zakup i dostarczanie środków czystości i higienicznych

Data publikacji 2017-04-06
Data zakończenia 2017-04-20 10:00:00
Instytucja Katowickie Centrum Onkologii
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 59870 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 337000007, 392240008
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie środków czystości i higienicznych w podziale na:
Pakiet nr 1 – Produkty do pielęgnacji ciała, miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
Pakiet nr 2 – Środki czyszczące i polerujące,
Pakiet nr 3 – Środki higieniczne (papiery toaletowe, ręczniki i prześcieradła papierowe),
Pakiet nr 4 – Ścierki z mikrofibry,
Pakiet nr 5 – Środki czystości - chemiczne w postaci koncentratu do wdrożonej technologii utrzymania czystości powierzchni pokrytych powłokami zabezpieczającymi – podłóg typu TARKETT (kolekcja: IQ Megalit 505, IQ Megalit 508, IQ Eminent 071 i IQ Toro SC 104),
Pakiet nr 6 – Środki myjące i nabłyszczające do zmywarek,
Pakiet nr 7 – Mydło w pianie,
których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik nr 8 do SIWZ – Oferta Cenowa.

Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia
1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie środków czystości i higienicznych sukcesywne dostawy przez cały okres obowiązywania umowy, na wezwanie Zamawiającego.
2. Wykonawca musi zagwarantować niezmienność cen brutto przez cały okres obowiązywania umowy.
3. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do Magazynu Zamawiającego.
4. Zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego sukcesywnie przez cały okres obowiązywania umowy w formie pisemnej przy pomocy faksu, średnio raz lub dwa razy w miesiącu.
5. Wykonawca musi zagwarantować dostępność oferowanego towaru przez cały okres obowiązywania umowy.
6. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego przy pomocy faksu.
7. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.
8. W przypadku Pakietu nr 2 poz. 1-9 i Pakietu nr 3 poz. 1-6 Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia nieodpłatnych, bezzwrotnych próbek towaru wg Załącznika Nr 7 do SIWZ – Wykaz próbek.
9. W celu weryfikacji zgodności oferowanego asortymentu z opisem zawartym w SIWZ Zamawiający dopuszcza możliwość wezwania Wykonawców, w przypadku jakichkolwiek wątpliwości, do złożenia próbek oferowanego asortymentu oraz dokumentów (kartę produktu, ulotkę, etykietę, kartę charakterystyki lub inne dokumenty wystawione przez producenta).
10. UWAGA:
a. Zamawiający w kolumnie (Cena jedn. netto) dopuszcza wycenę do czterech miejsc po przecinku,
b. Zamawiający w kolumnach (Wartość ogółem netto i Wartość ogółem brutto) dopuszcza wycenę wyłącznie do dwóch miejsc po przecinku.

Sposób i miejsce złożenia próbek
Dot. Pakietu nr 2
Próbki są nieodpłatne i bezzwrotne.
Zamawiający dopuszcza złożenie próbek razem z ofertą.
Próbki należy umieścić w oddzielnej od Oferty, odpowiednio zabezpieczonej paczce/kopercie.
Paczkę/kopertę oraz poszczególne próbki należy opisać w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy, tj. nazwa i adres Wykonawcy oraz numer Pakietu i numer pozycji - której dotyczy.
Paczka/koperta dodatkowo winna być opisana: PRÓBKI do przetargu na zakup i dostarczanie środków czystości i higienicznych.
Próbki należy złożyć zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SIWZ – Wykaz próbek, który należy wypełnić i dołączyć do paczki/koperty z próbkami.
Próbki należy złożyć w Kancelarii Dyrektora - Katowice, ul. Raciborska 26, do dnia i godziny składania ofert.
Dot. Pakietu nr 3
Próbki są nieodpłatne i bezzwrotne.
Próbki należy dostarczyć na wezwanie Zamawiającego.
Próbki należy złożyć zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SIWZ – Wykaz próbek, który należy wypełnić i dołączyć do paczki/koperty z próbkami.

