Wykonanie modernizacji podstawowych elementów systemu energetycznego szpitala (transformatory,UPS-y, rozdzielnia)

Data publikacji 2017-04-04
Data zakończenia 2017-04-19 12:00:00
Instytucja Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia przesyłowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 58660 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 453100003, 312131003
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie moderniazacji podstawowych elementów systemu energetycznego szpitala. Szczegółowy zakres został okrślony w dokumentacji przetargwej.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ulica Kasprzaka
Nr domu 17
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01-211
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 22 38 94 808
Fax 22 38 94 922
Email JSkonieczna@wolski.med.pl
Adres strony url www.wolski.med.pl
Regon 011035381
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.wolski.med.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wolski.med.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny forma pismena zgodnie z wymogami SIWZ
Czy podzielone na czesci Nie
Numer referencyjny EP/18/2017
Rodz zam B
Okres2c 31/10/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia tego warunku aby Wykonawca posiadał 1)środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej: 350 000,00 zł 2)posiadał aktualną polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę stanowiącą co najmniej 600 000.000 zł,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia tego warunku aby Wykonawca: 1)zrealizował należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości niemniejszej niż: 500.000 zł brutto, wśród których co najmniej jedna musi zawierać robotę polegającą na dostawie i montażu transformatora, co najmniej jedna musi zawierać robotę polegającą na dostawie i montażu UPS oraz co najmniej jedna musi zawierać robotę polegającą na wykonaniu instalacji SZR. oraz co najmniej jedna z ww. robota musi być wykonywana przy przebudowie lub rozbudowie obiektu szpitalnego. W przypadku, gdy w zamówieniu przedstawionym przez wykonawcę, jako spełniające warunek za wykonane zamówienie zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, wykonawca dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie niż w złotych polskich – na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. W przypadku, gdy w dniu publikacji ogłoszenia NBP nie opublikował średnich kursów walut, należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP. 2)dysponował osobami do realizacji zamówienia posiadającymi odpowiednie uprawnienia wymagane przez prawo budowlane i energetyczne: 2.1) minimum 1 osobą do pełnienia funkcji projektanta biorącą udział w realizacji zamówienia, posiadającą co najmniej 3 – letnie doświadczenie, posiadającą co najmniej jedno z wymienionych uprawnień: a.uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wydanych na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 30.12.1994 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 1995 nr 8 poz. 38) z późniejszymi zmianami oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2005 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 96, poz. 817) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub b.uprawnienia budowlane instalacyjno – inżynieryjne do projektowania w zakresie instalacji elektrycznych wydanych na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki Terenowej i Ochrony Środowiska z dnia 20.02.1975 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych (Dz. U. 1975 nr 8 poz.46) ze zm. lub c.uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych wydanych na podstawie Rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu Budownictwa, Urbanistyki i Architektury z dnia 10.09.1962 r. w sprawie kwalifikacji fachowych osób wykonujących funkcje techniczne w budownictwie powszechnym (Dz. U. 1962 nr 53 poz. 266 z późn. zm.) 2.2)minimum 1 osobą do pełnienia funkcji Kierownika robót z minimum 3 – letnim doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika robót, w tym co najmniej jeden raz przy przebudowie lub rozbudowie czynnego obiektu szpitalnego, posiadającą minimum jedno z wymienionych uprawnień: a.uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wydanych na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 30.12.1994 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 1995 nr 8 poz. 38) z późniejszymi zmianami oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2005 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 96, poz. 817) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub b.uprawnienia budowlane instalacyjno – inżynieryjne do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych wydanych na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki Terenowej i Ochrony Środowiska z dnia 20.02.1975 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych (Dz. U. 1975 nr 8 poz.46) ze zm. lub c.uprawnienia budowlane do do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych wydanych na podstawie Rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu Budownictwa, Urbanistyki i Architektury z dnia 10.09.1962 r. w sprawie kwalifikacji fachowych osób wykonujących funkcje techniczne w budownictwie powszechnym (Dz. U. 1962 nr 53 poz. 266) ze zm., 2.3)minimum 3 osobami do nadzoru nad wykonywaniem robót posiadającymi uprawnienia, w tym: 1)dozorowe do 15 kV – co najmniej 1 osoba posiadająca wskazane uprawnienia minimum 5 lat, 2)eksploatacyjne do 15 kV – co najmniej 2 osoby posiadające wskazane uprawnienia minimum 5 lat.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu 1)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; 2)opłaconej polisy ubezpieczeniowej a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę stanowiącą co najmniej 600 000.000 zł, 3)wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 4)wykazu osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia zamówienia.
Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8 000,00 zł ( słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego.
Czy wadium Tak
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania następujących zmian w umowie: 1)możliwość zmniejszenia wynagrodzenia w przypadku konieczności zaniechania realizacji części zakresu przedmiotu umowy na roboty budowlane, 2)możliwość zmniejszenia wynagrodzenia w przypadku konieczności przerwania robót lub ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy na roboty budowlane, 3)zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia spowodowana okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi od Zamawiającego jak i od Wykonawcy np. konieczność przesunięcia terminu przekazania placu budowy, udzielenie zamówień dodatkowych, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego, okoliczności zaistniałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury, utrudniające lub uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu umowy, ze względu na trudności z dostępem do pomieszczeń spowodowane koniecznością utrzymania działalności oddziałów (duża liczba pacjentów), 4)zmiana zakresu robót określonego w §1 umowy oraz sposobu (technologii) wykonania tego zakresu robót, jak również wykonanie robót zamiennych, nie powodujące zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, przy czym w/w zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji zakresu robót określonego w §1 umowy, w tym zmiana dokumentacji projektowej nie zawiniona przez Wykonawcę, zaistniałe warunki faktyczne na terenie budowy wpływające na zakres lub sposób (technologię) wykonania zakresu robót (warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury), 5)zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia z powodu regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany. Prawo zmiany nie obejmuje zmiany umowy w przypadku podwyższenia stawki podatku od towarów i usług oraz uchylenia zwolnień od podatku od towarów i usług, 6)zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 19/04/2017
Godzina składania wniosków 12:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)