Druk, złożenie i dostawę mapy siedziby głównej oraz druk książek

Data publikacji 2017-04-06
Data zakończenia 2017-04-14 13:00:00
Instytucja Muzeum Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Druki i produkty podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 60819 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 220000000, 798230009
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest druk, żlożenie i dostawa mapy siedziby głównej oraz druk książki „Skąd się biorą Warszawiacy? migracje do Warszawy XIV-XXI w.”. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w SIWZ.

Opis

Druk, złożenie i dostawa mapy siedziby głównej Muzeum Warszawy.Druk książki „Skąd się biorą Warszawiacy? migracje do Warszawy XIV-XXI w.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Muzeum Warszawy
Ulica Rynek Starego Miasta
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00272
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel +48 22 596 67 11
Fax +48 22 596 67 20
Email zaneta.urbaniak@muzeumwarszawy.pl
Adres strony url www.muzeumwarszawy.pl
Regon 1638704400000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Modernizacja, konserwacja oraz digitalizacja obiektów zabytkowych siedziby głównej Muzeum Warszawy przy Rynku Starego Miasta w Warszawie”, współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego w ramach Programu „Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego"
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.muzeumwarszawy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.muzeumwarszawy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w siedzibie Zamawiającego
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Jezuicka 1/3, 00-281 Warszawa, w Kancelarii Muzeu m (3 piętro, pok. 309)
Numer referencyjny MW/ZP/19/PN/2017
Rodz zam U
Okres2c 18/09/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Część I: Zamówienie powinno być zrealizowane w dwóch etapach Dostawa pierwszej transzy przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. I. 2.1 a. niniejszej SIWZ zostanie zrealizowane w dwóch etapach, pierwszej części nakładu (10 000 egzemplarzy w wersji polskiej i 7 000 egzemplarzy w wersji angielskiej) nie później niż do 15 maja 2017 roku (lub w terminie krótszym zaoferowanym przez Wykonawcę) i drugiej części nakładu (20 000 egzemplarzy w wersji polskiej i 13 000 egzemplarzy w wersji angielskiej nie później niż do 31 maja 2017 roku. Dostawa drugiej transzy przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. I.2.1.b. niniejszej SIWZ zostanie zrealizowane nie później niż do 18 września 2017 roku. Część II: Dostawa do 27 kwietnia 2017 r. lub w terminie krótszym zaoferowanym przez Wykonawcę w ofercie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dotyczy cz. I - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, co najmniej dwa zamówienia polegające na druku i dostawie materiałów drukowanych takich jak m.in. broszury, informatory lub publikacje książkowe o wartości co najmniej 10 000 zł łącznie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (oświadczenie stanowi załącznik numer 5 do SIWZ). 2)oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, zgodnego ze wzorem określonym załącznikiem nr 3
Zakresie warunkow udzialu DOTYCZY TYLKO CZ. I PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych zamówień, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnego ze wzorem określonym załącznikiem nr 4 „Wykaz wykonanych zamówień”; 1.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Z tego względu w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy wskazać warunek, którego spełnianie wykazuje dany Wykonawca. Pozostałe wymienione w pkt 2.2 dokumenty również powinny dotyczyć tego Wykonawcy, spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, który wykazuje spełnienie danego warunku. 1.4. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokumenty w tym zakresie składane są na wezwanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga złożenia dokumentów określających w szczególności: 1.4.1 zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 1.4.2 sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 1.4.3 zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 1.4.4 czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega, tj. doświadczenie, osoby zdolne do wykonania zamówienia, zrealizuje usługi będące przedmiotem zamówienia, których wskazane zdolności dotyczą, Informacje wskazane w pkt 2.4.1 -2.4.4 mogą być zawarte w zobowiązaniu, o którym mowa powyżej. 1.5 Do oferty Wykonawca obowiązany jest również załączyć wypełniony i podpisany formularz Oferta zgodny za załącznikiem nr 1 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz Oferta - zgodny z załącznikiem nr 1 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci próbka druku mapy siedziby głównej wykonanej na podstawie udostępnionego projektu mapy
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany umowy zostały określone w SIWZ.
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 14/04/2017
Godzina składania wniosków 13:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)