I. Zamawiający dopuszcza składanie ofert:
1. częściowych tj. na poszczególne kompletne Pakiety, ujęte w Załączniku Nr 8 do SIWZ.
2. równoważnych pod warunkiem, że Wykonawca zaoferuje preparaty posiadające takie samo spektrum działania, takie same związki aktywne, zbliżoną wydajność i wielkość jednostkową opakowania oraz są zgodne z przyjętą i wdrożoną w Centrum technologią utrzymania czystości powierzchni pokrytych powłokami zabezpieczającymi.
3. UWAGA – Dot. Pakietu nr 6
Zamawiający informuje, że posiadane zmywarki są objęte gwarancją. W tym przypadku Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
4. UWAGA - Dot. Pakietu nr 7
W Zakładzie Radioterapii funkcjonuje system - KATRIN.
W tym przypadku Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.

II. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Miejsce realizacji dostaw
Magazyn Zamawiającego – Katowice, ul. Raciborska 27 (czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 15:00).


Opis

Produkty do pielęgnacji ciała, miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzajuŚrodki czyszczące i polerująceŚrodki higieniczne (papiery toaletowe, ręczniki i prześcieradła papierowe)Ścierki z mikrofibryŚrodki czystości - chemiczne w postaci koncentratu do wdrożonej technologii utrzymania czystości powierzchni pokrytych powłokami zabezpieczającymi – podłóg typu TARKETT (kolekcja: IQ Megalit 505, IQ Megalit 508, IQ Eminent 071 i IQ Toro SC 104)Środki myjące i nabłyszczające do zmywarekMydło w pianie

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Katowickie Centrum Onkologii
Ulica ul. Raciborska
Nr domu 26
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40074
Panstwo Polska
Województwo śląskie
Tel 322 514 533
Fax 322 514 533
Email szpital@kco.katowice.pl
Adres strony url www.kco.katowice.pl
Regon ---
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ko.katowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Katowicie Centrum Onkologii, ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice - I piętro, Kancelaria Dyrektora
Numer referencyjny KCO/PN/18/2017
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się co najmniej 2 dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się co najmniej 2 dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia).
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca składający ofertę dołącza do oferty: A. dot. Pakietu nr 2 Dokumenty (kartę produktu, ulotkę, etykietę lub inne dokumenty wystawione przez producenta) potwierdzające każdy parametr, każdą właściwość opisanego w Załączniku nr 9 do SIWZ pozycja od 1 do 9 asortymentu z wyraźnym wskazaniem numeru Pakietu i pozycji, której dokument dotyczy. B. dot. Pakietu nr 2 poz. 2 Dokument potwierdzający właściwości bakteriobójcze, wirusobójcze i grzybobójcze zaoferowanego przez Wykonawcę produktu - dotyczy Pakietu nr 2 pozycji 2 Formularza Cenowego, stanowiącego Załącznik Nr 9 do SIWZ z wyraźnym wskazaniem numeru Pakietu i pozycji, której dokument dotyczy. C. dot. Pakietu nr 3 Dokumenty (kartę produktu, ulotkę, etykietę lub inne dokumenty wystawione przez producenta) potwierdzające każdy parametr oznaczony ”*”(gwiazdką) i każdą właściwość oznaczoną ”*”(gwiazdką) a opisaną w Załączniku nr 9 do SIWZ w pozycji od 1 do 7 asortymentu z wyraźnym wskazaniem numeru Pakietu i pozycji, której dokument dotyczy. D. dot. Pakietu nr 4 poz. 1-3 Dokumenty (kartę produktu, ulotkę, etykietę lub inne dokumenty wystawione przez producenta). E. dot. Pakietu nr 5 poz. 1 A-E Dokumenty (kartę produktu, ulotkę, etykietę lub inne dokumenty wystawione przez producenta). F. dot. Pakietu nr 6 poz. 1 i 2 Dokumenty (kartę produktu, ulotkę, etykietę lub inne dokumenty wystawione przez producenta). G. dot. Pakietu nr 7 poz. 1 Dokumenty (kartę produktu, ulotkę, etykietę lub inne dokumenty wystawione przez producenta).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: próbki zgodnie z Wykazem próbek stanowiącym Załączniki nr 7 do SIWZ – dot. Pakietu nr 2 poz. 1-9.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 20/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki w języku polskim
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)