1.Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie.
2. Zamówienie zostało podzielone na 2 (dwie) Części.
2.1.Część 1 zamówienia: Meble biurowe
Przedmiotem Części 1 jest zakup i sukcesywna dostawa mebli biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie oraz ich rozładowanie, wniesienie, zmontowanie, ustawienie i uregulowanie, zgodnie z instrukcją producenta, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Sukcesywna dostawa będzie odbywać się na podstawie częściowych zamówień Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych mebli, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 30 dni od złożenia częściowego zamówienia przez Zamawiającego. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę będzie zgodna z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótsza niż 24 miesiące, licząc od dnia następnego po dniu podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy bez uwag.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Dodatku nr 3 do SIWZ
Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w miarę potrzeb do siedziby Zamawiającego:
-przy ul. Jana Pawła II 10,
-przy ul. Michałkowickiej 105.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5 do SIWZ).
2.2. Część 2 zamówienia: Krzesła
Przedmiotem Części 2 jest zakup i sukcesywna dostawa krzeseł biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie oraz ich rozładowanie, wniesienie, zmontowanie, zgodnie z instrukcją producenta, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Sukcesywna dostawa będzie odbywać się na podstawie częściowych zamówień Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych krzeseł, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 30 dni od złożenia częściowego zamówienia przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Dodatku nr 4 do SIWZ. Gwarancja na meble udzielona przez Wykonawcę będzie zgodna z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótsza niż 24 miesiące, licząc od dnia następnego po dniu podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy bez uwag. Gwarancja na teleskopy w krzesłach obrotowych udzielona przez Wykonawcę będzie zgodna z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótsza niż 36 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy bez uwag.
Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w miarę potrzeb do siedziby Zamawiającego:
-przy ul. Jana Pawła II 10,
-przy ul. Michałkowickiej 105.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy ( Dodatek nr 6 do SIWZ ).
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych Części (także na całość zamówienia).
4.Zamawiający – w odniesieniu do Części 1, Części 2, nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
5.Zamawiający – w odniesieniu do Części 1, Części 2, nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
6. Zamawiający – w odniesieniu do Części 1, Części 2, nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.
Opis1.Przedmiotem Części 1 jest zakup i sukcesywna dostawa mebli biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie oraz ich rozładowanie, wniesienie, zmontowanie, ustawienie i uregulowanie, zgodnie z instrukcją producenta, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
Sukcesywna dostawa będzie odbywać się na podstawie częściowych zamówień Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych mebli, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 30 dni od złożenia częściowego zamówienia przez Zamawiającego. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę będzie zgodna z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótsza niż 24 miesiące, licząc od dnia następnego po dniu podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy bez uwag.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Dodatku nr 3 do SIWZ
Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w miarę potrzeb do siedziby Zamawiającego:
-przy ul. Jana Pawła II 10,
-przy ul. Michałkowickiej 105.
2.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5 do SIWZ).
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych Części (także na całość zamówienia).
4. Zamawiający – w odniesieniu do Części 1, Części 2, nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
5. Zamawiający – w odniesieniu do Części 1, Części 2, nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
6. Zamawiający – w odniesieniu do Części 1, Części 2, nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.
Przedmiotem Części 2 jest zakup i sukcesywna dostawa krzeseł biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie oraz ich rozładowanie, wniesienie, zmontowanie, zgodnie z instrukcją producenta, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
Sukcesywna dostawa będzie odbywać się na podstawie częściowych zamówień Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych krzeseł, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 30 dni od złożenia częściowego zamówienia przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Dodatku nr 4 do SIWZ. Gwarancja na meble udzielona przez Wykonawcę będzie zgodna z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótsza niż 24 miesiące, licząc od dnia następnego po dniu podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy bez uwag. Gwarancja na teleskopy w krzesłach obrotowych udzielona przez Wykonawcę będzie zgodna z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótsza niż 36 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy bez uwag.
Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w miarę potrzeb do siedziby Zamawiającego:
-przy ul. Jana Pawła II 10
-przy ul. Michałkowickiej 105
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy ( Dodatek nr 6 do SIWZ ).
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych Części (także na całość zamówienia).
4.Zamawiający – w odniesieniu do Części 1, Części 2, nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
5.Zamawiający – w odniesieniu do Części 1, Części 2, nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
6. Zamawiający – w odniesieniu do Części 1, Części 2, nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.
|