Świadczenie usług dostępu do Internetu

Data publikacji 2017-04-05
Data zakończenia 2017-04-14 09:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 59527 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724000004
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia


1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dostępu do Internetu w niżej wymienionych lokalizacjach:
1) Kraków, os. Krakowiaków 2 – minimalna przepływność łącza do klienta 10Mbit/s; minimalna przepływność łącza od klienta 1Mbit/s; zarządcą budynku jest Gmina Miejska Kraków;
2) Kraków, ul. Gdańska 5 - minimalna przepływność łącza do klienta 10Mbit/s; minimalna przepływność łącza od klienta 1Mbit/s; zarządcą budynku jest osoba prywatna;
3) Kraków, ul. Grzegórzecka 19/1-2 - minimalna przepływność łącza do klienta 10Mbit/s; minimalna przepływność łącza od klienta 1Mbit/s; zarządcą budynku jest osoba prywatna.
2. Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnego dostarczenia wszelkich urządzeń potrzebnych do skonfigurowania połączeń.
3. Koszty instalacji łącza powinny być podane łącznie z kosztem świadczenia usług dostępu do Internetu w całym okresie obowiązywania umowy.
4. Wykonawca zobowiązany jest do skonfigurowania, utrzymania, naprawy i wymiany ww. urządzeń we wszystkich lokalizacjach, o których mowa w ust. 1 pkt. 1-3.
5. Każde urządzenie pod stronie zamawiającego powinno posiadać interfejs LAN (Ethernet 10-100 BaseT).
6. Oferowana usługa musi zapewniać nielimitowany transfer danych, nielimitowaną ilość otwartych sesji, brak blokowania usług i protokołów w Internecie oraz możliwość użytkowania dowolnej liczby urządzeń w przypadku zastosowania przez zamawiającego translacji adresów (NAT).
7. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zgodę zarządcy budynku, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1 oraz spełni warunki określone w zarządzeniu Prezydenta Miasta Krakowa nr 520/2011 z dnia 1 kwietnia 2011 roku w sprawie udzielania zgody na wykonanie i eksploatację sieci telekomunikacyjnych, w tym: telefonicznych, telewizji kablowej, internetowej itp. w nieruchomościach będących własnością Gminy Miejskiej Kraków, położonych w obrębie Gminy Miejskiej Kraków oraz określania zasad odpłatnego lub nieodpłatnego korzystania z wyżej wymienionych nieruchomości pod sieci teletechniczne. Zamawiający wymaga, aby wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza doręczył zamawiającemu zgodę, o której mowa w zdaniu poprzedzającym przed rozpoczęciem świadczenia usług.
8. Wykonawca musi posiadać centrum obsługi klienta i centrum zarządzania siecią z całodobowym monitoringiem świadczonej usługi.
9. Czas usunięcia awarii: nie dłuższy niż 24 godziny.
10. Gwarancja jakości i dostępności usług: dostępność łącza nie może być niższa niż 95% w skali miesiąca. Brak dostępności definiuje się jako czas naliczany od momentu zgłoszenia awarii do czasu potwierdzenia przez wykonawcę jej usunięcia.
11. W przypadku awarii przekraczającej czas jej usunięcia określony w pkt. 9 zamawiający obciąży wykonawcę karą umowną w wysokości 30% opłaty abonamentowej za każde rozpoczęte 24 godziny opóźnienia.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego przewyższającego wysokość kar umownych na zasadach ogólnych. Kary umowne będą potrącane z wynagrodzenia należnego wykonawcy.
13. W przypadku przekroczenia wartości dostępności usługi określonej w pkt. 10 wykonawca zwolni zamawiającego z całości miesięcznej opłaty abonamentowej.
14. Wszystkie przerwy techniczne dokonywane w celach serwisowych będą odbywać się w godzinach nocnych, tj. od godz. 22:00 do godz. 05:00.
