Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Miejskie Centrum Kultury w Bydgoszczy
|
Ulica |
ul. Marcinkowskiego
|
Nr domu |
42718
|
Miejscowość |
Bydgoszcz
|
Kod Pocztowy |
85056
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
kujawsko-pomorskie
|
Tel |
52 32 55 540
|
Fax |
52 32 55 570
|
Email |
sekretariat@mok.bydgoszcz.pl
|
Regon |
9022133700000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
jednostka organizacyjna administracji samorządowej
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Numer referencyjny |
MCK.DAG.216.I.269.2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
30
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na minimalna kwotę ubezpieczenia 200.000,00 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże, ze należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną dostawę inteligentnego systemu oświetlenia sceny o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł. Przez inteligentny system oświetlenia Zamawiający rozumie zestaw: głowice ruchome, dymiarka, naświetlacze ledowe, blindery halogenowe.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przy-
czyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca , w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie www.bip.mck-bydgoszcz.pl informacji, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 24 ust. 11 ustawy PZP. w sytuacji przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca wraz z oświadczeniem, może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie takie składa każdy z tych Wykonawców.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
próbki, opisy, fotografie, plany, projekty, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych oraz innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego - karty katalogowe oferowanych urządzeń.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Dopuszcza się istotne zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty,
w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków:
1) zmiana przedmiotu umowy w zakresie parametrów technicznych jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, za zgodą obu stron umowy. Zmiana ta nie może powodować pogorszenia parametrów technicznych Sprzętu.
2) na wniosek Wykonawcy będzie możliwe wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego i będzie możliwe wyłącznie w sytuacji, gdy konieczność wydłużenia tego terminu wynika z przyczyn obiektywnych, tj. niezależnych od Wykonawcy.
3) Skrócenie terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy.
4) Zmniejszenie wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy, jest możliwe wyłącznie za
zgodą obu Stron umowy.
5) W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. Przez siłę wyższą Zamawiający rozumie zdarzenie nagłe, poza kontrolą zarówno Zamawiającego, jak i Wykonawcy, gdy w chwili zawarcia umowy niemożliwe było przewidzenie tego zdarzenia i jego skutków, które wpłynęły na zdolność strony do wykonania umowy, oraz gdy niemożliwe było uniknięcie samego zdarzenia lub przynajmniej jego skutków,
6) W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy, o ile to nie wpłynie na zmianę wartości umowy.
2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 pkt 1 umowy, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy.
3. Wszelkie zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
40.00
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
14/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|