Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
|
Ulica |
Pańska
|
Nr domu |
81
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00834
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
(022) 432 80 80
|
Fax |
(022) 432 86 20
|
Email |
biuro@parp.gov.pl
|
Adres strony url |
www.parp.gov.pl
|
Regon |
1718109500000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój Działanie 2.3
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.parp.gov.pl/bip-przetargi-ogloszone-2016-2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.parp.gov.pl/bip-przetargi-ogloszone-2016-2
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest przygotowanie oferty w formie pisemnej-zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w formie elektronicznej
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa
|
Numer referencyjny |
53/I (p/257/BI/2017)
|
Rodz zam |
U
|
Okres2c |
30/06/2018
|
Szacunkowa wart zam calosc |
342000.00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca będzie wykonywał zamówienie do 30 czerwca 2018 r. lub do dnia wykorzystania kwoty, na jaka została zawarta umowa, w zależności, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Usługa serwisu gwarancyjnego będzie świadczona od dnia podpisania protokołu odbioru każdego ze zleceń jednostkowych do dnia, w którym upłyną 24 miesiące od dnia, w którym nastąpiło podpisanie protokołu odbioru ostatniego zlecenia jednostkowego.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że:
1)w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych cześć wykonana obejmuje:
a)trzy usługi, których przedmiotem było wsparcie techniczne lub budowa lub rozbudowa i wdrożenie systemu informatycznego do obsługi elektronicznych usług, zbudowanego z użyciem technologii php lub PostgreSQL lub MySQL, o łącznej wartości usług nie mniejszej niż 200 000 zł brutto (a w przypadku, gdy wartość umowy została określona w walucie innej niż złoty, przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację usługi);
b)dwie usługi, których przedmiotem była budowa lub rozbudowa i wdrożenie systemu informatycznego klasy CMS (Content Management System – system zarządzania treścią), o łącznej wartości usług co najmniej 50 000 zł brutto (a w przypadku, gdy wartość umowy została określona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację usługi);
2)dysponuje lub będzie dysponować osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia:
a)Koordynatorem projektu – osobą posiadającą certyfikat w zakresie zarządzania projektami na poziomie co najmniej PRINCE2 Practitioner lub certyfikat/dokument równoważny, a także doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania/nadzorowania projektami informatycznymi, tj. kierowała/nadzorowała co najmniej 3 odrębnymi projektami budowy lub rozbudowy i wdrożenia systemów informatycznych o łącznej projektów co najmniej 200 000 zł brutto;
b)Analitykiem Biznesowym – osobą posiadającą doświadczenie zawodowe w przeprowadzaniu analizy procesów biznesowych, tj. pełniła rolę analityka biznesowego w co najmniej 2 projektach informatycznych, których przedmiotem było zaprojektowanie i wdrożenie systemu służącego do obsługi usług elektronicznych z wykorzystaniem notacji BPMN lub UML przy opracowywaniu analizy wymagań i analizy procesów biznesowych;
c)Zespołem programistów – przynajmniej 5 osobami posiadającymi doświadczenie zawodowe w programowaniu systemów informatycznych w obiektowym języku programowania, tj. każda z osób wykonywała prace programistyczne w przynajmniej 3 projektach budowy systemów informatycznych;
d)Zespołem testerów – przynajmniej 3 osobami posiadającymi doświadczenie zawodowe w testowaniu systemów informatycznych, tj. każda z ww. osób przeprowadzała testy wewnętrzne systemu służącego do obsługi usług elektronicznych w przynajmniej 1 projekcie budowy systemu informatycznego;
e)Grafikiem - osobą posiadającą doświadczenie zawodowe w projektowaniu interfejsów graficznych systemów informatycznych, tj. pełniła rolę grafika w przynajmniej dwóch projektach budowy systemów informatycznych.
Żaden z testerów nie może pełnić funkcji programisty. Funkcje testerów i programistów nie mogą być łączone.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Tak
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
dowody określające, czy usługi wykonane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Wzór oświadczenia Zamawiający udostępni wraz informacją o wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu.
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 (słownie: pięć tysięcy) zł przed upływem terminu składania ofert określonego w SIWZ.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiany umowy możliwe są w sytuacji i na zasadach określonych art. 144 ust. 1 uPzp. W zakresie art. 144 ust. 1 pkt 1 uPzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści umowy w następujących okolicznościach:
1)nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym w zakresie dotyczącym: zmian prawa podatkowego, w tym stawek podatku, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) , ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2015 r. poz. 584 ze zm.), ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Narodowym Planie Rozwoju (Dz.U. z 2014 r. poz. 1448 ze zm.), ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz.U. z 2016 r. poz. 383 ze zm.), ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U.2016 poz. 1870 ze zm.). Zmiana regulacji określonych
w zdaniu poprzednim musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi;
2)Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy
w przypadku zmiany:
a)stawki podatku VAT, wprowadzonej powszechnie obowiązującymi przepisami prawa,
b)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, wynikającego z zawartej Umowy, każda ze Stron, w terminie od dnia opublikowania przepisów dokonujących tych zmian do 30 dnia od dnia ich wejścia w życie, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Zmiana Umowy na podstawie ustaleń negocjacyjnych może nastąpić po wejściu w życie przepisów będących przyczyną waloryzacji.
