Dostawa samochodowych części zamiennych, akumulatorów, ogumienia i olejów do magazynu Zamawiającego w Lublinie przy ul. Bursaki 17

Data publikacji 2017-04-05
Data zakończenia 2017-04-13 09:00:00
Instytucja Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Akumulatory ołowiowo-kwasowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 59590 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 343000000, 314310006
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych samochodowych części zamiennych, akumulatorów, ogumienia i olejów do magazynu Zamawiającego w Lublinie przy ul. Bursaki 17, szczegółowy wykaz stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia – dalej zwanej „SIWZ”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia -pkt 3 SIWZ. Opis warunków realizacji dostaw zawiera zał nr 5 do SIWZ projekt umowy.

Opis

Sukcesywna dostawa części zamiennych do samochodów marki MERCEDES ( Sprinter
316 CDI, Sprinter 313 CDI, Vito 111 CDI )- kategoria O , Q , P.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: pkt 3 SIWZ oraz zał. nr 2 SIWZSukcesywna dostawa części zamiennych do samochodów marki MERCEDES ( Sprinter
316 CDI, Sprinter 313 CDI, Vito 111 CDI )- kategoria O , Q , P, Z.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: pkt 3 SIWZ oraz zał. nr 2 SIWZSukcesywna dostawa części zamiennych do samochodów marki RENAULT ( Master 2,3 CDI 150 L2H2, Master 3,0 CDI L2H2 )- kategoria O , Q , P
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: pkt 3 SIWZ oraz zał. nr 2 SIWZSukcesywna dostawa części zamiennych do samochodów marki RENAULT ( Master 2,3 CDI 150 L2H2, Master 3,0 CDI L2H2 )- kategoria O , Q , P, Z
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: pkt 3 SIWZ oraz zał. nr 2 SIWZSukcesywna dostawa części zamiennych do samochodów marki SKODA (SUPERB 3T,
OKTAVIA II 1Z3264), CITROEN ( Berlingo) - kategoria O , Q , P
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: pkt 3 SIWZ oraz zał. nr 2 SIWZSukcesywna dostawa części zamiennych do samochodów marki SKODA (SUPERB 3T, OKTAVIA II 1Z3264), CITROEN ( Berlingo)- kategoria O , Q , P, Z
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: pkt 3 SIWZ oraz zał. nr 2 SIWZSukcesywna dostawa akumulatorów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: pkt 3 SIWZ oraz zał. nr 2 SIWZSukcesywna dostawa ogumienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: pkt 3 SIWZ oraz zał. nr 2 SIWZDostawa olejów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: pkt 3 SIWZ oraz zał. nr 2 SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
Ulica ul. Spadochroniarzy
Nr domu 8
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20043
Panstwo Polska
Województwo lubelskie
Tel 815 337 790
Fax 815 337 800
Email zampubliczne@pogotowie.lublin.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.pogotowie.lublin.pl
Adres strony url www.pogotowie.lublin.pl
Regon 43101862100000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.pogotowie.lublin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pogotowie.lublin.pl
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny W formie papierowej
Numer referencyjny TZ - 02/17
Rodz zam D
Okres2c 12
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP oraz, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; 5) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: 1) ppkt 1) – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) ppkt 2)–4) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ.
Zakresie kryteriow selekcji -
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ dla części, na którą składana jest oferta.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) w przypadku zaoferowania części o symbolu „P” zamawiający żąda w szczególności: - certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, - zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarcza ne produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym; - zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę określonych norm zapewnienia jakości, jeżeli zamawiający odwołuje się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich seriach norm europejskich; 2) w przypadku zaoferowania części o symbolu „Z” : oświadczenie, że Wykonawca dysponuje zaświadczeniami producenta części lub innymi dokumentami potwierdzającymi równoważność oferowanych części oraz że na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca w wyznaczonym terminie (nie dłużej niż w ciągu 3 dni roboczych) przedłoży Zamawiającemu opisane powyżej zaświadczenia w celu udowodnienia równoważności oferowanych części oznaczonych symbolem „Z”.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 13/04/2017
Godzina składania wniosków 09:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)