Dostawa termosów

Data publikacji 2017-04-07
Data zakończenia 2017-04-20 08:00:00
Instytucja 2 Regionalna Baza Logistyczna w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt kuchenny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 61007 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392211503
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa termosów z podziałem na 4 części (zadania) Wymogi, ilości oraz szczegółowy opis zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego:2rblog.wp.mil.pl

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa termosów na napoje 10-12 l z kranem w ilości 62 sztuki (zamówienie gwarantowane -9 szt, zamówienie opcjonalne-53 szt.)Przedmiotem zamówienia jest dostawa termosów do napojów 35-40 l z kranem w ilości 20 sztuk (zamówienie gwarantowane -4 szt, zamówienie opcjonalne-16 szt.)Przedmiotem zamówienia jest dostawa termosów do przechowywania i dystrybucji potraw gorących dla 5-7 osób w ilości 27 sztuk (zamówienie gwarantowane -7 szt, zamówienie opcjonalne-20 szt.)Przedmiotem zamówienia jest dostawa termosów na posiłki na 10-12 półek z wkładami GN w ilości 24 sztuki

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa 2 Regionalna Baza Logistyczna w Warszawie
Ulica ul. Marsa
Nr domu 110
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 04-470
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 261815214
Fax 261815093
Email 2rblog.zampub@ron.mil.pl
Adres strony url www.2rblog.wp.mil.pl
Regon 142665904
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.2rblog.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.2rblog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny korespondencyjnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 2 RBLog 04-470 Warszawa, ul. Marsa 110
Numer referencyjny D/60/2017
Rodz zam D
Okres2c 29/09/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow 1. Zamawiający wymaga, aby zamówienie gwarantowane zostało wykonane: w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej – ilość pełnych dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do dnia 31.07.2017r. (w zależności od tego który z ww. terminów upływa wcześniej); 2. Zamawiający wymaga, aby zamówienie opcjonalne zostało wykonane nie później niż do dnia 29.09.2017r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający w dniu zamieszczenia informacji z otwarcia ofert udostępni wzór Informacji w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej stanowiący – załącznik nr 4 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.Atest PZH lub dokument równorzędny honorowany w krajach Unii Europejskiej, dopuszczający produkt do kontaktu z żywnością. 2. Załącznik nr 6 do SIWZ – oświadczenie potwierdzające, że przedmiot zamówienia odpowiada specyfikacjom technicznym (wymaganiom) określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia oraz, że Wykonawca posiada firmowy serwis na terenie Polski; 3. Deklaracja producenta o wyżarzaniu oferowanych pojemników GN wchodzących w skład termosu – w zakresie zadań nr 3 i 4; 4. Katalog w języku polskim potwierdzający, że oferowane termosy spełniają wymagania Zamawiającego, wraz z kolorowymi zdjęciami oferowanych wzorów termosów. Katalog musi zawierać szczegółowy opis, dane techniczne, dane producenta oraz typ lub model przedmiotu zamówienia oraz jego numer katalogowy.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikałaby z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy: 1) zmiany terminu wykonania umowy – gdy z powodu działania siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, bądź gdy niewykonanie umowy w terminie wyniknie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub użytkownika końcowego, 2)przedłużenia terminu wykonania umowy, o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz sądem powszechnym, w przypadku, gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 3) zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT), jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami; 4) innych istotnych postanowień umowy - gdy ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej, bądź zmianą wytycznych przełożonych Zamawiającego, 5)zmiana określonego producenta, typu i modeli u przedmiotu umowy, w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym że cena wskazana w § 2 umowy nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w załączniku do umowy. 2.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 3.W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te muszą być korzystne lub neutralne dla Zamawiającego.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 20/04/2017
Godzina składania wniosków 08:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Le czy nast Nie
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 Miejsce dostawy: 2. Regionalna Baza Logistyczna – Skład Warszawa, ul. Marsa 110, 04 – 470 Warszawa.
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)