1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych
2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części:
Część I zamówienia – dostawa środków czyszczących, odkażających
Część II zamówienia – dostawa środków myjących
Część III zamówienia – dostawa środków myjących (BHP)
Część IV zamówienia – dostawa pasty (BHP)
Część V zamówienia - dostawa ścierek
Część VI zamówienia – dostawa mioteł, szczotek i innych artykułów do sprzątania
Część VII zamówienia – dostawa worków foliowych
3.Sposób przeprowadzenia dostawy
3.1.Wykonawca jest zobowiązany sprzedawać i dostarczać środki czyszczące na zlecenie Zamawiającego sukcesywnie, partiami, w ciągu okresu trwania umowy, maksymalnie w 36 partiach.
3.2.Ilość i rodzaj środków czyszczących, jakie będą sprzedane i dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w zleceniu, o którym mowa w pkt 3.1.
3.3.Zlecenia, o których mowa w pkt 3.1, składane będą i przekazywane Wykonawcy
telefonicznie i faksem.
3.4.Wykonawca zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać środki czyszczące w terminie
do 5 dni roboczych licząc od daty przekazania zlecenia Wykonawcy.
3.5.O przygotowaniu zleconego dostarczenia środków czyszczących, Wykonawca będzie zobowiązany powiadomić Zamawiającego telefonicznie i faksem, nie później niż na
1 dzień roboczy przed wymaganym terminem dostarczenia.
3.6.Miejsce dostawy – magazyn Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32 – 020 Wieliczka, Park Kingi 1.
3.7.Godziny dostawy do Kopalni Soli „Wieliczka” ustala się w dni robocze
od poniedziałku do piątku w godz. 6.00 – 14.00.
3.8.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania środków czyszczących we własnym zakresie i na koszt własny.
3.9.Z dostawą środków czyszczących Wykonawca powinien dostarczyć dowód wydania wyrobu na zewnątrz WZ lub fakturę VAT.
Odnosi się do wszystkich części zamówienia
Opis1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą środków czyszczących, odkażających, których rodzaj oraz maksymalne ilości zostały określone w poniższym wykazie:
Wykaz środków czyszczących, odkażających wraz z ich ilościami:
1. RĘKAWICE VILEDA GUMOWE para 120
2. RĘKAWICE LATEX (A-100SZT.) (F) opak 260
3. KOSTKA WC KOLOR WC DUCK szt 130
4. KOSTKA ZAPACHOWA WC IRBIS szt 20
5. WC KRĄŻEK (KOSTKA) KOLORYZUJĄCY szt 50
6. WC KRĄŻEK ZAPACH szt 100
7. KREM DO RĄK BHP 100 ml szt 60
8. CHUSTECZKI PIELĘGNACYJNE NAWILŻONE, OPAKOWANIE MIN. 70 SZT opak 270
9. GĄBKA DO SZOROWANIA SPONTEX szt 80
10. ZMYWAK DO NACZYŃ JUMBO, A-5SZT. (GĄBKA- DUŻĄ) opak 100
11. ZMYWAK DO NACZYŃ A-10SZT (GĄBKA-MAŁA) opak 20
12. KRET GRANULKI (A-0,5KG.) szt 30
13. KRET GRANULKI (A-0,9/1KG.) szt 80
14. KRET W ŻELU DO UDROŻNIANIA RUR A-1KG. szt 20
15. PŁYN PANELIN VC300 (A-1L.) szt 10
