Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych samochodowych części zamiennych, akumulatorów, ogumienia i olejów do magazynu Zamawiającego w Lublinie przy ul. Bursaki 17, szczegółowy wykaz stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia – dalej zwanej „SIWZ”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia -pkt 3 SIWZ. Opis warunków realizacji dostaw zawiera zał nr 5 do SIWZ projekt umowy.
OpisSukcesywna dostawa części zamiennych do samochodów marki MERCEDES ( Sprinter
316 CDI, Sprinter 313 CDI, Vito 111 CDI )- kategoria O , Q , P.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: pkt 3 SIWZ oraz zał. nr 2 SIWZSukcesywna dostawa części zamiennych do samochodów marki MERCEDES ( Sprinter
316 CDI, Sprinter 313 CDI, Vito 111 CDI )- kategoria O , Q , P, Z.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: pkt 3 SIWZ oraz zał. nr 2 SIWZSukcesywna dostawa części zamiennych do samochodów marki RENAULT ( Master 2,3 CDI 150 L2H2, Master 3,0 CDI L2H2 )- kategoria O , Q , P
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: pkt 3 SIWZ oraz zał. nr 2 SIWZSukcesywna dostawa części zamiennych do samochodów marki RENAULT ( Master 2,3 CDI 150 L2H2, Master 3,0 CDI L2H2 )- kategoria O , Q , P, Z
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: pkt 3 SIWZ oraz zał. nr 2 SIWZSukcesywna dostawa części zamiennych do samochodów marki SKODA (SUPERB 3T,
OKTAVIA II 1Z3264), CITROEN ( Berlingo) - kategoria O , Q , P
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: pkt 3 SIWZ oraz zał. nr 2 SIWZSukcesywna dostawa części zamiennych do samochodów marki SKODA (SUPERB 3T, OKTAVIA II 1Z3264), CITROEN ( Berlingo)- kategoria O , Q , P, Z
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: pkt 3 SIWZ oraz zał. nr 2 SIWZSukcesywna dostawa akumulatorów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: pkt 3 SIWZ oraz zał. nr 2 SIWZSukcesywna dostawa ogumienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: pkt 3 SIWZ oraz zał. nr 2 SIWZDostawa olejów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: pkt 3 SIWZ oraz zał. nr 2 SIWZ |
| Biuletyn |
2017
|
| Nazwa |
Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
|
| Ulica |
ul. Spadochroniarzy
|
| Nr domu |
8
|
| Miejscowość |
Lublin
|
| Kod Pocztowy |
20043
|
| Panstwo |
Polska
|
| Województwo |
lubelskie
|
| Tel |
815 337 790
|
| Fax |
815 337 800
|
| Email |
zampubliczne@pogotowie.lublin.pl
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
www.pogotowie.lublin.pl
|
| Adres strony url |
www.pogotowie.lublin.pl
|
| Regon |
43101862100000
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
inny:
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.pogotowie.lublin.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pogotowie.lublin.pl
|
| Czy podzielone na czesci |
Tak
|
| Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
W formie papierowej
|
| Numer referencyjny |
TZ - 02/17
|
| Rodz zam |
D
|
| Okres2c |
12
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
| Czas |
O
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP oraz, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;
5) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub
ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
6) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
7) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej:
1) ppkt 1) – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) ppkt 2)–4) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| Zakresie kryteriow selekcji |
-
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ dla części, na którą składana jest oferta.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) w przypadku zaoferowania części o symbolu „P” zamawiający żąda w szczególności:
- certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego
zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia,
- zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarcza
ne produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
- zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę określonych norm zapewnienia jakości, jeżeli zamawiający odwołuje się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich seriach norm europejskich;
2) w przypadku zaoferowania części o symbolu „Z” :
oświadczenie, że Wykonawca dysponuje zaświadczeniami producenta części lub innymi dokumentami potwierdzającymi równoważność oferowanych części oraz że na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca w wyznaczonym terminie (nie dłużej niż w ciągu 3 dni roboczych) przedłoży Zamawiającemu opisane powyżej zaświadczenia w celu udowodnienia równoważności oferowanych części oznaczonych symbolem „Z”.
|
| Czy wadium |
Nie
|
| Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Nie
|
| Czy będzie aukcja |
Nie
|
| Data składania wniosków |
13/04/2017
|
| Godzina składania wniosków |
09:00
|
| Termin |
on
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
| IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
| IV 6 5 |
Nie
|
| Czy unieważnienie |
Tak
|