W razie zmiany, o której mowa w lit. b, przez pojęcie „odpowiedniej zmiany wynagrodzenia" należy rozumieć sumę wzrostu kosztów Wykonawcy wynikających z podwyższenia wynagrodzeń poszczególnych pracowników biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany, części zamówienia, do wysokości wynagrodzenia minimalnego obowiązującej po zmianie przepisów lub jej odpowiedniej części, w przypadku osób zatrudnionych w wymiarze niższym niż pełen etat.
W razie zmiany wskazanej w lit. c, przez pojęcie „odpowiedniej zmiany wynagrodzenia" należy rozumieć sumę wzrostu kosztów Wykonawcy oraz drugiej strony umowy o pracę, wynikających z konieczności odprowadzenia dodatkowych składek od wynagrodzeń osób zatrudnionych na umowę o pracę biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany, części zamówienia przy założeniu braku zmiany wynagrodzenia netto tych osób;
3)gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie i załącznikach, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy i załączników w celu jednoznacznej interpretacji zapisów Umowy przez Strony;
4)gdy wyniknie konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian w umowach zawartych pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój lub zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój, lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej w szczególności w zakresie sprawozdawczości, o ile zmiany te będą miały bezpośredni wpływ na realizację Umowy i mogą dotyczyć wyłącznie tych zapisów Umowy, do których bezpośrednio się odnoszą;
5)gdy nastąpi zmiana źródła finansowania Umowy – w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian. Jednocześnie Umowa będzie mogła być wydłużona nie później niż do dnia 31 grudnia 2018 roku;
6)gdy wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, spowodowane zmianą norm technicznych lub technologii, przy czym zmiany technologiczne mogą być powodowane następującymi przyczynami:
a)gdy wystąpi niedostępność na rynku elementów/rozwiązań niezbędnych do wykonania Umowy (licencje, urządzenia itd.) spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych elementów/rozwiązań po zawarciu Umowy, lub
b)gdy nastąpi pojawienie się na rynku elementów/rozwiązań nowszej generacji w stosunku do istniejących w dniu zawarcia Umowy, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, lub
c)gdy nastąpi pojawienie się nowszej - w stosunku do stosowanych w dniu zawarcia Umowy – technologii wykonania prac, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji projektu lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, lub
d)gdy wystąpi konieczność zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, niż wskazane w specyfikacji technicznej i ofercie Wykonawcy, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy,
e)gdy wystąpi niedostępność zewnętrznych systemów informatycznych, z którymi zgodnie ze zleceniami jednostkowymi zaplanowano integrację, spowodowaną przedłużającą się procedurą zawarcia formalnego porozumienia na integrację z systemem nienależącym do Zamawiającego a na integrację z którymi wymagana jest formalna zgoda właściciela zasobu. Niedostępność rozumiana również jako przerwy techniczne w działaniu zewnętrznego systemu uniemożliwiające przeprowadzenie testów integracji systemu.
|
Kryt 0 |
Cena brutto za 1 roboczogodzinę
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
20/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 6 |
1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie wykonania zamówienia, tj. Koordynatora projektu i Analityka Biznesowego. Rodzaj czynności, które będą wykonywać te osoby obejmuje:
a)przeprowadzenie analizy oraz opracowanie dokumentacji projektowej w ramach pojedynczego zlecenia;
b)wykonanie wszelkich niezbędnych czynności mających na celu zaprojektowanie, budowę, instalację, uruchomienie i zapewnienie prawidłowego działania Systemu w ramach pojedynczego zlecenia;
c)dostawę wszelkiego wymaganego oprogramowania niezbędnego do uruchomienia i zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Systemu, oprogramowania aplikacyjnego, oprogramowania bazodanowego, oprogramowania narzędziowego, wraz z licencjami oraz instalacja i konfiguracja tego oprogramowania;
d)wykonanie i dostarczenie, dokumentacji użytkowej oraz dokumentacji technicznej Systemu po wykonaniu prac w ramach pojedynczego zlecenia;
e)koordynacja procesu testowania i udokumentowanie niezbędnego pakietu testów funkcjonalnych oprogramowania.
Zamawiającemu lub podmiotowi działającemu w jego imieniu przysługiwać będzie prawo do kontroli Wykonawcy w zakresie zatrudnienia przez niego osób na podstawie umowy o pracę. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. W przypadku niezastosowania się wykonawcy do wymogów Zamawiającego w zakresie zatrudnienie osób wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę, Zamawiający zastosuje sankcje wynikające z umowy.
2.Zaleca się sporządzenie Oferty na Formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Do formularza ofertowego Wykonawca załączy:
a)oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp zawierające informacje w zakresie wskazanym
w § 7 ust. 1, stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ;
b)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie;
c)zobowiązanie innego podmiotu – jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 22a uPzp;
d)oświadczenie innego podmiotu o tym, że nie podlega on wykluczeniu z powodów wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 uPzp oraz ust. 5 pkt 1-2 uPzp (w przypadku jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach tego podmiotu na zasadach określonych w art. 22a uPzp), stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ;
e)analizę potencjalnych ryzyk i zagrożeń (zgodnie z zapisami §14 ust. 2 SIWZ)
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|