Zakup wsparcia oprogramowania JIRA oraz upgrade posiadanych licencji łącznie z rozbudową platformy JIRA o dodatkowe licencje

Data publikacji 2017-04-04
Data zakończenia 2017-04-12 09:00:00
Instytucja Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 58363 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722670004, 480000008
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Zakup usługi wsparcia do dnia 11.09.2018 r., z zachowaniem ciągłości, dla Oprogramowania:
a) JIRA Software Server 500 users renewal 11 Sept 2018;
b) JIRA Timesheet Reports and Gadgets for JIRA 500 Users renewal 11 Sept 2018;
c) JIRA BigPicture 500 users renewal 11 Sept 2018;
d) JIRA BigTemplate 500 users renewal 11 Sept 2018;
2) Zakup upgrade:
a) wraz z powiększeniem ilości licencji Oprogramowania JIRA Service Desk Server 250 agents upgrade (from 15 agents);
b) licencji Oprogramowania Confluence Server 250 users upgrade (from 100 users);
3) Zakup usługi wsparcia - od dnia podpisania umowy do dnia 11.09.2018 r. dla Oprogramowania:
a) JIRA Service Desk Server 250 agents 11 Sept 2018
b) Confluence Server 250 users 11 Sept 2018.
4) Zapewnienie przez Wykonawcę 1200 osobogodzin konsultacji w czasie trwania Umowy, w zakresie problemów dotyczących Oprogramowania, Aktualizacji oraz bieżących projektów Zamawiającego wykorzystujących oprogramowanie Producenta. Konsultacje będą obejmowały analizy, audyty oraz rekomendację dot. Oprogramowania jak również wszelkiego rodzaju prace związane z Oprogramowaniem tj. konfiguracja, rekonfiguracja oraz pomoc przy pracach technicznych przeprowadzanych przez Zamawiającego. Konsultacje będą świadczone w języku polskim.
5) Wykonawca zapewni również konsultacje udzielane pod adresem Zamawiającego tj. ARiMR, Warszawa 02-822, przy ul. Poleczki 33, z zastrzeżeniem, że takie konsultacje będą trwać min. 2 godziny oraz że Wykonawca zostanie poinformowany o planowanych konsultacjach w biurze Zamawiającego z wyprzedzeniem co najmniej dwóch dni. Czasu związanego z dojazdem Wykonawcy do biura Zamawiającego nie wlicza się w limit 1200 osobogodzin, o którym mowa w ppkt. 4).
6) Zapewnienie przez Wykonawcę, w czasie trwania Umowy, dostępu elektronicznego do informacji na temat posiadanych przez Producenta Aktualizacji, produktów, biuletynów technicznych, list dyskusyjnych, bazy danych problemów technicznych rejestrowanych przez pracowników działu Asysty Technicznej.
7) Wykonawca będzie przyjmował zgłoszenia konsultacyjne od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 18.00, telefonicznie lub na adres poczty elektronicznej.
8) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub przez podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności, o których mowa w ppkt 7), w związku z tym, że wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). Ww. osoba powinna być zatrudniona w całym okresie realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby.
9) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w terminie dostarczenia Certyfikatu i ogólnych warunków Producenta, o którym mowa w § 6 ust. 1 wzoru Umowy, oraz w terminie 5 Dni Roboczych pierwszego miesiąca danego kwartału kalendarzowego przez cały okres realizacji usług, składał Zamawiającemu oświadczenie o sposobie zatrudnienia osoby, o której mowa w ppkt 8) oraz podania wykonywanych przez nią czynności.
10) Wykonawca zobowiązany jest przez okres obowiązywania Umowy przechowywać dokumentację zatrudnienia osoby, o której mowa w ppkt 8), wymaganą obowiązującymi przepisami prawa i umożliwić przedstawicielowi Zamawiającego lub wskazanemu przez niego podmiotowi przeprowadzanie audytu zatrudnienia osoby, o której mowa w ppkt 8), w związku z realizacją Umowy. Informacja o audycie w powyższym zakresie zostanie przekazana Wykonawcy najpóźniej na 2 Dni Robocze przed terminem rozpoczęcia przeprowadzenia audytu. Z wykonania audytu Zamawiający sporządzi na piśmie protokół. Koszty przeprowadzenia audytów ponosi Zamawiający. Każda z osób mająca dostęp do dokumentacji zatrudnienia prowadzonej przez Wykonawcę zobowiązana będzie do zachowania poufności zgodnie z § 12 wzoru Umowy.
2. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych we wzorze umowy wraz z załącznikami, stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Ulica Al. Jana Pawła II
Nr domu 70
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00175
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 022 5950050; 5950001
Fax 022 8602903; 6361677,3185411
Email info@arimr.gov.pl
Adres strony url www.arimr.gov.pl
Regon 01061308300000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.arimr.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.arimr.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Czy podzielone na czesci Nie
Dostep do dokumentow ograniczony ARiMR, ul. Poleczki 33, 02-822 Warzawa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Agencja Retrukturyzacji i ModernizacRolnictwa,ul. Poleczi 33, 02-822 Warszaw, Kncelaria główna
Numer referencyjny DPiZP.2610.4.2017
Rodz zam U
Okres2c 11/09/2018
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Tak
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, wybranemu wykonawcy usług, polegających na powtórzeniu podobnych usług jak w zamówieniu podstawowym i zgodnych z jego przedmiotem, a całkowita wartość tych zamówień została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. 2. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7) ustawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów albo zwiększenie bieżących dostaw, jeżeli zmiana Wykonawcy zobowiązywałaby Zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów.
Czas O
Informacje na temat katalogow W zakresie produktów wskazanych w sekcji II.4) kt 1 ppkt 1 z zachowaniem ciągłości świadczenia usług.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału we wskazanym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) wykonał w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 (jedną) usługę obejmującą swym zakresem usługę wsparcia oprogramowania, o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych zero groszy) i świadczonej przez okres co najmniej 6 miesięcy, UWAGA 1. Jeżeli wartość usługi wskazanej w wykazie jest podana w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest, na potrzeby niniejszego postępowania, dokonać przeliczenia jej wartości na PLN wg średniego kursu NBP (www.nbp.pl tabela A – tabela kursów średnich walut obcych) z dnia zakończenia usługi o zakresie jak wyżej wraz z podaniem kursu oraz daty jego obowiązywania (zgodnie z tabelą A – tabela kursów średnich walut obcych) wg których dokonano przeliczenia; w przypadku usług nadal realizowanych wg tabeli kursów średnich walut obcych z dnia rozpoczęcia realizacji danej usługi.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1) i 3), jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
Zakresie warunkow udzialu Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca obowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego - http://www.arimr.gov.pl informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych zero groszy).
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Warunki zmian zostały opisane przez Zamawiającego we wzorze Umowy wraz z załącznikami, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60.00
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 12/04/2017
Godzina składania wniosków 9:00
IV 4 4 jezyki Polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)