dostawy nici chirurgicznych, siatek przepuklinowych, różnych materiałów szewnych oraz taśm do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu

Data publikacji 2017-04-04
Data zakończenia 2017-04-13 12:00:00
Instytucja Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu
Miejscowość Zgorzelec
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 57894 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411214, 331400003
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

dostawy nici chirurgicznych, siatek przepuklinowych, różnych materiałów szewnych oraz taśm do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu - podzielone na 14 części

Opis

NICI - 49 pozycji asortymentowychNICI I GĄBKI - 33 pozycje asortymentoweNICI, TAŚMY, GĄBKI, GĄBKI, WOSK, ZESTAWY SZEWNE - 56 pozycji asortymentowychNICI, ŚRODEK HOMEOSTATYCZNY - 30 pozycji asortymentowychSZEW PLECIONY JEDWABNYSZEW SYNTETYCZNY POLIESTERSTERYLNA SIATKA POLIPROPYLENOWA 30X30STERYLNA SIATKA POLIPROPYLENOWA 15X15STERYLNA SIATKA POLIPROPYLENOWA 5X10STERYLNA SIATKA POLIPROPYLENOWA 15X15NICI - 3 pozycje asortymentowehemostatyczny proszek pochodzenia roślinnegoELASTYCZNA, STERYLNA GĄBKA ŻELATYNOWATAŚMA DO LECZENIA WYSIŁKOWEGO NIETRZYMANIA MOCZU U KOBIET