16. PRONTO DO ZMYWANIA DO PCV A-1L szt 150
17. BREF DUO WC ŻEL Z KOSZYCZKIEM +ZAPAS szt 470
18. ODŚWIEŻACZ AMBIPUR AEROZOL (A-300ML.) szt 15
19. ODŚWIEŻACZ BRISE ŻEL STOJĄCY szt 450
20. ODŚWIEŻACZ ELEKTRYCZNY DO KONTAKTU BRISE, GLADE ELECTRIC ZAPAS 20ml szt 40
21. ODŚWIEŻACZ ELEKTRYCZNY DO KONTAKTU BRISE, GLADE ELECTRIC URZĄDZENIE 20 ml szt 20
22. ODŚWIEŻACZ POWIETRZA BRISE AEROZOL 300ml szt 1400
23. ODŚWIEŻACZ POWIETRZA REAGUJĄCY NA RUCH BRISE SEN-SES%SPRAY -ZAPAS, NABÓJ szt 100
24. ODŚWIEŻACZ POWIETRZA REAGUJĄCY NA RUCH BRISE SEN-SES%SPRAY URZĄDZENIE +ZAPAS szt 40
25. STOJĄCY ODŚWIEŻACZ - ŻEL A-150g - GENERAL FRESH szt 100
26. PŁYN CLIN DO SZYB SPRAY - zapas 500 ml szt 800
27. PŁYN CLIN DO SZYB - ROZPYLACZ 500 ml szt 580
28. PŁYN DO SZYB (WINDOWS, FILIP) (A-750ML.) ZE SPRYSKIWA-CZEM szt 30
29. PŁYN DO SZYB I LUSTER VC 176 NANO GLASS 600ml szt 35
30. CIF OXY-GEL a-1L. szt 100
31. CILIT BANK KAMIEŃ I BRUD A-750ML szt 150
32. MLECZKO CIF 750 ML szt 600
33. MLECZKO DO KAMIENIA (A-1L.) AKEMI (10805) szt 10
34. PIANKA DO DYWANÓW I TAPICERKI VANISH 600 ml szt 10
35. PROSZEK DO PRANIA PERSIL A-1,5 KG szt 50
36. PROSZEK DO PRANIA VIZIR A 1,5 KG szt 50
37. PROSZEK DO SZOROWANIA AJAX 500 g szt 50
38. PŁYN DO CZYSZCZENIA ZMYWARKI SOMAT/FINISH 250 ml szt 10
39. EMULSYJNA PASTA AKRYLOWA CEDRAL (A-5L.) szt 30
40. PŁYN AJAX a-1l. szt 1700
41. PŁYN DO MYCIA PODŁÓG FLOOR A-1 L. szt 70
42. PŁYN PRONTO DO MYCIA DREWNA I PANELI A-750 ML szt 660
43. PŁYN UNIWERSALNY DO MYCIA - SIDOLUX (A-0,75L.) szt 25
44. ŻEL CILIT KAMIEŃ I RDZA (A-420ML.) szt 70
45. DOMESTOS - ŻEL DO WC 750 ML szt 210
46. DOMESTOS (A-1,25L.) szt 600
47. WC BREF POWER ACTIVE DUOPACK szt 60
48. KOSTKA WC DOMESTOS KOSZYK +ZAPAS szt 610
49. PŁYN - ŻEL YPLON DO WC PALEMKA (A-1L.) szt 70
50. WC PICKER HARPIC ŻEL (A-750ML.) szt 630
51. ŻEL BREF DO WC (A-750ML.) szt 400
52. PŁYN CILIT KAMIEŃ I RDZA DO WC 450 ml szt 460
53. PŁYN VC 120 PIKASAT-SANITARNY A-1L szt 15
54. KAPSUŁKI DO NACZYŃ DO ZMYWARKI SOMAT/FINISH 34 szt opak 10
55. PŁYN NABŁYSZCZAJĄCY DO ZMYWARKI SOMAT/FINISH 750 ml szt 10
56. ŻEL DO ZMYWARKI DO NACZYŃ 2w1 SOMAT/FINISH 600 ml szt 30
57. SÓL DO ZMYWARKI DO NACZYŃ (A 1,5 KG) SOMAT/FINISH szt 13
58. PŁYN DO NACZYŃ FAIRY A-1L szt 90
59. PŁYN DO NACZYŃ LUDWIK (A-5L.) szt 40
60. PŁYN DO NACZYŃ LUDWIK (A-1L.) szt 250
61. PŁYN DO NACZYŃ PUR (A-0,9/1L.) szt 25
62. PRONTO AEROZOL A-250/300 ML szt 350
63. PRONTO AEROZOL BRĄZ, NIEBIESKI A-400ML szt 350
2.W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu środków
czyszczących, odkażających określonych w powyższym wykazie o wartości 50% ceny całkowitej. Pozostałą ilość środków czyszczących, odkażających, o wartości 50% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji).
