„Dostawa jednorazowych, niechemicznych artykułów medycznych i hematologicznych na doposażenie pracowni chemicznej dla kształcenia studentów w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Płocku”

Data publikacji 2017-04-06
Data zakończenia 2017-04-14 09:45:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 60830 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie apteczki medycznej do laboratorium na doposażenie pracowni chemicznej B112 dla kształcenia studentów studiów stacjonarnych kierunku Kosmetologia na Wydziale Nauk o Zdrowiu w Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku.

UWAGA:
Dostarczone przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia produkty muszą:
• być w opakowaniach fabrycznych,
• posiadać ważny termin przydatności do użytku,
• być wyprodukowane w możliwie najnowszej partii w 2017 r. lub być wyprodukowane w ostatniej partii w 4 kwartale 2016 r. Jeżeli produkt nie był produkowany w ostatnim kwartale 2016 r. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaoferował odczynnik z możliwie najnowszej wyprodukowanej partii 2016 r.

Część 1. Apteczka medyczna do laboratorium chemicznego
Wyposażenie apteczki musi umożliwić udzielenie pierwszej pomocy przed przybyciem służb medycznych w miejscach, gdzie osoby narażone są na obrażenia chemiczne.
Opakowanie powinno umożliwić powieszenie apteczki na ścianie lub postawienie w łatwo dostępnym miejscu. Opakowanie musi być w postaci twardej walizki z tworzywa w jaskrawym, pomarańczowym kolorze i zawierać wszystkie niżej wymienione artykuły.
Apteczka musi zawierać:
1. Bandaż elastyczny 8 cm x 4 m 1 szt.
2. Opaska dziana podtrzymująca 5 cm x 4 m 1 szt.
3. Opatrunek indywidualny jałowy A 1 szt.
4. Gaza opatrunkowa jałowa 9 x 9 cm 1 szt.
5. Gaza opatrunkowa jałowa 1/2 m2 1 szt.
6. Jałowy opatrunek wyspowy 10 x 6 cm 1 szt.
7. Jałowy opatrunek wyspowy 10 x 8 cm 1 szt.
8. Przylepiec tkaninowy 1,25 cm x 5 m 1 szt.
9. Opatrunek hydrożelowy 5 x 5 cm 1 szt.
10. Opatrunek hydrożelowy 6 x 12 cm 2 szt.
11. Opatrunek hydrożelowy 20 x 40 cm 1 szt.
12. Chusta trójkątna 1 szt.
13. Koc ratunkowy 210 x 160 cm 1 szt.
14. Rękawiczki nitrylowe 2 pary
15. Maseczka do sztucznego oddychania 1 szt.
16. Płyn do dezynfekcji 1 szt.
17. Chusteczki do odkażania 20 szt.
18. Zestaw do płukania oka 2 szt.
19. Okulary ochronne 1 szt.
20. Agrafka 3 szt.
21. Nożyczki 1 szt.
22. Pęseta 1 szt.
23. Zestaw do płukania oczu z roztworem soli fizjologicznej 0,9% - 200 ml i buteleczką umożliwiającą przykładanie dookoła oka. Zestaw powinien spełniać normę DIN 12930. 1 szt.
24. Instrukcja udzielania pierwszej pomocy 1 szt.
25. Opakowanie 1 szt.




Opis

Wyposażenie apteczki musi umożliwić udzielenie pierwszej pomocy przed przybyciem służb medycznych w miejscach, gdzie osoby narażone są na obrażenia chemiczne.
Opakowanie powinno umożliwić powieszenie apteczki na ścianie lub postawienie w łatwo dostępnym miejscu. Opakowanie musi być w postaci twardej walizki z tworzywa w jaskrawym, pomarańczowym kolorze i zawierać wszystkie niżej wymienione artykuły.
Apteczka musi zawierać:
1. Bandaż elastyczny 8 cm x 4 m 1 szt.
2. Opaska dziana podtrzymująca 5 cm x 4 m 1 szt.
3. Opatrunek indywidualny jałowy A 1 szt.
4. Gaza opatrunkowa jałowa 9 x 9 cm 1 szt.
5. Gaza opatrunkowa jałowa 1/2 m2 1 szt.
6. Jałowy opatrunek wyspowy 10 x 6 cm 1 szt.
7. Jałowy opatrunek wyspowy 10 x 8 cm 1 szt.
8. Przylepiec tkaninowy 1,25 cm x 5 m 1 szt.
9. Opatrunek hydrożelowy 5 x 5 cm 1 szt.
10. Opatrunek hydrożelowy 6 x 12 cm 2 szt.
11. Opatrunek hydrożelowy 20 x 40 cm 1 szt.
12. Chusta trójkątna 1 szt.
13. Koc ratunkowy 210 x 160 cm 1 szt.
14. Rękawiczki nitrylowe 2 pary
15. Maseczka do sztucznego oddychania 1 szt.
16. Płyn do dezynfekcji 1 szt.
17. Chusteczki do odkażania 20 szt.
18. Zestaw do płukania oka 2 szt.
19. Okulary ochronne 1 szt
20. Agrafka 3 szt.
21. Nożyczki 1 szt.
22. Pęseta 1 szt.
23. Zestaw do płukania oczu z roztworem soli fizjologicznej 0,9% - 200 ml i buteleczką umożliwiającą przykładanie dookoła oka. Zestaw powinien spełniać normę DIN 12930. 1 szt.
24. Instrukcja udzielania pierwszej pomocy 1 szt.
25. Opakowanie 1 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Ulica Pl. Dąbrowskiego
Nr domu 2
Miejscowość Płock
Kod Pocztowy 09402
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 243 665 400
Fax 243 665 421
Email zamowienia@pwszplock.pl
Internet www.pwszplock.pl
Adres strony url www.pwszplock.pl
Regon 61103840300000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy podzielone na czesci Nie
Numer referencyjny DA/PM/232-18/17
Rodz zam D
Okres2c 14
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) Formularz ofertowy- Załącznik nr 1, b) Formularz cenowy – Załącznik nr 2, c) Załącznik nr 3 do SIWZ - wzór oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wstępnie potwierdzającego, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, d) Załącznik nr 4 do SIWZ - wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, e) Informacja o pozacenowym kryterium oceny ofert – Załącznik nr 5 f) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – Załącznik nr 6 - o ile dotyczy
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony dopuszczają zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (jak np. klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pożar itp.). Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia, terminu realizacji itp. w takiej sytuacji zmianie ulegnie umowa, w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji umowy, b) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, c) zmiany parametrów technicznych dostawy na korzystniejsze, jeżeli w trakcie realizacji umowy podwyższa się standard oferowanych produktów, d) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.).
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Data składania wniosków 14/04/2017
Godzina składania wniosków 9:45
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)