Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Muzeum Warszawy
|
Ulica |
Rynek Starego Miasta
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00272
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
+48 22 596 67 11
|
Fax |
+48 22 596 67 20
|
Email |
zaneta.urbaniak@muzeumwarszawy.pl
|
Adres strony url |
www.muzeumwarszawy.pl
|
Regon |
1638704400000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
Modernizacja, konserwacja oraz digitalizacja obiektów zabytkowych siedziby głównej Muzeum Warszawy przy Rynku Starego Miasta w Warszawie”, współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego w ramach Programu „Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego"
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.muzeumwarszawy.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.muzeumwarszawy.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w siedzibie Zamawiającego
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Jezuicka 1/3, 00-281 Warszawa, w Kancelarii Muzeu m (3 piętro, pok. 309)
|
Numer referencyjny |
MW/ZP/19/PN/2017
|
Rodz zam |
U
|
Okres2c |
18/09/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Część I:
Zamówienie powinno być zrealizowane w dwóch etapach Dostawa pierwszej transzy przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. I. 2.1 a. niniejszej SIWZ zostanie zrealizowane w dwóch etapach, pierwszej części nakładu (10 000 egzemplarzy w wersji polskiej i 7 000 egzemplarzy w wersji angielskiej) nie później niż do 15 maja 2017 roku (lub w terminie krótszym zaoferowanym przez Wykonawcę) i drugiej części nakładu (20 000 egzemplarzy w wersji polskiej i 13 000 egzemplarzy w wersji angielskiej nie później niż do 31 maja 2017 roku.
Dostawa drugiej transzy przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. I.2.1.b. niniejszej SIWZ zostanie zrealizowane nie później niż do 18 września 2017 roku.
Część II:
Dostawa do 27 kwietnia 2017 r. lub w terminie krótszym zaoferowanym przez Wykonawcę
w ofercie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Dotyczy cz. I - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, co najmniej dwa zamówienia polegające na druku i dostawie materiałów drukowanych takich jak m.in. broszury, informatory lub publikacje książkowe o wartości co najmniej 10 000 zł łącznie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (oświadczenie stanowi załącznik numer 5 do SIWZ). 2)oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, zgodnego ze wzorem określonym załącznikiem nr 3
|
Zakresie warunkow udzialu |
DOTYCZY TYLKO CZ. I PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych zamówień, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnego ze wzorem określonym załącznikiem nr 4 „Wykaz wykonanych zamówień”;
1.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Z tego względu w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy wskazać warunek, którego spełnianie wykazuje dany Wykonawca. Pozostałe wymienione w pkt 2.2 dokumenty również powinny dotyczyć tego Wykonawcy, spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, który wykazuje spełnienie danego warunku.
1.4. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokumenty w tym zakresie składane są na wezwanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga złożenia dokumentów określających w szczególności:
1.4.1 zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
1.4.2 sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia,
1.4.3 zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
1.4.4 czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega, tj. doświadczenie, osoby zdolne do wykonania zamówienia, zrealizuje usługi będące przedmiotem zamówienia, których wskazane zdolności dotyczą,
Informacje wskazane w pkt 2.4.1 -2.4.4 mogą być zawarte w zobowiązaniu, o którym mowa powyżej.
1.5 Do oferty Wykonawca obowiązany jest również załączyć wypełniony i podpisany formularz Oferta zgodny za załącznikiem nr 1 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz Oferta - zgodny z załącznikiem nr 1 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
próbka druku mapy siedziby głównej wykonanej na podstawie udostępnionego projektu mapy
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiany umowy zostały określone w SIWZ.
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
14/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
13:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Nie
|