Zakup mebli biurowych dla potrzeb Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie.

Data publikacji 2017-04-06
Data zakończenia 2017-04-14 09:00:00
Instytucja Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
Miejscowość Siemianowice Śląskie
Województwo śląskie
Branża
  • Krzesła,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 60870 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 391120000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie.
2. Zamówienie zostało podzielone na 2 (dwie) Części.
2.1.Część 1 zamówienia: Meble biurowe
Przedmiotem Części 1 jest zakup i sukcesywna dostawa mebli biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie oraz ich rozładowanie, wniesienie, zmontowanie, ustawienie i uregulowanie, zgodnie z instrukcją producenta, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Sukcesywna dostawa będzie odbywać się na podstawie częściowych zamówień Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych mebli, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 30 dni od złożenia częściowego zamówienia przez Zamawiającego. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę będzie zgodna z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótsza niż 24 miesiące, licząc od dnia następnego po dniu podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy bez uwag.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Dodatku nr 3 do SIWZ
Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w miarę potrzeb do siedziby Zamawiającego:
-przy ul. Jana Pawła II 10,
-przy ul. Michałkowickiej 105.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5 do SIWZ).
2.2. Część 2 zamówienia: Krzesła
Przedmiotem Części 2 jest zakup i sukcesywna dostawa krzeseł biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie oraz ich rozładowanie, wniesienie, zmontowanie, zgodnie z instrukcją producenta, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

Sukcesywna dostawa będzie odbywać się na podstawie częściowych zamówień Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych krzeseł, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 30 dni od złożenia częściowego zamówienia przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Dodatku nr 4 do SIWZ. Gwarancja na meble udzielona przez Wykonawcę będzie zgodna z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótsza niż 24 miesiące, licząc od dnia następnego po dniu podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy bez uwag. Gwarancja na teleskopy w krzesłach obrotowych udzielona przez Wykonawcę będzie zgodna z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótsza niż 36 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy bez uwag.

Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w miarę potrzeb do siedziby Zamawiającego:
-przy ul. Jana Pawła II 10,
-przy ul. Michałkowickiej 105.

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy ( Dodatek nr 6 do SIWZ ).

3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych Części (także na całość zamówienia).
4.Zamawiający – w odniesieniu do Części 1, Części 2, nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
5.Zamawiający – w odniesieniu do Części 1, Części 2, nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
6. Zamawiający – w odniesieniu do Części 1, Części 2, nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.



Opis

1.Przedmiotem Części 1 jest zakup i sukcesywna dostawa mebli biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie oraz ich rozładowanie, wniesienie, zmontowanie, ustawienie i uregulowanie, zgodnie z instrukcją producenta, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
Sukcesywna dostawa będzie odbywać się na podstawie częściowych zamówień Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych mebli, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 30 dni od złożenia częściowego zamówienia przez Zamawiającego. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę będzie zgodna z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótsza niż 24 miesiące, licząc od dnia następnego po dniu podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy bez uwag.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Dodatku nr 3 do SIWZ
Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w miarę potrzeb do siedziby Zamawiającego:
-przy ul. Jana Pawła II 10,
-przy ul. Michałkowickiej 105.
2.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5 do SIWZ).
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych Części (także na całość zamówienia).
4. Zamawiający – w odniesieniu do Części 1, Części 2, nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
5. Zamawiający – w odniesieniu do Części 1, Części 2, nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
6. Zamawiający – w odniesieniu do Części 1, Części 2, nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.
Przedmiotem Części 2 jest zakup i sukcesywna dostawa krzeseł biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie oraz ich rozładowanie, wniesienie, zmontowanie, zgodnie z instrukcją producenta, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
Sukcesywna dostawa będzie odbywać się na podstawie częściowych zamówień Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych krzeseł, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 30 dni od złożenia częściowego zamówienia przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Dodatku nr 4 do SIWZ. Gwarancja na meble udzielona przez Wykonawcę będzie zgodna z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótsza niż 24 miesiące, licząc od dnia następnego po dniu podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy bez uwag. Gwarancja na teleskopy w krzesłach obrotowych udzielona przez Wykonawcę będzie zgodna z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótsza niż 36 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy bez uwag.
Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w miarę potrzeb do siedziby Zamawiającego:
-przy ul. Jana Pawła II 10
-przy ul. Michałkowickiej 105
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy ( Dodatek nr 6 do SIWZ ).
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych Części (także na całość zamówienia).
4.Zamawiający – w odniesieniu do Części 1, Części 2, nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
5.Zamawiający – w odniesieniu do Części 1, Części 2, nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
6. Zamawiający – w odniesieniu do Części 1, Części 2, nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
Ulica ul. Jana Pawła II
Nr domu 10
Miejscowość Siemianowice Śląskie
Kod Pocztowy 41-100
Panstwo Polska
Województwo śląskie
Tel 327 605 200
Fax 327 605 280
Email ratusz@um.siemianowice.pl
Adres strony url www.um.siemianowice.pl
Regon 000515879
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.msiemianowicesl.finn.pl, Publikowane są wyłącznie informacje i dokumenty, których wymóg publikacji wynika z ustawy Pzp
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.msiemianowicesl.finn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę w formie pisemnej należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830) lub złożyć osobiście bądź za pośrednictwem posłańca
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Podawcza Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Jana Pawła II 10, kod 41-100 Siemianowice Śląskie
Numer referencyjny ZO.271.3.2017, ZP.rp.16.2017
Rodz zam D
Okres2c 31/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow W odniesieniu do Części 1 i Części 2 zamówienia Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W odniesieniu do Części 1 i Części 2 zamówienia Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W odniesieniu do Części 1 i Części 2 zamówienia Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione 1.1. Na potrzeby oceny ofert, oferta odnoszącą się do danej Części musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Dodatek nr 1a do SIWZ, Dodatek nr 1b do SIWZ,b) Oświadczenie sporządzone i wypełnione według wzoru stanowiącego Dodatek nr 2 do SIWZ, (Załącznik nr 1 do Oferty),c) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), d) spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) - zalecane, nie wymaganie. 1.2. Informacje zawarte w Oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. a) Oświadczenie stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty), wypełnia i podpisuje Wykonawca. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wypełnione i podpisane Oświadczenie stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 1.3. Zamawiający nie określił szczegółowych warunków udziału w postępowaniu wobec powyższego nie żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału postępowaniu. 1.4. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii ( jeżeli dotyczy ). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy do przekazania – w odniesieniu do Części 1, Części 2, Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 4.1.Oświadczenia dotyczące Wykonawcy/ wykonawców występujących wspólnie, oraz dotyczące podwykonawców, składane na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, składane są w oryginale. 4.2. Dokumenty inne niż oświadczenia, składane w celu wskazanym w pkt 4.1. powyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, którego każdego z nich dotyczą. 5.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. 6. Podpisy wykonawcy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Dodatek nr 5 w odniesieniu do Części 1 zamówienia i Dodatek nr 6 w odniesieniu do Części 2 do niniejszej SIWZ. 2. Zmiana umowy w odniesieniu do danej Części może nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust.1 pkt 2-6 ustawy pzp. 3. Wszystkie zmiany treści umowy w odniesieniu do danej Części wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt 0 cena - w odniesieniu do Cz.1.
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 14/04/2017
Godzina składania wniosków 09:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)