Dostawa drukarek kodów kreskowych, czytników kodów kreskowych oraz kolektorów danych 2D dla Instytutu Nafty i Gazu w Krakowie

Data publikacji 2012-11-29
Data zakończenia 2012-12-07 09:00:00
Instytucja Instytut Nafty i Gazu
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 252463 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302321108, 302161306, 351260003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją do siedzib Zamawiającego:
a) drukarek kodów kreskowych w ilości 17 sztuk wraz z zestawem startowym,
b) czytników kodów kreskowych w ilości 23 sztuk,
c) kolektorów danych 2D (bezprzewodowych czytników kodów kreskowych z wyświetlaczem) w ilości 6 sztuk,
d) czytników kodów kreskowych z zastosowaniem w Bibliotece Instytutu w ilości 2 sztuk.
Szczegółowe wymagania techniczne oraz gwarancyjne zamawianych urządzeń zawarte są w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp: Zamawiający - opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia - dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Nafty i Gazu
Ulica ul. Lubicz 25A
Nr domu 25A
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-503
Województwo małopolskie
Tel 012 4210033 w. 246
Fax 012 4210050
Internet http://www.inig.pl/ZPub/zp2.asp
Regon 00002313600000
E-mail stachnik@inig.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytut badawczy
Rodzaj zam inny Instytut badawczy
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 28/12/2012
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawcy składają następujące dokumenty: - szczegółowy opis oferowanych produktów, potwierdzający spełnianie wszystkich wymagań Zamawiającego zawartych w Załączniku nr 1 do SIWZ
Inne dokumenty nie dotyczy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Termin realizacji
Kryt 2p 20
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz http://www.inig.pl/ZPub/zp2.asp
Adres uzyskania siwz SIWZ w wersji papierowej można odebrać w siedzibie Instytutu Nafty i Gazu, ul. Lubicz 25A, 31-503 Kraków, w pok. 224, u P. Tomasza Kusia w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-14:00.
Data składania wniosków 07/12/2012
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Instytut Nafty i Gazu, ul. Lubicz 25 A, 31-504 Kraków, sekretariat - pok.113, I piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie finansowane z projektu Rozwój infrastruktury informatycznej Instytutu Nafty i Gazu oraz utworzenie informacyjnych zasobów nauki w postaci cyfrowej dla branży naftowej i gazowniczej, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Priorytet 2. Infrastruktura sfery B+R, Działanie 2.3 Inwestycje związane z rozwojem infrastruktury informatycznej nauki, Poddziałanie 2.3.1. Projekty w zakresie rozwoju infrastruktury informatycznej nauki, Poddziałanie 2.3.2. Projekty w zakresie rozwoju zasobów informacyjnych nauki w postaci cyfrowej.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)