Szczegółowe warunki realizacji części I zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 18 do SIWZ.
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą środków myjących, których rodzaj oraz maksymalne ilości zostały określone w poniższym wykazie:
Wykaz środków myjących wraz z ich ilościami:
1. MYDŁO TORK (A-1L.) 421601 NOWE szt 15
2. MYDŁO W PIANIE TORK (500902) (A-800ml.) szt 30
3. MYDŁO W PŁYNIE ANTYBAKTERYJNE (A-5L.) szt 130
4. MYDŁO W PŁYNIE DELIKATNE OAZA (A-5L.) szt 520
5. MYDŁO W PŁYNIE A-5L szt 20
6. MYDŁO W PŁYNIE Z DOZOWNIKIEM LUKSJA (A-0,5L.) szt 40
7. MYDŁO ANTYBAKTERYJNE A-1,0L. Z POMPKĄ szt 50
2.W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu środków myjących, określonych w powyższym wykazie o wartości 50% ceny całkowitej.
Pozostałą ilość środków myjących, o wartości 50% ceny całkowitej Zamawiający
zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji).
Szczegółowe warunki realizacji części II zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 19 do SIWZ.
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą środków myjących (BHP), których rodzaj oraz maksymalne ilości zostały określone w poniższym wykazie:
Wykaz środków myjących (BHP) wraz z ich ilościami:
1. MYDŁO TOALETOWE LUKSJA a-100g szt 13000
2.W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu środków myjących
(BHP), określonych w powyższym wykazie o wartości 50% ceny całkowitej.
Pozostałą ilość środków myjących (BHP), o wartości 50% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji).
Szczegółowe warunki realizacji części III zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 20 do SIWZ.
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pasty (BHP), której rodzaj oraz maksymalne ilości zostały określone w poniższym wykazie:
Wykaz pasty (BHP) wraz z ich ilościami:
1. PASTA BHP MYDLANA szt 600
2. PASTA BHP PIASKOWA szt 4900
2.W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu pasty (BHP),
określonej w powyższym wykazie o wartości 50% ceny całkowitej.
Pozostałą ilość pasty (BHP), o wartości 50% ceny całkowitej Zamawiający zakupi
w zależności od potrzeb (prawo opcji).
Szczegółowe warunki realizacji części IV zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 21 do SIWZ.
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą ścierek, których rodzaj oraz
maksymalne ilości zostały określone w poniższym wykazie:
Wykaz ścierek wraz z ich ilościami:
1. ŚCIERECZKA MIKROFAZA 280g. 33/33 szt 10
2. ŚCIERECZKI UNIWERSALNE VILEDA /A-5SZT/ opak 30
3. ŚCIERKA LUKSUSOWA (5699978719 )(A- 6SZT.) opak 50
4. ŚCIERKA MIKROFIBRA 2 + 1 opak 10
5. ŚCIERKA PROCHÓWKA 40x 40 szt 2400
6. ŚCIERKA TETRA DO KURZU - PIELUCHA szt 100,000
7. ŚCIERKA Z MIKROFIBRY OSCAR 2+1 opak 460,000
8. ŚCIERKI DO NACZYŃ 38 x 58 szt 10
9. ŚCIERKA DO NACZYŃ - LNIANA 50 x 70 szt 20
10. ŚCIERKA MIKROFIBRA ELEKTRO szt 115
11. ŚCIERKA PODŁOGOWA 50 X 60 BIAŁA GRUBA BAWEŁNA szt 150
12. ŚCIERKA MIKROFIBRA DO PODŁOGI GOSIA 60 x 90cm szt 170
2.W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu ścierek, określonych w powyższym wykazie o wartości 50% ceny całkowitej.Pozostałą ilość ścierek, o wartości 50% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji).
Szczegółowe warunki realizacji części V zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 22 do SIWZ.