15. Za każdy dzień opóźnienia w uruchomieniu usługi wykonawca zwolni zamawiającego z 30% opłaty miesięcznej.
16. W przypadku, gdy wykonawca nie uruchomi usługi w ciągu 1 miesiąca od daty zawarcia umowy zamawiającemu przysługuje prawo wypowiedzenia umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy i obciążenia wykonawcy karą umowną w wysokości 20% wynagrodzenia należnego wykonawcy w całym okresie obowiązywania umowy.
17. Termin realizacji usługi:
1) Termin instalacji łącza: od dnia uzyskania zgody zarządcy budynku, nie później jednak niż 60 dni od daty zawarcia umowy;
2) Termin realizacji usługi: do 3 dni od daty instalacji łącza do dnia 28 lutego 2020 roku.

Postanowienia dodatkowe:
1. Zamawiający wymaga, aby wykonawca zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego, która będzie zawierać następujące istotne dla stron postanowienia:
1) lokalizacja oraz parametry techniczne usługi, zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
2) termin realizacji usługi, zgodny z postanowieniami zawartymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
3) za dzień uruchomienia usługi uznaje się datę podpisania protokołu instalacji;
4) opłaty z tytułu świadczenia usługi, w tym wysokość opłaty za miesięczny abonament za usługę, opłatę za instalację i aktywację usługi;
5) klauzula, że wynagrodzenie płatne miesięcznie z góry w terminie wskazanym przez wykonawcę w fakturze VAT. Ponadto wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamawiającemu faktury w terminie 14 dni przed upływem terminu płatności wskazanego na fakturze. W przypadku nie doręczenia przez wykonawcę faktury w wyżej wymienionym terminie, zamawiający dokona płatności w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego zamawiającego. Wraz z pierwszą fakturą wykonawca doręczy Zamawiającemu protokoły z instalacji podpisane przez wykonawcę i upoważnionych przedstawicieli zamawiającego; wykonawca zobowiązany jest doręczać faktury na dziennik podawczy do siedziby zamawiającego w Krakowie, przy ul. Józefińskiej 14, z tym jednak zastrzeżeniem, że dokumenty rozliczeniowe winny być wystawiane na podmiot: Gmina Miejska Kraków z siedzibą w Krakowie (kod pocztowy: 31-004) Plac Wszystkich Świętych 3-4, numer NIP 6761013717, numer REGON 351554353 (nabywca/strona umowy); (odbiorca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14, 30-529 Kraków);
6) czas usunięcia awarii, zgodny z postanowieniami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
7) gwarancja dostępności i jakości usług, zgodna z postanowieniami niniejszej istotnych warunków zamówienia;
8) zapisy dotyczące wypowiedzenia umowy, stanowiące, że wykonawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi ze skutkiem natychmiastowym w przypadku, gdy zamawiający narusza przepisy prawa w związku z korzystaniem z usługi, albo korzysta z identyfikatora lub hasła, które nie zostały przydzielone w ramach świadczenia usługi. Zamawiający może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym w przypadku naruszenia przez wykonawcę postanowień umowy. Za naruszenie postanowień umowy strony będą uważały w szczególności realizację usług niezgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez ponoszenia dodatkowych kosztów w przypadku nie uruchomienia usługi w przeciągu miesiąca od daty podpisania umowy. Umowa może zostać rozwiązana przez każdą ze Stron, z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego;
9) zapisy zastrzegające prawo zamawiającego odstąpienia od umowy bez ponoszenia dodatkowych kosztów, w przypadku nie uruchomienia usługi w terminie, o którym mowa w ust. 17.
10) zapisy zastrzegające prawo zamawiającego do odstąpienia od umowy w części w przypadku, gdy na skutek zmiany miejsca realizacji zamówienia, o której mowa w pkt. 12 poniżej wykonawca nie będzie mógł świadczyć usługi dostępu do Internetu w nowej lokalizacji o parametrach tożsamych z lokalizacją, w której świadczył usługę dotychczas.
