Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz szybkich testów diagnostycznych.

Data publikacji 2017-04-04
Data zakończenia 2017-04-18 10:00:00
Instytucja Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o.
Miejscowość Bytów
Województwo pomorskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 58351 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000, 336965000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz szybkich testów diagnostycznych, zamawianych przez Zamawiającego wg załącznika nr 1 do siwz, zwanych dalej artykułami medycznymi.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o.
Ulica ul. Lęborska
Nr domu 13
Miejscowość Bytów
Kod Pocztowy 77100
Panstwo Polska
Województwo pomorskie
Tel 598 228 500
Fax 59 822 39 90
Email szpitalbytownzoz@wp.pl
Adres strony url www.szpital-bytow.com.pl
Regon 22079963600000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-bytow.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferte należy złożyć pisemnie
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 77-100 Bytów, ul. Lęborska 13 biurowiec/ sekretariat
Numer referencyjny ZP6/L/2/2017/II
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP,
Inne dokumenty niewymienione WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA 1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP, należy złożyć wypełnione oświadczenie wg wzoru na załączniku nr 3a do SIWZ. 2. W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu należy złożyć wypełnione oświadczenie wg wzoru na załączniku nr 3b do SIWZ. 3. Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP, 4. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy PZP (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru na załączniki nr 6 do SIWZ, oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w SIWZ, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni: a. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty oświadczenie (Załącznik nr 5 do SIWZ), że oferowane artykuły medyczne spełniają wszystkie określone przepisami prawa wymogi w zakresie dopuszczenia do obrotu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. 2017 poz. 211 ze zm.), co potwierdzają posiadane przez Wykonawcę wymagane prawem dokumenty, które w każdej chwili na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży do wglądu, b. dokument potwierdzający min. 3 dniowy okres przetrwania przedstawiciela bakterii tlenowych, fakultatywnie beztlenowych i bakterii beztlenowych, oraz min. 24 godz. okres przetrwania przedstawiciela bakterii wybrednych, w odniesieniu do wytycznych M40-A, tom 23, Nr 34 „Kontrola jakości mikrobiologicznych systemów transportowych” (Clinical Laboratory Standards Institute CLSI - poprzednio National Committee for Clinical Laboratory Standards NCCLS). c. Dokument potwierdzający możliwość transportu standardowych mikroorganizmów w czasie do 3 dni. d. Dla wszystkich pozycji wymagane jest przedłożenie katalogów / prospektów ze zdjęciami, opisem i numerem katalogowym oferowanego sprzętu, czyli oryginalne producenta katalogi produktów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie zamawiającego ( wysyłając próbkę). 6. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa także oświadczenie według wzoru na załączniku nr 3a do SIWZ - dotyczące podwykonawców. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie według wzoru na załącznikach nr 3a i załącznika nr 3b do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 9. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia będą składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, innego niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 10. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 12. Dokumenty, o których mowa w ust. 11 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 13. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 14. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 15. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia się znajdują.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty oświadczenie (Załącznik nr 5 do SIWZ), że oferowane artykuły medyczne spełniają wszystkie określone przepisami prawa wymogi w zakresie dopuszczenia do obrotu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. 2017 poz. 211 ze zm.), co potwierdzają posiadane przez Wykonawcę wymagane prawem dokumenty, które w każdej chwili na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży do wglądu, b. dokument potwierdzający min. 3 dniowy okres przetrwania przedstawiciela bakterii tlenowych, fakultatywnie beztlenowych i bakterii beztlenowych, oraz min. 24 godz. okres przetrwania przedstawiciela bakterii wybrednych, w odniesieniu do wytycznych M40-A, tom 23, Nr 34 „Kontrola jakości mikrobiologicznych systemów transportowych” (Clinical Laboratory Standards Institute CLSI - poprzednio National Committee for Clinical Laboratory Standards NCCLS). c. Dokument potwierdzający możliwość transportu standardowych mikroorganizmów w czasie do 3 dni. d. Dla wszystkich pozycji wymagane jest przedłożenie katalogów / prospektów ze zdjęciami, opisem i numerem katalogowym oferowanego sprzętu, czyli oryginalne producenta katalogi produktów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie zamawiającego ( wysyłając próbkę).
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 18/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)