| Biuletyn | 2017 | 
							                							                							                									
						| Nazwa | SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów | 
							                									
						| Ulica | ul. Żeromskiego | 
							                									
						| Nr domu | 113 | 
							                							                									
						| Miejscowość | Łódź | 
							                									
						| Kod Pocztowy | 90549 | 
							                									
						| Panstwo | Polska | 
							                									
						| Województwo | łódzkie | 
							                									
						| Tel | 42 6393452, 6393458 | 
							                									
						| Fax | 426 393 452 | 
							                									
						| Email | zamowienia.skwam@wp.pl | 
							                							                							                									
						| Adres strony url | http://www.uskwam.umed.lodz.pl | 
							                							                									
						| Regon | 47120816400000 | 
							                							                							                									
						| Obowiązkowa | Tak | 
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | Tak | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Dotyczy | 1 | 
							                							                									
						| Rodzaj zamówienia | podmiot prawa publicznego | 
							                							                							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | http://www.uskwam.umed.lodz.pl/ | 
							                							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | http://www.uskwam.umed.lodz.pl/ | 
							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | Tak | 
							                							                									
						| Czy podzielone na czesci | Tak | 
							                									
						| Oferty lub wnioski | Wszystkie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | SP ZOZ USK im. WAM UM w Łodzi, ul. Żromskiego 113, 90-549 Łóź, Kancelaria Ogólna | 
							                							                							                							                							                									
						| Numer referencyjny | 081/136/138/139/140/141/143/181/183/184/PN/ZP/D/2017 | 
							                							                									
						| Rodz zam | D | 
							                							                							                							                									
						| Okres2c | 42 | 
							                							                							                									
						| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czas | O | 
							                							                							                							                							                							                									
						| Informacje na temat katalogow | Zamówienie będzie realizowane w terminie: minimum 3 tygodnie a maksimum 6 tygodni od dnia zawarcia umowy. Zgodnie z kryterium: termin realizacji | 
							                							                							                							                							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | wykazanie przez Wykonawcę wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 
•	przynajmniej jednej dostawy towaru odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości:
Pakiet nr 1 –   14 000,00 zł
Pakiet nr 2 –     5 000,00 zł
Pakiet nr 3 –        400,00 zł
Pakiet nr 4 –        900,00 zł
Pakiet nr 5 –        900,00 zł
Pakiet nr 6 –     3 000,00 zł
Pakiet nr 7 –   11 000,00 zł
Pakiet nr 8 –        200,00 zł
Pakiet nr 9 –     5 000,00 zł
Pakiet nr 10 –  10 000,00 zł
Pakiet nr 11 –    2 500,00 zł
Pakiet nr 12 –    2 700,00 zł | 
							                							                									
						| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow | Nie | 
							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Tak | 
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | Tak | 
							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | 2.2.1	odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy | 
							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | Zgodnie z rozdziałem VI SIWZ | 
							                							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | Zgodnie z rozdziałem XI pkt 5 SIWZ | 
							                									
						| Wykaz potwierdzenie okolicznosci | 2.3	Szczegółowe informacje na temat każdego oferowanego Towaru (np. foldery, prospekty, ulotki, katalogi, zdjęcia) zawierające: nazwę Towaru, nazwę producenta, opis parametrów technicznych potwierdzające spełnienie opisu warunków granicznych określonych w załączniku nr 2 (Formularz cenowy) i w załączniku nr 7 (Opis przedmiotu zamówienia) ze wskazaniem, którego pakietu dotyczą.
Jeżeli załączone do oferty ilustrowane foldery/prospekty/ulotki nie będą potwierdzały wszystkich wymaganych parametrów, Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane parametry techniczne,
należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
2.3.1	certyfikat systemu jakości czyli certyfikat spełniania wymagań odpowiedniej Polskiej Normy  ISO 9001:2008 dotyczącej systemów zapewniania jakości w zakresie projektowania, produkcji, dostarczania i serwisowania mebli, wydany przez jednostkę akredytowaną i  uprawnioną do certyfikacji w zakresie systemów zarządzania jakością w rozumieniu Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2016 nr 655 poz. 2087 z późn. zm.) lub równoważny; - należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (dotyczy pakietu nr 1,10,11,12)
2.3.2	deklaracja zgodności, certyfikat zgodności, zgłoszenie, powiadomienie (odpowiednio jeżeli dotyczą) dla wszystkich zaoferowanych elementów przedmiotu zamówienia będących wyrobami medycznymi; - należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę  (dotyczy pak nr.1,10,11,12)
2.3.3	certyfikat ISO 13 485 oraz certyfikat PZH lub równoważny wystawionych na producenta; - należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę  (dotyczy pak nr.1,10,11,12)
2.3.4	Posiadać atest z badań wytrzymałościowych wg: PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14073-3:2006, PN-EN 14074:2006 posiadany przez producenta mebli (dotyczy pakietu nr 9)
2.3.5	Posiadać Raport z badania opartego na normie DIN EN 717-1 dotyczącego emisji formaldehydu posiadany przez producenta mebli (dotyczy pakietu nr 9)
2.3.6	Posiadać certyfikat zarządzania jakością ISO 14001:2004 lub równoważny certyfikat europejski (dotyczy pak. nr 9) | 
							                							                									
						| Czy wadium | Nie | 
							                							                									
						| Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie | 
							                							                									
						| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Nie | 
							                									
						| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie | 
							                									
						| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie | 
							                									
						| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie | 
							                									
						| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej | Nie | 
							                							                							                							                							                									
						| Kod trybu zamówienia | PN | 
							                							                									
						| Czy ograniczenie liczby uczestnikow | Nie | 
							                							                							                									
						| Czy obejmuje ustanowienie | Nie | 
							                							                							                									
						| Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow | Nie | 
							                									
						| Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow | Nie | 
							                									
						| Czy zmiana umowy | Tak | 
							                									
						| Zmiana umowy | Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności:
-zmianę ceny przedmiotu zamówienia w zakresie przewidzianym umową w przypadku gdy:
- nastąpi obniżka ceny, promocja producencka skutkująca obniżką ceny na wyroby będące przedmiotem umowy;
- zmianę organizacyjną po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego w szczególności w przypadku gdy nastąpi zmiana adresu siedziby firmy,/jeżeli dotyczy/. | 
							                							                									
						| Kryt 0 | Cena | 
							                									
						| Kryt 0p | 60 | 
							                									
						| Czy będzie aukcja | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Data składania wniosków | 11/04/2017 | 
							                									
						| Godzina składania wniosków | 9:00 | 
							                							                									
						| IV 4 4 jezyki | język polski | 
							                									
						| Termin | on | 
							                									
						| Termin związania ofertą | 30 | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | Tak | 
							                							                									
						| IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie | Nie | 
							                									
						| IV 3 1 Przewidziany podzial | Nie | 
							                							                							                							                							                							                									
						| IV 3 2 PodzialDialogu | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie | 
							                							                							                									
						| IV 6 5 | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy unieważnienie | Tak |