Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania systemowego na potrzeby zadania "Rozwój elektronicznych usług publicznych w Gminie Miasto Świdnica"

Data publikacji 2017-04-06
Data zakończenia 2017-04-19 09:00:00
Instytucja Prezydent Miasta Świdnicy
Miejscowość Świdnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Infrastruktura sieciowa,
  • Systemy i serwery informacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 60154 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324240001, 488000006
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA :
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania systemowego na potrzeby zadania "Rozwój elektronicznych usług publicznych w Gminie Miasto Świdnica", w tym:
a) etap realizacyjny 1 - Dostawa, instalacja i konfiguracja infrastruktury sprzętowo - systemowej:
- serwery do wirtualizacji - 2 sztuki,
- przełączniki sieciowe światłowodowe - 2 sztuki,
- macierz dyskowa - 1 sztuka,;
- serwer backup - 1 sztuka,
- zabezpieczenia sieciowe UTM 1 - 1 sztuki,
- zabezpieczenia sieciowe UTM 2 - 2 sztuka,
- system operacyjny serwerów:
28 licencji Microsoft WinSvrDCCore 2016 OLP 2Lic NL Gov CoreLic Qlfd,
50 licencji WinSvrCAL 2016 OLP NL Gov UsrCAL,
- oprogramowanie bazodanowe
2 licencje Microsoft SQLSvrStdCore 2016 OLP 2Lic NL Gov CoreLic,
- oprogramowanie do wirtualizacji dla 3 serwerów fizycznych,
- oprogramowanie do zarządzania archiwizacją danych - 3 licencje,

b) etap realizacyjny 2 - Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń:
- przeprowadzenie szkoleń dla administratorów systemów,
- dostarczenie voucherów na szkolenia:
szkolenie dla dwóch osób z oprogramowania do wirtualizacji
szkolenie dla jednej osoby z MS SQL Server.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
4. Charakterystyka istniejącej infrastruktury.
Zamawiający posiada już infrastrukturę sprzętowo-systemową oraz aktualne oprogramowanie dziedzinowe między innymi:
 System Zarządzania Budżetem Jednostek Samorządu Terytorialnego – Bestia,
 System Świdnica Elektroniczna Sieć Przesyłu Informacji i Dokumentów (SESPID) – zsynchronizowany system pomocy społecznej,
 System OfficeObjects Document Manager
pracujące w środowisku Microsoft Windows Server i Microsoft SQL Server. W tym środowisku działa usługa katalogowa Active Directory, którą Zamawiający potrzebuje rozbudować o nowe serwery
i funkcjonalności oraz zaktualizować do nowszej wersji. W związku z tym w SIWZ posługuje się nazwami własnymi zamawianych licencji. W każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych.
W przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego Wykonawca zobowiązany jest w ofercie udowodnić, na poziomie:
 funkcjonalnym i technicznym, że funkcjonalność i parametry techniczne oferowanego oprogramowania są równoważne w stosunku do oprogramowania wskazanego w SIWZ,
 użytkowym, że aktualne oprogramowanie dziedzinowe, wymienione w tym punkcie, można uruchomić w środowisku oferowanego oprogramowania.

Opis istniejącej infrastruktury zamawiającego znajduje się w Załączniku nr 7 p.5 do SIWZ