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą mioteł, szczotek i innych artykułów do sprzątania, których rodzaj oraz maksymalne ilości zostały określone
w poniższym wykazie:
Wykaz mioteł, szczotek i innych artykułów do sprzątania wraz z ich ilościami:
1. SZCZOTKA WC BŁYSK BISK szt 30
2. SZCZOTKA WC MAT BISK szt 40
3. SZCZOTKA WC Z POJEMNIKIEM ALICANTE kpl 25
4. MIOTŁA ELIZA, MIKOŁAJ szt 5
5. MIOTŁA SORGO szt 10
6. MIOTŁA SPONTEX Z KIJEM szt 10
7. MIOTŁA VILEDA Z KIJEM szt 30
8. ZMIOTKA + ŁOPATKA LENIUCH SPONTEX kpl 10
9. ŁOPATKA + ZMIOTKA VILEDA MAŁA kpl 10
10. SZCZOTKA- MIOTŁA DO ZAMIATANIA WŁOSIANA 35cm, 40cm + KIJ szt 15
11. SZCZOTKA- MIOTŁA DO ZAMIATANIA WŁOSIANA 50 cm +KIJ szt 10
12. MIOTŁA WŁOSIANA 35cm , 40 cm (bez kija) szt 10
13. MIOTŁA WŁOSIANA 50 cm (bez kija) szt 10
14. MOP - KOŃCÓWKA SZNURKOWA 100% MICROFIBRA (OKRĄGŁA- ZAPAS) szt 70
15. MOP - SZNURKOWY PRZEMYSŁOWY PŁASKI 50cm. szt 5
16. MOP MICRO SWEEP DUOTEX ERGO 40 cm. szt 5
17. MOP MIKROFAZA 40 CM. KLIPS szt 20
18. MOP PRZEMYSŁOWY 400 G.(KOŃCÓWKA-DREDY) szt 70
19. MOP SZNURKOWY PRZEMYSŁOWY PŁASKI 40CM. szt 50
20. MOP VILEDA SUPER MOCIO (KIJ+KOŃCÓWKA OKRĄGŁA PASKI+WIADRO) kpl 10
21. MOP VILEDA SUPER MOCIO KOŃCÓWKA OKRĄGŁA PASKI -ZAPAS szt 30
22. MOP VILEDA ULTRA MAX (KOŃCÓWKA PROSTOKĄTNA + KIJ TELESKOPOWY + WIADRO ) kpl 5
23. MOP VILEDA ULTRA MAX (WKŁAD PŁASKI)- ZAPAS szt 50
24. MOP HIT MAŁY ROTACYJNY OBROTOWY, OKRĄGŁY + ZAPAS szt 20
25. ZAPAS DO MOPA PRZEMYSŁOWEGO 400G. szt 570
26. KIJ DO MOPA PRZEMYSŁOWEGO szt 10
27. KIJ DO MOPA PRZEMYSŁOWEGO TELESKOPOWY Z ALUMINIUM szt 5
28. KIJ DO ZMIOTKI (METAL W OTULINIE PLASTIKOWEJ) szt 5
29. KIJ MOP VILEDA szt 25
2.W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu mioteł, szczotek
i innych artykułów do sprzątania, określonych w powyższym wykazie o wartości 50% ceny całkowitej. Pozostałą ilość mioteł, szczotek i innych artykułów do sprzątania, o wartości 50% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności
od potrzeb (prawo opcji).
Szczegółowe warunki realizacji części VI zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 23 do SIWZ.
