Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
MINISTERSTWO SPORTU I TURYSTYKI
|
Ulica |
Senatorska
|
Nr domu |
14
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-082
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
222443164
|
Fax |
222443218
|
Email |
anna.kurpisz@msit.gov.pl
|
Internet |
https://bip.msit.gov.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://bip.msit.gov.pl
|
Adres strony url |
https://bip.msit.gov.pl
|
Regon |
140217142
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja rządowa centralna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.msit.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.msit.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ministerstwo Sportu i Turystyki, ul. Senatorska 14, 00-082 Warszawa
|
Numer referencyjny |
2/2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
2
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) Dla części 1: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał/wykonuje zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. Wykonawca dostarczał/a materiały promocyjne wraz z logowaniem, co najmniej
2 dostawy o wartości co najmniej 300 000,00 PLN (słownie trzysta tysięcy złotych brutto każda), z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.
b) Dla części 2: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał/wykonuje zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. Wykonawca dostarczał/a materiały promocyjne wraz z logowaniem, co najmniej
2 dostawy o wartości co najmniej 100 000,00 PLN (słownie sto tysięcy złotych brutto każda), z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających,
że dostawy te zostały wykonane należycie.
Uwaga w przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu przedstawi dokument zawierający kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie przez Wykonawcę wymaganego przez Zamawiającego doświadczenia.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
2. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania;
3) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych dostaw wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane (wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ)
z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca przed upływem terminu na składanie ofert zobowiązany jest złożyć:
1) Ofertę sporządzoną i wypełnioną wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ (należy wypelnić
tą część zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę).
2) Formularz cenowy wypelniony wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 i/lub 4A do SIWZ.
3) Dokumenty wymagane zgodnie ze SOPZ.
4) oświadczenie składane w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełniania warunki udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego (odpowiednio Rozdział IV, V SIWZ);
5) potwierdzenie wpłaty wadium w formie pieniężnej (wydruk przelewu),
6) oryginał gwarancji/poręczenia, jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna;
7) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres
i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy;
8) próbki (po jednej sztuce oferowanych produktów);
a) dla części I:
poz. 4 - butelka na wodę,
poz. 5 – smycz
poz. 10 – pamięć USB z recyklingu,
poz. 14 – torba konferencyjna
poz. 36 – worek na WF na plecy,
poz. 39 – czapka z daszkiem,
poz. 42 – czepek,
poz. 47 torba lniana;
b) dla części II:
poz. 2 – zestaw pióro wieczne, długopis, notes,
poz. 5 – notatnik z zamknięciem magnetycznym,
poz. 6 – etui na wizytówki,
poz. 16 – chusta folk,
9) inne dokumenty (jeśli Wykonawca powinien je złożyć), w tym:
a) pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów),
b) pełnomocnictwo dla Pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia,
UWAGA pełnomocnictwa muszą zawierać zakres umocowania i być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do których Pełnomocnik jest upoważniony)
c) pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w ofercie informacji – tajemnica przedsiębiorstwa,
d) zestawienie produktów równoważnych zastosowanych przez Wykonawcę ze wskazaniem opisu
i ich certyfikatów, że w zakresie równoważności odpowiadają one wymaganiom Zamawiającego
- w przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych
UWAGA w przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, niezłożenie wraz z ofertą Wykonawcy dokumentów, o których mowa powyżej spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
e) pisemną informację Wykonawcy zawierającą: nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując wartość tego towaru lub usługi bez kwoty podatku (zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp).
|
Wadium |
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
Część 1 – 7 500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100);
Część 2 – 2 200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych 00/100).
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zmiany Umowy są dopuszczalne w sytuacjach wskazanych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian w Umowie:
1) zmiana poszczególnych materiałów promocyjnych na inne niż określone w SOPZ lub Ofercie wykonawcy, pod warunkiem, że produkty zastępcze spełniają minimalne wymogi określone w SIWZ a ich zmiana nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, przy czym zmiana musi być spowodowana:
a) zakończeniem przez podmiot trzeci produkcji tych materiałów promocyjnych lub wycofaniem ich z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, albo
b) pojawieniem się na rynku produktów o lepszych parametrach niż te materiały promocyjne;
2) zmianę terminu realizacji którejkolwiek z dostaw ze względu na zmianę materiałów promocyjnych w sytuacji opisanej w pkt 1;
3) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje Umowę, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego.
3. Zmiana Umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Zmiana Umowy dokonana na podstawie ust. 2 nie może spowodować zwiększenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
13/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|