Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Wojewódzki Szpital Zespolony
|
Ulica |
ul. Kiepury
|
Nr domu |
45
|
Miejscowość |
Leszno
|
Kod Pocztowy |
64100
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
wielkopolskie
|
Tel |
(65) 5253100,5253761,5253764
|
Fax |
(65) 526 82 94
|
Email |
zamowienia@wsz.leszno.pl; przetargi@wsz.leszno.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.wsz.leszno.pl
|
Adres strony url |
www.wsz.leszno.pl
|
Regon |
00031023200000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wsz.leszno.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wsz.leszno.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga oferty w formie pisemnej
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Zespolony ul. Kiepury 45, 64-100 Leszno, pok. 21 Sekretariat
|
Numer referencyjny |
DZ-751-20/17
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
3
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 18.5. do SIWZ;
2. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1.2. SIWZ:
a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3. Wypełniony „Formularz ofertowy” z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 18.1 do SIWZ;
4. Pełnomocnictwo –jeżeli dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu wykazania spełnianie przez oferowane dostawy, wymagań określonych przez Zamawiającego wykonawca składa wraz z ofertą:
1. Wypełniony formularz „Formularz asortymentowo-cenowy” - z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 18.3 do SIWZ,
UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pól i pozycji „Formularza asortymentowo-cenowego”. W przypadku braku nr katalogowego, nazwy producenta, lub innych niewypełnionych pozycji i braku powyższych danych w innych załączonych dokumentach oferta nie podlega uzupełnieniu i zostanie odrzucona.
W przypadku składania ofert na poszczególne pakiety, do oferty należy dołączyć tylko te druki „Formularza asortymentowo-cenowego” (pakietu), na które składa ofertę dany Wykonawca. Nie dopuszcza się wprowadzania przez wykonawcę jakichkolwiek zmian merytorycznych w treści wzorów załączonych dokumentów. Jeżeli dojdzie do modyfikacji treści SIWZ każdy Wykonawca musi zmienić opis zamówienia zgodnie z modyfikacją specyfikacji dotyczącą przedmiotu zamówienia.
2. Dokumenty charakteryzujące oferowane produkty zgodnie z pkt. 3.3.7. SIWZ (np. firmowe materiały informacyjne producenta, katalogi, ulotki, foldery, opisy techniczne lub inne posiadane dokumenty).
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Na podstawie art. 144 ustawy strony umowy mogą dokonać zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach:
- w przypadku zmian ceny na cenę korzystniejszą dla Kupującego, wynikająca z obniżenia cen rynkowych, trwających promocji lub innych zdarzeń, Kupujący zastrzega sobie prawo zakupu produktów po obniżonej cenie.
- jeżeli w toku umowy którakolwiek z pozycji formularza cenowego zostanie wycofana z rynku, lub zaprzestana zostanie jej produkcja, strony umowy za obopólną zgodą mają prawo do zmiany takiej pozycji na produkt równoważny po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie lub niższej
- jeżeli w toku umowy okaże się, że którakolwiek z pozycji formularza cenowego nie jest dostępna na rynku z jakichkolwiek innych niż wymienione wyżej powody, strony umowy za obopólną zgodą mają prawo do zmiany takiej pozycji na produkt równoważny po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie lub niższej,
- w przypadku gdy wartość umowy określona w § 1 punkt 2 niniejszej umowy nie zostanie wykorzystana w okresie obowiązywania umowy o którym mowa w § 6, Kupujący zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu obowiązywania umowy, z tym że termin może zostać wydłużony nie więcej niż na okres dodatkowego 1 miesiąca
2. Wszelkie zmiany umowy dokonywane będą w drodze aneksu do niniejszej umowy w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
100
|
Data składania wniosków |
14/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|