Dostawę mebli medycznych, niemedycznych dla USK im. WAM-CSW

Data publikacji 2017-04-03
Data zakończenia 2017-04-11 09:00:00
Instytucja SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 57591 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002, 331920002
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Dostawę mebli medycznych, niemedycznych dla USK im. WAM-CSW

Opis

Dostawę mebli medycznych dla USK im. WAM-CSWDostawę mebli niemedycznych dla USK im. WAM-CSWDostawę mebli niemedycznych dla USK im. WAM-CSWDostawę mebli niemedycznych dla USK im. WAM-CSWDostawę mebli niemedycznych dla USK im. WAM-CSWDostawę mebli niemedycznych dla USK im. WAM-CSWDostawę mebli niemedycznych dla USK im. WAM-CSWDostawę mebli niemedycznych dla USK im. WAM-CSWDostawę mebli niemedycznych dla USK im. WAM-CSWDostawę mebli niemedycznych dla USK im. WAM-CSW

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
Ulica ul. Żeromskiego
Nr domu 113
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90549
Panstwo Polska
Województwo łódzkie
Tel 42 6393452, 6393458
Fax 426 393 452
Email zamowienia.skwam@wp.pl
Adres strony url http://www.uskwam.umed.lodz.pl
Regon 47120816400000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Dostep dokumentow zamowienia http://www.uskwam.umed.lodz.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.uskwam.umed.lodz.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SP ZOZ USK im. WAM UM w Łodzi, ul. Żromskiego 113, 90-549 Łóź, Kancelaria Ogólna
Numer referencyjny 081/136/138/139/140/141/143/181/183/184/PN/ZP/D/2017
Rodz zam D
Okres2c 42
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Zamówienie będzie realizowane w terminie: minimum 3 tygodnie a maksimum 6 tygodni od dnia zawarcia umowy. Zgodnie z kryterium: termin realizacji
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow wykazanie przez Wykonawcę wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, • przynajmniej jednej dostawy towaru odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości: Pakiet nr 1 – 14 000,00 zł Pakiet nr 2 – 5 000,00 zł Pakiet nr 3 – 400,00 zł Pakiet nr 4 – 900,00 zł Pakiet nr 5 – 900,00 zł Pakiet nr 6 – 3 000,00 zł Pakiet nr 7 – 11 000,00 zł Pakiet nr 8 – 200,00 zł Pakiet nr 9 – 5 000,00 zł Pakiet nr 10 – 10 000,00 zł Pakiet nr 11 – 2 500,00 zł Pakiet nr 12 – 2 700,00 zł
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 2.2.1 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu Zgodnie z rozdziałem VI SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z rozdziałem XI pkt 5 SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 2.3 Szczegółowe informacje na temat każdego oferowanego Towaru (np. foldery, prospekty, ulotki, katalogi, zdjęcia) zawierające: nazwę Towaru, nazwę producenta, opis parametrów technicznych potwierdzające spełnienie opisu warunków granicznych określonych w załączniku nr 2 (Formularz cenowy) i w załączniku nr 7 (Opis przedmiotu zamówienia) ze wskazaniem, którego pakietu dotyczą. Jeżeli załączone do oferty ilustrowane foldery/prospekty/ulotki nie będą potwierdzały wszystkich wymaganych parametrów, Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane parametry techniczne, należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 2.3.1 certyfikat systemu jakości czyli certyfikat spełniania wymagań odpowiedniej Polskiej Normy ISO 9001:2008 dotyczącej systemów zapewniania jakości w zakresie projektowania, produkcji, dostarczania i serwisowania mebli, wydany przez jednostkę akredytowaną i uprawnioną do certyfikacji w zakresie systemów zarządzania jakością w rozumieniu Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2016 nr 655 poz. 2087 z późn. zm.) lub równoważny; - należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (dotyczy pakietu nr 1,10,11,12) 2.3.2 deklaracja zgodności, certyfikat zgodności, zgłoszenie, powiadomienie (odpowiednio jeżeli dotyczą) dla wszystkich zaoferowanych elementów przedmiotu zamówienia będących wyrobami medycznymi; - należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (dotyczy pak nr.1,10,11,12) 2.3.3 certyfikat ISO 13 485 oraz certyfikat PZH lub równoważny wystawionych na producenta; - należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (dotyczy pak nr.1,10,11,12) 2.3.4 Posiadać atest z badań wytrzymałościowych wg: PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14073-3:2006, PN-EN 14074:2006 posiadany przez producenta mebli (dotyczy pakietu nr 9) 2.3.5 Posiadać Raport z badania opartego na normie DIN EN 717-1 dotyczącego emisji formaldehydu posiadany przez producenta mebli (dotyczy pakietu nr 9) 2.3.6 Posiadać certyfikat zarządzania jakością ISO 14001:2004 lub równoważny certyfikat europejski (dotyczy pak. nr 9)
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności: -zmianę ceny przedmiotu zamówienia w zakresie przewidzianym umową w przypadku gdy: - nastąpi obniżka ceny, promocja producencka skutkująca obniżką ceny na wyroby będące przedmiotem umowy; - zmianę organizacyjną po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego w szczególności w przypadku gdy nastąpi zmiana adresu siedziby firmy,/jeżeli dotyczy/.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 11/04/2017
Godzina składania wniosków 9:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)