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu
Ulica ul. Lubańska
Nr domu 42686
Miejscowość Zgorzelec
Kod Pocztowy 59900
Panstwo Polska
Województwo dolnośląskie
Tel 757 722 858
Fax 757 722 858
Email zam.publ@spzoz.zgorzelec.pl
Adres strony url www.spzoz.zgorzelec.pl
Regon 23116144800000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.spzoz.zgorzelec.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzoz.zgorzelec.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres WS-SPZOZ w Zgorzelcu, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pokój 13-14, 59-900 Zgorzelec, ul. Lubańska 11-12
Numer referencyjny 15/ZP/2017
Rodz zam D
Okres2c 24
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają warunki udziału w postępowaniu: -dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się zrealizowaniem przynajmniej 1 dostawy nici chirurgicznych lub siatek przepuklinowych lub taśm do leczenia WNM na kwotę nie mniejszą niż: Numer pakietu wartość zrealizowanych/ realizowanych dostaw (zł brutto) Pakiet nr 1 35 000,00 Pakiet nr 2 15 000,00 Pakiet nr 3 43 000,00 Pakiet nr 4 32 000,00 Pakiet nr 5 1 200,00 Pakiet nr 6 500,00 Pakiet nr 7 400,00 Pakiet nr 8 1 300,00 Pakiet nr 9 3 500,00 Pakiet nr 10 1 200,00 Pakiet nr 11 3 500,00 Pakiet nr 12 1 000,00 Pakiet nr 13 600,00 Pakiet nr 14 3 700,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostawy nici chirurgicznych lub siatek przepuklinowych lub taśm do leczenia WNM na kwotę nie mniejszą niż: Numer pakietu wartość zrealizowanych/ realizowanych dostaw (zł brutto) Pakiet nr 1 35 000,00 Pakiet nr 2 15 000,00 Pakiet nr 3 43 000,00 Pakiet nr 4 32 000,00 Pakiet nr 5 1 200,00 Pakiet nr 6 500,00 Pakiet nr 7 400,00 Pakiet nr 8 1 300,00 Pakiet nr 9 3 500,00 Pakiet nr 10 1 200,00 Pakiet nr 11 3 500,00 Pakiet nr 12 1 000,00 Pakiet nr 13 600,00 Pakiet nr 14 3 700,00 w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, - a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ – NA WEZWANIE Zamawiającego (zgodnie z punktem 7.4 SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione Złożona oferta musi zawierać: 1. wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty, 2. wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy. 3. wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu 4. wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ – Oświadczenie o spełnianiu wymogów 5. pełnomocnictwo – jeżeli niezbędne – vide pkt. 12.4. – 12.5. SIWZ 6. załącznik nr 7 do SIWZ – zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci . oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne spełniają wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 211). NA WEZWANIE Zamawiającego (zgodnie z punktem 7.4 SIWZ). 7.6.2. Katalog lub prospekt lub folder w języku polskim każdego zaoferowanego przedmiotu zamówienia zawierający opis składu jakościowego, ilościowego potwierdzający wymagania postawione przez Zamawiającego w zał. nr 2 do SIWZ oraz zawierający tabele rozmiarów i numery katalogowe - w oparciu o które została przygotowana oferta. W katalogu/prospekcie/folderze należy wyraźnie zaznaczyć, których pozycji formularza cenowego (Załącznika nr 2 do SIWZ) dotyczy dany zapis - umieszczając w nim zarówno nr Pakietu, jak i nr poszczególnej pozycji asortymentowej Pakietu (np. Pakiet 1 poz. 1 itd.) – celem identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia. NA WEZWANIE Zamawiającego (zgodnie z punktem 7.4 SIWZ). 7.6.3. dotyczy wszystkich pakietów - na wezwanie Zamawiającego - Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia w wyznaczonym terminie próbki oferowanych wyrobów - po 1 szt. (dotyczy to wyłącznie sytuacji w której Zamawiający będzie miał jakiekolwiek wątpliwości co do zaoferowanego przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę – tj. zgodności złożonej oferty z SIWZ) Próbki, które utracą swoje walory użytkowe w trakcie sprawdzania nie będą podlegały zwrotowi.
Wadium Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na wszystkie pakiety wadium wynosi 11 015,00 PLN (słownie: jedenaście tysięcy piętnaście złotych 00/100) - w terminie do dnia 13.04.2017r. do godz. 12:00. W przypadku zabezpieczenia w formie pieniądza – decyduje wpływu wadium na rachunek Zamawiającego. Oferty zawierające poszczególne pakiety muszą być zabezpieczone wadium w wysokości odpowiedniej dla poszczególnych pakietów: Numer pakietu wartość wadium Pakiet nr 1 2 700,00 Pakiet nr 2 1 100,00 Pakiet nr 3 3 400,00 Pakiet nr 4 2 500,00 Pakiet nr 5 90,00 Pakiet nr 6 35,00 Pakiet nr 7 25,00 Pakiet nr 8 100,00 Pakiet nr 9 280,00 Pakiet nr 10 90,00 Pakiet nr 11 280,00 Pakiet nr 12 80,00 Pakiet nr 13 45,00 Pakiet nr 14 290,00 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.1. pieniądzu; 1.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 1.3. gwarancjach bankowych; 1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 1.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz. 1804 oraz z 2015r., poz. 978 i 1240) 2. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:  nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,  określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,  kwotę gwarancji,  termin ważności gwarancji, Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie się Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych przepisami art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz. 1804 oraz z 2015r., poz. 978 i 1240), należy złożyć w formie oryginału - w składanej ofercie przetargowej. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz – dokument potwierdzający wniesienie wadium musi zostać złożony w osobnej kopercie, załączonej do oferty. W przypadku trwałego załączenia w/wym. dokumentu do oferty – Zamawiający nie zwróci dokumentu Wykonawcy. 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku MILLENNIUM S.A. nr konta 55 1160 2202 0000 0001 9259 2053 z dopiskiem: ”Przetarg nieograniczony – NICI 15/ZP/2017” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium: a) wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, z zastrzeżeniem ust. 10.10 b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, c) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 10.9.a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych SIWZ zostanie wykluczony z postępowania. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stornie Wykonawcy.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian umowy w formie aneksu - w przypadkach określonych poniżej: 1) zmiana danych kontrahenta (np.: nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), 2) zmiany sposobu spełnienia świadczenia (np.: miejsca realizacji umowy), 3) zmiana asortymentu (np.: wycofanie starego i wprowadzenie nowego produktu o takich samych parametrach lub lepszych i cenie przetargowej), 4) w przypadku zmiany ceny: a) zmiany stawki podatku VAT, gdzie zmianie ulega cena brutto, przy zachowaniu ceny jednostkowej netto – bez konieczności dokonywania zmiany umowy w formie aneksu (zmiana następuje z mocy prawa, z dniem wejścia w życie stosownego aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku). b) zmian wskaźnika GUS dotyczącego leków i materiałów medycznych, nie wcześniej niż przed upływem 12 miesięcy od daty obowiązywania umowy, nie częściej jednak niż 1 raz na 6 miesięcy, w przypadku gdy wskaźnik ten ulegnie zmianie o minimum 5% - po zaakceptowaniu proponowanej zmiany umowy w aneksie sporządzonym przez Wykonawcę. Cena może ulec zmianie maksymalnie do wysokości zmienionego wskaźnika, c) okresowych obniżek cen przedmiotu zamówienia – bez konieczności dokonywania zmiany umowy w formie aneksu. Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o powyższym droga pisemną/faxem lub mailem. d) obniżenia urzędowej ceny zbytu nabywanego wyrobu medycznego, w przypadku nabywania od podmiotu innego niż przedsiębiorca prowadzący obrót hurtowy w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne. Zmiana ceny obowiązuje od dnia obowiązywania nowej urzędowej ceny zbytu i nie wymaga aneksu do Umowy. e) obniżenia wysokości limitu finansowania dla grupy limitowej, do której należy nabywany wyrób, w przypadku nabywania od podmiotu będącego przedsiębiorcą prowadzącym obrót hurtowy w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. – Prawo Farmaceutyczne. Zmiana ceny obowiązuje od dnia obowiązywania nowej wysokości limitu finansowania i nie wymaga aneksu do Umowy. 5) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 6) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, może zastąpić nowy wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; 7) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 1e art. 144 ustawy Pzp. 8) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy. 9) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalanych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – jeżeli zmiany te miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 10) w przypadku zamiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. Strony dopuszczają możliwość przedłużenia czasu obowiązywania umowy – w przypadku niezrealizowania wartości umowy w czasie jej trwania (ceny asortymentu przedłużonej umowy nie mogą się różnić od ujętych w umowie).
Kryt 0 cena
Kryt 0p 98
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 13/04/2017
Godzina składania wniosków 12:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)