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą worków foliowych, których rodzaj oraz maksymalne ilości zostały określone w poniższym wykazie:
Wykaz worków foliowych wraz z ich ilościami:
1. WORKI GRUZOWE 60 X 90 szt 600
2. WORKI GRUZOWE 70 X 110 POJ.-120L. A-15 SZT opak 40
3. WORKI NA GRUZ 100L. A-5 SZT opak 120
4. WORKI NA ŚMIECI 120L, A-10 SZT. MOCNE (FIRMY JAN) opak 3000
5. WORKI NA ŚMIECI 120L. OPAK. A-25SZT. (FIRMY JAN) opak 10
6. WORKI NA ŚMIECI 160L/10SZT. - MOCNE (FIRMY JAN) opak 1100
7. WORKI NA ŚMIECI 240L. MOCNE A-10SZT. (FIRMY JAN) opak 220
8. WORKI NA ŚMIECI 35L, A-50SZT. (FIRMY JAN) opak 230
9. WORKI NA ŚMIECI 60L. A-10 SZT. MOCNE (FIRMY JAN) opak 3000
10. WORKI NA ŚMIECI 60L, A-20 SZT. MOCNE (FIRMY JAN) opak 150
11. WORKI NA ŚMIECI 60L, A-50SZT. (FIRMY JAN) opak 150
2.W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu worków foliowych,
określonych w powyższym wykazie o wartości 50% ceny całkowitej. Pozostałą ilość worków foliowych, o wartości 50% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji).
Szczegółowe warunki realizacji części VII zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 24 do SIWZ.
|
Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
|
Ulica |
Park Kingi
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Wieliczka
|
Kod Pocztowy |
32-020
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
12 2787111, 12 2787132
|
Fax |
122 787 110
|
Email |
marzena.siewruk@kopalnia.pl
|
Adres strony url |
www.kopalniawieliczka.eu
|
Regon |
000041683
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.kopalniawieliczka.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kopalniawieliczka.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Pzp składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U.poz.1529 oraz poz. 1830) osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka
|
Numer referencyjny |
KSW/2017/EL/32
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
12
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II i/lub część III i/lub część IV i/lub część V i/lub część VI i/lub część VII zamówienia - wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/U lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wybrany Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II i/lub część III i/lub część IV i/lub część V i/lub część VI i/lub część VII zamówienia
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II i/lub część III i/lub część IV i/lub część V i/lub część VI i/lub część VII zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II i/lub część III i/lub część IV i/lub część V i/lub część VI i/lub część VII zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wybrany
Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II i/lub część III i/lub część IV i/lub część V i/lub część VI i/lub część VII zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 17 do specyfikacji (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II i/lub część III i/lub część IV i/lub część V i/lub część VI i/lub część VII zamówienia). Oświadczenia, o których mowa powyżej, należy złożyć w formie oryginałów podpisanych przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. Oświadczenie to Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Wadium |
Część I zamówienia – dostawa środków czyszczących, odkażających
1.Wadium w wysokości: 2 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XIII pkt 2 specyfikacji.
2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
Bank Pekao Spółka Akcyjna Konto: 75124047481111000048778501
z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2017/EL/32 – część I zamówienia
(dotyczy Wykonawców składających oferty na część I zamówienia)
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A.
3.Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. przed upływem terminu składania ofert określonym w części
XIII pkt 2 specyfikacji.
4.Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
5.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
6.Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
Część II zamówienia – dostawa środków myjących
1.Wadium w wysokości: 400,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XIII pkt 2 specyfikacji.
2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
Bank Pekao Spółka Akcyjna Konto: 75124047481111000048778501
z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2017/EL/32– część II zamówienia
(dotyczy Wykonawców składających oferty na część II zamówienia)
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A.
3.Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli
„Wieliczka” S.A. przed upływem terminu składania ofert określonym w części
XIII pkt 2 specyfikacji.
4.Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
5.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi
na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności,
o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
6.Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu
składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
Część III zamówienia – dostawa środków myjących (BHP)
1.Wadium w wysokości: 300,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XIII pkt 2 specyfikacji.
2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
Bank Pekao Spółka Akcyjna Konto: 75124047481111000048778501
z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2017/EL/32 – część III zamówienia
(dotyczy Wykonawców składających oferty na część III zamówienia)
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A.
3.Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli
„Wieliczka” S.A. przed upływem terminu składania ofert określonym w części
XIII pkt 2 specyfikacji.
4.Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
5.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi
na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności,
o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
6.Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu
składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
Część IV zamówienia – dostawa pasty (BHP)
1.Wadium w wysokości: 150,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XIII pkt 2 specyfikacji.
