Zakup i dostawa wyposażenia w ramach realizacji programu - Regionalne Centrum Robotyki Edukacyjnej

Data publikacji 2017-04-05
Data zakończenia 2017-04-14 10:00:00
Instytucja Gmina Grodzisko Dolne
Miejscowość Grodzisko Dolne
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 59149 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Zadanie obejmuje dostawę wyposażenia dla potrzeb realizacji programu Regionalnego Centrum Robotyki Edukacyjnej a w szczególności obejmuje zakup i dostawę :

• Laptop dla nauczyciela
• Laptop dla ucznia
• Zakup modułów elektronicznych i elementów konstrukcyjnych do nauki programowania i robotyki,
• Zestaw edukacyjny do pracy z wykorzystaniem narzędzi TIK
• Zakup mobilnej szafki wraz z zasilaniem
• Zestaw modułów elektronicznych i elementów konstrukcyjnych do nauki programowania i robotyki
• Oprogramowanie dodatkowe
• Schodołaz


W zakres realizacji zamówienia wchodzi zakup i dostawa wyposażania obiektu wg załącznika nr 8 do SIWZ. Określone w zestawieniu wyposażenia stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Gmina Grodzisko Dolne
Ulica Grodzisko Dolne
Nr domu 125 a
Miejscowość Grodzisko Dolne
Kod Pocztowy 37-306
Panstwo Polska
Województwo podkarpackie
Tel 17 2428265
Fax 17 2436038
Email urzad@grodziskodolne.pl
Adres strony url www.grodziskodolne.pl
Regon 690581710
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Oś priorytetowa IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie RPO WP na lata 2014-2020
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.grodziskodolne.pl/36-ogloszenia/5884-zamowienia-publiczne.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.grodziskodolne.pl/36-ogloszenia/5884-zamowienia-publiczne.html
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.- Prawo pocztowe (Dz. U. 2016 r. poz. 1113 z późn. zm.) osobiście, za pośrednictwem posłańca
Czy podzielone na czesci Nie
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Grodzisko Dolne, 37- 306 Grodzisko Dolne (sekretariat Urzędu – pok. Nr 16)
Numer referencyjny RI.271.8.2017
Rodz zam D
Okres2c 30/05/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczególnych wymagań - dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczególnych wymagań - dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ)
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane /informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej SIWZ, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ogłoszenia nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie o podobnym charakterze o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane /informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej SIWZ, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ogłoszenia nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 u PZP ; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg załącznika nr 4 do SIWZ ). Uwaga: Powyższe oświadczenie składa każdy z Wykonawców w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 u PZP (informacje z otwarcia ofert). Wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 u PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. a)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, aktualny na dzień składania ofert, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c)zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione a)Formularz ofertowy – wg załącznika nr 1 do SIWZ; b)Pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy – w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje w postępowaniu pełnomocnik, a prawo to (np. do podpisania oferty) nie wynika z aktualnego wpisu do KRS lub CE i DG (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie); c)W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego przez nich do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy PZP (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie); d)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli wykonawca polegać będzie na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej, ekonomicznej innych podmiotów (oryginał lub kserokopia potwierdzona notarialnie) - wg załącznika nr 6 do SIWZ;
Wadium Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 u PZP, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 20014 r. poz. 1804 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego: BS Leżajsk o/Grodzisko Dolne 53 9187 1024 2003 2000 1270 0005 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego ,,wniesienia”. Przez ,,wniesienie” rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 pkt. 7b u PZP). W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie opisanej ,,Wadium – Zakup i dostawa wyposażenia w ramach realizacji programu - Regionalne Centrum Robotyki Edukacyjnej oraz włożyć do koperty zewnętrznej . Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: ¬ odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, ¬ musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, ¬ zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 u PZP) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 u PZP. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności, jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia Wykonawcy.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje następujące rodzaje i warunki zmian treści umowy, która zostanie zawarta z wybranym wykonawcą w przypadku: a) zmiany zakresu świadczonych dostaw w związku ze zmianami techniczno-organizacyjnymi leżącymi po stronie zamawiającego; b) nastąpiła zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym stawki podatku od towarów i usług VAT; c) zmiany z powodu okoliczności będących następstwem „siły wyższej”. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian w umowie w następujących okolicznościach i zakresie: a) wskutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; b) zmiany umowy są korzystne dla zamawiającego; c) zaistnienia okoliczności określonych w art. 144 ust.1 pkt 2)-6) ustawy Pzp
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Data składania wniosków 14/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki Język Polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)