SUKCESYWNA DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU

Data publikacji 2017-04-04
Data zakończenia 2017-04-13 12:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Międzychód
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 57794 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
SUKCESYWNA DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Przez dostawę sprzętu Zamawiający rozumie cykliczną dostawę sprzętu w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 5 pakietów.
Wykonawca może składać ofertę na poszczególne pakiety, przy czym dany pakiet musi być oferowany w całości, brak którejkolwiek pozycji spowoduje odrzucenie oferty jako niekompletnej.
Każdy z pakietów będzie oceniany osobno, co oznacza, iż postępowanie przetargowe na każdy pakiet może być rozstrzygnięty na korzyść innego Wykonawcy.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie spełniała wymagania określone w SIWZ oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. otrzyma największą ilość punktów w oparciu o podane kryteria oceny, a jej wybór zostanie zatwierdzony przez Dyrektora SPZOZ w Międzychodzie.
Każdorazowa dostawa przedmiotu zamówienia realizowana będzie przez Wykonawcę od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 14:30 do Apteki Szpitalnej w terminie realizacji – zaoferowanym w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 – licząc od dnia otrzymania faksem pisemnego zamówienia.
Wymagane warunki dla oferowanego drobnego sprzętu medycznego:
1.Oferowany asortyment odpowiadać musi warunkom określonym w dokumentach dopuszczających go do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. Dz. U. nr 107, poz. 679 z późniejszymi zmianami) – jeżeli dotyczy. Oferowane wyroby medyczne muszą być oznakowane znakiem CE zgodnie z art. 11 ust. 1 cytowanej ustawy.
2.Asortyment, który jest przedmiotem postępowania przetargowego musi posiadać odpowiednie: zaświadczenia lub certyfikaty lub atesty lub świadectwa dopuszczające do użytkowania w lecznictwie szpitalnym.
3.Załącznik asortymentowo-cenowy nr 9 powinien zawierać w ujęciu tabelarycznym takie dane jak: nazwa handlowa, producent-wytwórca, jednostka miary, ilość, nr katalogowy lub REF (jeżeli posiada), cena netto szt./op., cena brutto szt./op., wartość brutto.
Cenę brutto oferty należy obliczyć na podstawie wzoru: Cenę netto należy pomnożyć przez odpowiednią % -tową stawkę podatku vat - otrzymaną wartość pomnożyć przez ilość oferowanego towaru oraz zsumować pozycje oferty.
4.Wymaga się, aby każde opakowanie zbiorcze oferowanych wyrobów zaopatrzone było w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim oraz zawierającą wszystkie wymagane informacje. Na każdym jednostkowym opakowaniu przedmiotu zamówienia winien być podany numer serii, data produkcji i data ważności nie krótsza niż 12 miesięcy ( jeśli termin będzie krótszy towar będzie zwracany do Dostawcy na jego koszt)
Podane ilości asortymentu w Formularzu Asortymentowo-Cenowym są ilościami szacunkowymi. Wykonawca wyceniając swoją ofertę winien zaokrąglać ilości do pełnych opakowań w górę.
W przypadku zakupu mniejszych ilości od podanych w poszczególnych pakietach Wykonawca/Dostawca nie będzie rościł prawa do konieczności wykupu pozostałej części.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ulica Szpitalna
Nr domu 10
Miejscowość Międzychód
Kod Pocztowy 64-400
Panstwo Polska
Województwo wielkopolskie
Tel +48957482011
Fax +48957482711
Email zampub@spzoz-miedzychod.com.pl
Regon 000310249
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny poczta radycyjna, przesyłką kurierską,osobiście
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Maksymalnej
Maksymalna liczba czesci 5
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W MIĘDZYCHODZIE UL. SZPITALNA 10 ; 64-400 MIĘDZYCHÓD , SEKRETARIAT
Numer referencyjny AG/ZP-11/2017
Rodz zam D
Okres2c 01/05/201731/03/2019
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Tak
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst 10. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych.
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje tego warunku poprzez przedłożenie dokumentów innych niż oświadczenie w trybie art. 22 ustawy PZP tj. załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje tego warunku poprzez przedłożenie dokumentów innych niż oświadczenie w trybie art. 22 ustawy PZP tj. załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje tego warunku poprzez przedłożenie dokumentów innych niż oświadczenie w trybie art. 22 ustawy PZP tj. załącznik nr 3 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ – informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP.
Zakresie warunkow udzialu Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ – informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1)Ofertę wykonawcy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2)Wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli –wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 3)Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Świadectwa jakości lub świadectwa dopuszczenia do obrotu, lub świadectwa rejestracji, lub świadectwa dopuszczenia do stosowania, lub pozytywną opinię o wyrobie medycznym albo znak CE i został zgłoszony w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (w myśl obowiązujących przepisów prawa) – lub oświadczenie Wykonawcy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ;
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru dostawcy w przypadkach określonych w projekcie umowy – załączniku nr 8 do SIWZ. Zmiana umowy odbywa się na wniosek stron umowy i wymaga wykazania przez stronę występującą z wnioskiem o zmianę umowy wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany w szczególności wniosek winien zawierać: opis zmiany, uzasadnienie zmiany, czas wykonania zmiany; wpływ zmiany na termin zakończenia umowy; koszt zmiany i sposób jego obliczenia, wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej i zgody zamawiającego w formie sporządzonego i podpisanego aneksu.
Kryt 0 CENA
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 13/04/2017
Godzina składania wniosków 12:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Le czy nast Nie
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)