2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
Bank Pekao Spółka Akcyjna Konto: 75124047481111000048778501
z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2017/EL/32 – część IV zamówienia
(dotyczy Wykonawców składających oferty na część IV zamówienia)
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A.
3.Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli
„Wieliczka” S.A. przed upływem terminu składania ofert określonym w części XIII pkt 2 specyfikacji.
4.Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
5.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi
na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności,
o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
6.Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu
składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
Część V zamówienia – dostawa ścierek
1.Wadium w wysokości: 300,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XIII pkt 2 specyfikacji.
2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
Bank Pekao Spółka Akcyjna Konto: 75124047481111000048778501
z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2017/EL/32 – część V zamówienia
(dotyczy Wykonawców składających oferty na część V zamówienia)
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A.
3.Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli
„Wieliczka” S.A. przed upływem terminu składania ofert określonym w części
XIII pkt 2 specyfikacji.
4.Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
5.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi
na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności,
o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
6.Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu
składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
Część VI zamówienia – dostawa mioteł, szczotek i innych artykułów do sprzątania
1.Wadium w wysokości: 500,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XIII pkt 2 specyfikacji.
2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
Bank Pekao Spółka Akcyjna Konto: 75124047481111000048778501
z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2017/EL/32 – część VI zamówienia
(dotyczy Wykonawców składających oferty na część VI zamówienia)
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A.
3.Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli
„Wieliczka” S.A. przed upływem terminu składania ofert określonym w części
XIII pkt 2 specyfikacji.
4.Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
5.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi
na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności,
o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
6. Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu
składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
Część VII zamówienia – dostawa worków foliowych
1.Wadium w wysokości: 600,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XIII pkt 2 specyfikacji.
2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
Bank Pekao Spółka Akcyjna Konto: 75124047481111000048778501
z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2017/EL/32 – część VII zamówienia
(dotyczy Wykonawców składających oferty na część VII zamówienia)
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A.
3.Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli
„Wieliczka” S.A. przed upływem terminu składania ofert określonym w części
XIII pkt 2 specyfikacji.
4.Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
5.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi
na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności,
o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
6.Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu
składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
Nie
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Zgodnie z brzmieniem art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach:
1)w przypadku niedokonania przez Zamawiającego zakupu środków czyszczących odkażających o wartości 50 % ceny całkowitej brutto określonej w § 6 ust. 1, dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu dostarczania środków czyszczących odkażających, o którym mowa w § 2 ust. 1, o okres konieczny do zakupu środków czyszczących odkażających o wartości 50 % ceny całkowitej brutto określonej w § 6 ust. 1, zmiany należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zmniejszenia wartości określonej w § 2 ust. 2 umowy, do zakupu którego zobowiązuje się Zamawiający,
2)w przypadku niedokonania przez Zamawiającego zakupu środków czyszczących odkażających w maksymalnej ilości, o której mowa w § 2 ust. 1 w terminie, o którym mowa w § 4 ust. 1 – dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy na dalszy czas oznaczony nie dłuższy niż 6 miesięcy;
3)w przypadku przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania umowy wskazanego w § 4 ust. 1,
4)braku możliwości wykonania umowy w terminie, spowodowanej na skutek działania siły wyższej – dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania umowy o okres równy czasowi wystąpienia siły wyższej.
2.Oprócz okoliczności wskazanych w pkt 1, zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.).
3.Zaistnienie przyczyn, wymienionych w pkt 1 lub 2 nie powoduje powstania u żadnej ze Stron umowy, roszczenia o zmianę umowy.
4.W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w pkt 1 lub 2 każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać:
1)szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy,
2)uzasadnienie dokonania zmiany umowy,
5.Wystąpienie, o którym mowa w pkt 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy.
6.Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7.Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
(dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II i/lub część III i/lub część IV i/lub część V i/lub część VI i/lub część VII zamówienia).
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
100
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
24/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Le czy nast |
Nie
|
Le czy nasta |
Nie
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
IV 3 2 PodzialDialogu |
Nie
|
IV 3 3 PodzialNegocjacji |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|