4.2 LOKALIZACJA
1. Przedmiot zamówienia realizowany będzie pod adresami:
a) Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii krajowej 49,
b) Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Długa 33.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Prezydent Miasta Świdnicy
Ulica ul. Armii Krajowej
Nr domu 49
Miejscowość Świdnica
Kod Pocztowy 58100
Panstwo Polska
Województwo dolnośląskie
Tel 748 562 850
Fax 748 523 110
Email mbp@um.swidnica.pl
Adres strony url www.swidnica.bip-gov.info.pl
Regon 57958900000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.swidnica.bip-gov.info.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub doręczenie osobistee
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Śwdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Wydział Zamówień Publicznych i Przetargów, pk. 124, I p.
Numer referencyjny P-39/IV/17
Rodz zam D
Okres2c 28/06/2017
Szacunkowa wart zam calosc 541463.41
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow b1) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował, co najmniej trzy dostawy sprzętu komputerowego (tj. między innymi serwerów, macierzy dyskowych) lub infrastruktury sieciowej lub oprogramowania bazodanowego lub systemowego, każda o wartości minimum 200 000 zł brutto, b2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej: - 2 osobami z wykształceniem wyższym informatycznym i co najmniej trzyletnim informatycznym doświadczeniem zawodowym, zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za konfigurację sprzętu komputerowego oraz instalację oprogramowania. - 1 osobą z wykształceniem wyższym informatycznym i co najmniej trzyletnim informatycznym doświadczeniem zawodowym, zdolną do wykonania zamówienia, w szczególności odpowiedzialną za przeprowadzenie szkoleń z zakresu przewidzianego w załączniku nr 7 do SIWZ punkt 3.2 (Etap realizacyjny 2 - Przygotowanie i przeprowadzenie Szkoleń )podpunkty od 1 do 15.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Zakresie warunkow udzialu 7. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego (np: polisy), 2) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane i doświadczenia zawodowego, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, 3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia zawodowego oraz wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Inne dokumenty niewymienione 5. Ponadto każdy Wykonawca musi do oferty dołączyć: a) pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.  w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy.  w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). b) pisemne zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Załącznik nr 5 do SIWZ. c) dokumenty techniczne (np. karty katalogowe) zawierające informacje o maksymalnym poborze mocy każdego z zaoferowanych urządzeń, a w przypadku serwerów, przełączników FC, zewnętrznej macierzy dyskowej oraz urządzenia do backupu, informacje o maksymalnym poborze mocy ma dotyczyć zaoferowanej konfiguracji sprzętowej. W przypadku przedstawienia innych niż dostępne na oficjalnych stronach producentów dokumentów technicznych oraz w przypadku, kiedy łączna pobierana moc wszystkich zaoferowanych urządzeń przy maksymalnym obciążeniu (przy 100% utylizacji) będzie mniejsza niż suma wielkości wynikająca z dokumentów technicznych, wymaga się dostarczenia potwierdzenia tych danych przez producentów urządzeń. Dokumenty techniczne muszą być przedstawione lub przetłumaczone na język polski
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 4) dokumenty potwierdzające wymaganą jakość, warunki gwarancji i serwisu oraz zgodność z oprogramowaniem: a) dla serwerów, przełączników FC, macierzy i systemu backupu: certyfikaty wydane przez jednostkę oceniającą zgodność z wymaganiami dotyczącymi wyprodukowania ww urządzeń zgodnie z normami, o których mowa poniżej lub oświadczenia producenta ww urządzeń lub wydruk z oficjalnej strony WWW producenta ww urządzeń potwierdzające, że oferowane ww urządzenia są wyprodukowane zgodnie z normą ISO 14001 lub równoważną i ISO 9001 lub równoważną, b) dla podmiotów serwisujących certyfikat ISO 9001 lub równoważny w zakresie świadczenia usług serwisowych, c) dla oferowanych urządzeń certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność z wymaganiami dotyczącymi zgodności oferowanych urządzeń z deklaracją zgodności CE lub deklaracja zgodności CE lub oświadczenie producentów oferowanych urządzeń lub wydruk z oficjalnej strony WWW producentów oferowanych urządzeń potwierdzające, że oferowane urządzenia są zgodne z deklaracją CE, d) dla serwerów, przełączników FC, macierzy i systemu backupu oświadczenia producenta potwierdzające zaoferowane warunki gwarancji i serwisu zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. e) dla zabezpieczeń sieciowych UTM1 i UTM2:  oświadczenie producenta wskazujące podmiot uprawniony do realizowania serwisu gwarancyjnego na terenie Polski,  oświadczenie producenta lub podmiotu uprawnionego o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu, f) oświadczenie producenta serwerów lub wydruk z oficjalnej strony WWW producenta serwerów potwierdzające, że oferowane serwery posiadają certyfikat poprawnej pracy z systemem operacyjnym Microsoft Windows Server 2012/2012R2, g) wydruk ze strony http://www.vmware.com/resources/compatibility/search.php potwierdzający, że oferowane serwery znajdują się na liście kompatybilności z oprogramowaniem Vmware vSphere (ESXi) 6.x,
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359) - w przypadku poręczeń Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia dokumentu poświadczającego, że podmiot, który udzielił poręczenia zapłaty wadium zawarł umowę o udzielenie wsparcia z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PeKaO. S.A. I Oddział w Świdnicy nr rachunku 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr P-39/IV/17 na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania systemowego na potrzeby zadania "Rozwój elektronicznych usług publicznych w Gminie Miasto Świdnica". 4. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z systemu umożliwiającego dokonywanie natychmiastowych przelewów między kontami w różnych bankach, Wykonawca zobowiązany jest tak opisać tytuł przelewu aby wynikało z niego kto wpłaca wadium i jakiego przetargu dotyczy wpłata. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. X. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający: 1) zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) wymaga aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – dokument potwierdzający wniesienie wadium został dołączony w oryginale do oferty. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w następujących przypadkach: a. jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego (korzyść ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna) b. jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zawarcia aneksu na piśmie pod rygorem nieważności.
Kryt 0 Cena ofertowa brutto
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 19/04/2017
Godzina składania wniosków 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy, stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)