Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy
|
Ulica |
ul. Spacerowa
|
Nr domu |
5
|
Miejscowość |
Morawica
|
Kod Pocztowy |
26026
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
świętokrzyskie
|
Tel |
413 641 378
|
Fax |
413 641 226
|
Email |
zamowienia@morawica.com.pl
|
Adres strony url |
www.morawica.com.pl
|
Regon |
29011000000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Numer referencyjny |
EZP-252-7/2017
|
Okres2c |
12
|
Szacunkowa wart zam calosc |
188332.06
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czas |
O
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykazu dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę (przez jedną dostawę zamawiający rozumie sumę wykonanych dostaw w ramach jednej umowy lub jednorazowa dostawa) o wartości brutto minimum: Pakiet I – 76 000,00zł, Pakiet II – 29 000,00zł, Pakiet III – 73 000,00zł, Pakiet IV – 22 000,00zł oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały lub są wykonywane należycie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
UWAGA !
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności: członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) odpis musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykazu dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę (przez jedną dostawę zamawiający rozumie sumę wykonanych dostaw w ramach jednej umowy lub jednorazowa dostawa) o wartości brutto minimum: Pakiet I – 76 000,00zł, Pakiet II – 29 000,00zł, Pakiet III – 73 000,00zł, Pakiet IV – 22 000,00zł oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały lub są wykonywane należycie.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty Sprzedającego w
następującym zakresie:
a) Cen jednostkowych netto które mogą być waloryzowane w okresach kwartalnych,
zgodnie ze wskaźnikiem wzrostu cen towarów i usług, ogłoszonych przez Prezesa
GUS za ostatni kwartał poprzedzający kwartał, w którym następuje waloryzacja.
b) Zmiana ceny w przypadku określonym w ppkt. a) nie może być dokonywana częściej
niż 1 raz na kwartał i może nastąpić nie wcześniej niż 1-go dnia następującego po
upływie okresu niezmienności cen.
c) Zmiana cen jednostkowych netto polegająca na ich obniżeniu może być dokonana w
każdym czasie.
d) Zmiana podatku VAT w trakcie trwania umowy jest dokonywana zgodnie z przepisami
i nie powoduje zmiany cen jednostkowych netto, zmiana taka następuje z
dniem, z którym wprowadza ją stosowny akt prawny.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
13/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:45
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|