| Biuletyn |
2017
|
| Nazwa |
Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony
|
| Ulica |
ul. Arkońska
|
| Nr domu |
4
|
| Miejscowość |
Szczecin
|
| Kod Pocztowy |
71455
|
| Panstwo |
Polska
|
| Województwo |
zachodniopomorskie
|
| Tel |
91 813 90 21
|
| Fax |
918 139 079
|
| Email |
potiechin@spwsz.szczecin.pl
|
| Adres strony url |
www.spwsz.szczecin.pl
|
| Regon |
29027400000
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
podmiot prawa publicznego
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.spwsz.szczecin.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spwsz.szczecin.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
| Czy podzielone na czesci |
Tak
|
| Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria SPWSZ w Szczecinie przy ulicy Broniewskiego 2, 71460 Szczecin pok. 8 II piętro Komunikacja
|
| Numer referencyjny |
EP/220/34/2017
|
| Rodz zam |
D
|
| Okres2c |
70
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
| Czas |
O
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zgodnie z art. 26 ust. 2 zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym przez siebie, nie krótszym niż 5 dni, terminie następujących dokumentów:
a) Dla zadania 1 załącznik 1.1 – Wymagany atest higieniczny wydany przez niezależną jednostkę badawczą na meble o konstrukcji płycinowej z płyt meblowych. Wymagany atest techniczny stwierdzający, że produkty spełniają wymagania bezpieczeństwa do wyposażenia zaplecza administracyjnego szpitali i placówek służby zdrowia.
b) Dla zadania 1 załącznik 1.2 – Wymagany atest higieniczny wydany przez niezależną jednostkę badawczą dla mebli medycznych wykonanych w konstrukcji metalowej szkieletowej. Certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny potwierdzający zdolność do ciągłego dostarczenia wyrobów zgodnie z wymaganiami. Certyfikat ISO 13485:2003 potwierdzający, że producent wdrożył i utrzymuje system zarządzania jakością dla mebli medycznych
c) Atest techniczny dla mebli medycznych o konstrukcji metalowej z przeznaczeniem do wyposażenia szpitali potwierdzający pełne bezpieczeństwo ich użytkowania.
d) Dla zadania nr 2 poz. 1,3,4,5 – dokument potwierdzający zgłoszenie lub wpis do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu dla oferowanego przedmiotu zamówienia z podaniem typu lub modelu- dotyczy wyrobów medycznych w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych, deklarację zgodności.
e) Dla zadania 1 załącznik 1.4 poz. 1 i 2 – dołączyć atest wytrzymałościowy dla krzeseł obrotowych do biurka.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. W celu dokonania oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
1) formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 2A-1 i/lub 2A-2 do SIWZ;
2) Oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu
3) Oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3A do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu;
4) odpowiednie pełnomocnictwa zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy Pzp
5) Wymogi techniczno-eksploatacyjne, sporządzone z wykorzystaniem wzorów stanowiących Załącznik nr 1A-1, 1A-2, 1A-3, 1A-4 dla do zadania, na które składana jest oferta.
2. Wykonawca bez wezwania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (oryginał). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Czy wadium |
Nie
|
| Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, paragraf 8
|
| Kryt 0 |
cena
|
| Kryt 0p |
60
|
| Data składania wniosków |
14/04/2017
|
| Godzina składania wniosków |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Język Polski
|
| Termin |
on
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
| IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
| IV 6 5 |
Nie
|
| Czy unieważnienie |
Tak
|