A sekretariat przedsiębiorstwa. | 
							                							                							                							                							                							                							                									
						| Rodz zam | D | 
							                							                							                							                									
						| Okres2c | 31/03/2018 | 
							                							                							                									
						| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czas | O | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat 
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy 
w tym okresie co najmniej 3  dostawy worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych o wartości w ramach jednego kontraktu 160.000,00 zł netto
Uwaga! Nie dopuszcza się sumowania mniejszych, cząstkowych dostaw objętych odrębnymi umowami lub zleceniami)
Uwaga!
W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału 
w postępowaniu będą zawierały kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, do oceny spełniania każdego warunku zawierającego daną kwotę lub wartość, wielkości te Wykonawca  przeliczy po średnim kursie 
waluty obcej ogłoszonym przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. | 
							                							                									
						| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow | Nie | 
							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 
	
Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. | 
							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | Dowody określające, czy dostawy  wymienione przez Wykonawcę 
w Wykazie, zostały wykonane należycie.
Uwaga!
Dowodami, o których mowa powyżej, są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, 
a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest 
w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
6.I.1.A) Wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku opisanego w punkcie 5.2.1) Rozdział III SIWZ wraz 
z podaniem ich rodzaju, wartości , daty miejsca wykonania i podmiotów, 
na rzecz których dostawy te zostały wykonane | 
							                							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, gdy wykonawce reprezentuje pełnomocnik Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialne. | 
							                									
						| Wykaz potwierdzenie okolicznosci | 1. Atest higieniczny wydany przez Zakład Higieny Środowiska w Warszawie.
	2.Deklaracja zgodności Centralnego Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Opakowań 
w Warszawie.
	3.Protokół badań zawartości ołowiu, rtęci i chromu sześciowartościowego sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 21.01.2015 r. | 
							                									
						| Wadium | Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium 
w wysokości: 4.500,00 zł. 
2) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą  i może być wniesione 
w jednej lub kilku następujących formach:
a)	w pieniądzu,
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych, 
           e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
              ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
              Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 
       3)   Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto:
Bank Zachodni WBK S.A nr 79150010961214700000490000
4)  Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania
     rachunku Zamawiającego przy czym musi to nastąpić do terminu składania ofert.
     Kopię dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty.
5) Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiednie
     dokumenty należy złożyć w złożyć w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki
      Komunalnej w Koszalinie, a kserokopię dołączyć do oferty.
6)  Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność
      za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone 
      w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7)  Dowód wniesienia wadium zgodnie z zasadami wskazanymi powyżej, należy złożyć wraz z ofertą.
UWAGA!
Zgodnie z przepisami PZP, w świetle art. 46 ust. 4a  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa 
w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. | 
							                									
						| Czy wadium | Tak | 
							                							                									
						| Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie | 
							                							                							                									
						| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie | 
							                									
						| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                									
						| Kod trybu zamówienia | PN | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy zmiana umowy | Tak | 
							                									
						| Zmiana umowy | Dopuszcza się wprowadzenie do niniejszej umowy zmian i uzupełnień w zakresie wskazanym w SIWZ w przypadku Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia – w przypadku wystąpienia siły wyższej, gdzie siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu.
2.	Zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT.
3.	Zmniejszenia ilości kupowanych worków , a tym samym do proporcjonalnego obniżenia wynagrodzenia opisanego w § 2 umowy, z zastrzeżeniem, że z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem Zamawiającego.
4.	Zmiany parametrów technicznych worków.
5.	Dostarczenia worków zamiennych o tych samych parametrach,
6.	Zmianę kolorów i nadruków w ramach danego rodzaju worków.
7.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony. | 
							                							                									
						| Kryt 0 | cena | 
							                									
						| Kryt 0p | 60 | 
							                									
						| Czy będzie aukcja | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Data składania wniosków | 12/04/2017 | 
							                									
						| Godzina składania wniosków | 11:45 | 
							                							                									
						| IV 4 4 jezyki | polski | 
							                									
						| Termin | on | 
							                									
						| Termin związania ofertą | 30 | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | Tak | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie | 
							                							                							                									
						| IV 6 5 | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy unieważnienie | Tak |