11) zapisy dotyczące kar umownych stanowiące, że wykonawca zapłaci zamawiającemu kary umowne: w wypadku każdej awarii przekraczającej 24 godziny, zamawiający obciąży wykonawcę kara umowną w wysokości określonej w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia za każde rozpoczęte 24 godziny opóźnienia; w przypadku przekroczenia wartości dostępności usługi wykonawca zwolni zamawiającego z całości miesięcznych opłat abonamentowych za łącze; za każdy dzień opóźnienia w uruchomieniu usługi wykonawca zwolni zamawiającego z 30% miesięcznej opłaty abonamentowej za łącze. Za odstąpienie od umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, zamawiający naliczy wykonawcy karę umowną w wysokości 30% wartości umowy. Zamawiający obciąży wykonawcę karą umowną w wysokości 30% opłaty abonamentowej za każde rozpoczęte 24 godziny opóźnienia. Kary umowne mogą być potrącane z wynagrodzenia należnego wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia na zasadach ogólnych odszkodowania uzupełniającego przewyższającego wysokość kar umownych do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody. Zamawiający nie naliczy kar umownych w przypadku, gdy opóźnienie jest następstwem działania siły wyższej.
12) zapisy dotyczące możliwości wprowadzenia przez strony zmian w umowie stanowiące, że: strony przewidują możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: warunków płatności; wysokości wynagrodzenia w przypadku, gdy nastąpią zmiany przepisów podatkowych w zakresie świadczonych usług, których ani zamawiający ani wykonawca nie mogli przewidzieć w chwili sporządzania oferty i zawarcia umowy; miejsca realizacji zamówienia w przypadku zmian organizacyjnych, powodujących konieczność uruchomienia usługi w innej lokalizacji niż wskazana w umowie; zwiększenia przepływności łącza; zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Niedopuszczalna jest - pod rygorem nieważności - taka zmiana umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, które byłyby niekorzystne dla zamawiającego. Nie dotyczy to sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
Ulica ul. Józefińska
Nr domu 14
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 30529
Panstwo Polska
Województwo małopolskie
Tel 12 6165482, 6165469
Fax 126 165 428
Email do@poczta.mops.krakow.pl
Regon 35150530800000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu W sile wieku
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Dostep dokumentow zamowienia www.mops.krakow.pl
Czy podzielone na czesci Nie
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny bezpośrednio w siedzibie zamawiającego lub pocztą na adres Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14, 30-529 Kraków
Rodz zam U
Okres2c 28/02/2020
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy - przedsiębiorcy telekomunikacyjni uprawnieni do świadczenia usług telekomunikacyjnych i świadczący usługi dostępu do Internetu, tj. wpisani do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa UKE. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą uwierzytelnioną kopię zaświadczenia o wpisaniu wykonawcy do rejestru
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich wykonawców, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) Oświadczenia wykonawcy: a) o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, b) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w tym o korzystaniu:  przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu z zasobów podmiotów trzecich,  przy wykonywaniu zamówienia przy udziale podwykonawców; 2) pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy). 3) zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega wykonawca, do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Uwaga: w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Zakresie warunkow udzialu 2. Oświadczenia, które ma złożyć każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej zamawiającego wykazu złożonych ofert - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego www.mops.krakow.pl wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie z zamieszczonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzorem. 3. Dokumenty i oświadczenia, które wykonawca ma złożyć na żądanie zamawiającego w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni – dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy. a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia powinny być aktualne na dzień składania ofert. 2) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. c) Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 3) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. c) Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy strony przewidują możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: warunków płatności; wysokości wynagrodzenia w przypadku, gdy nastąpią zmiany przepisów podatkowych w zakresie świadczonych usług, których ani zamawiający ani wykonawca nie mogli przewidzieć w chwili sporządzania oferty i zawarcia umowy; miejsca realizacji zamówienia w przypadku zmian organizacyjnych, powodujących konieczność uruchomienia usługi w innej lokalizacji niż wskazana w umowie; zwiększenia przepływności łącza; zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Niedopuszczalna jest - pod rygorem nieważności - taka zmiana umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, które byłyby niekorzystne dla zamawiającego. Nie dotyczy to sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 100
Data składania wniosków 14/04/2017
Godzina składania wniosków 09:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)