Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku

Data publikacji 2017-04-07
Data zakończenia 2017-04-18 10:00:00
Instytucja Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o.
Miejscowość Mikołów
Województwo śląskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 61892 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Szczegółowy opis asortymentu oraz ilości zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Przedmiot zamówienia podzielony został na 20 pakietów:
pakiet nr 1 - strzykawki
pakiet nr 2 - cewniki, dreny, kaniule noworodkowe,rurki, zgłębniki
pakiet nr 3 - igły , kaniule, przyrządy do podawania leków, krwi, płynów infuzyjnych, zestawy do kaniulacji
pakiet nr 4 - rękawice jałowe
pakiet nr 5 - opaski dla niemowląt, pensety jednorazowe, woreczki na mocz sterylne dla noworodków, zaciskacz do pępowiny
pakiet nr 6 - dreny, filtry, wkłady workowe do ssaka
pakiet nr 7 - igły do znieczuleń, igły punkcyjne, zestawy do znieczuleń
pakiet nr 8 - wzierniki ginekologiczne
pakiet nr 9 - zamknięty, próżniowy system oraz mikrometoda do pobierania krwi
pakiet nr 10 - pojemniki plastikowe do zamkniętego systemu do nawilżania i do nebulizacji
pakiet nr 11 - super elastyczna opaska podtrzymująca typu PEHA-CREPP
pakiet nr 12 - przyrządy do z worka typu Viaflo
pakiet nr 13 - wielorazowa prowadnica do trudnej intubacji, maski krtaniowe, tubusy anoskopowe i proktoskopowe
pakiet nr 14 - elektrody do EMG
pakiet nr 15 - elektrody, okulary do fototerapii, pasta do ścierania naskórka, osłonki do usg, worki do lewatywy, żele do usg, ekg
pakiet nr 16 - testy chemiczne, taśmy, testy biologiczny, test kontroli mycia, test paskowy
pakiet nr 17 - szczoteczki do wymazu, utrwalacz cytologiczny
pakiet nr 18 - jednorazowa elektroda neutralna, uchwyt elektrod monopolarnych, elektroda pętlowa

2. System zamknięty próżniowy oraz mikrometoda do pobierania krwi:
- kompatybilny z analizatorem parametrów biochemicznych – INDIKO typ PLUS (probówki do surowicy 4 ml, do morfologii i koagulologii w rozmiarze 13x75 mm)
- elementy systemu muszą być od jednego producenta
- probówki ze znacznikiem poboru krwi
- probówki na etykietach oznaczone kodem partii lub serii,
- probówki plastikowe, (do OB plastikowe lub szklane)
- data ważności co najmniej 4 miesiące dla pozycji 4 (koagulologia) oraz 9 miesięcy dla pozostałego sprzętu liczone od daty dostawy, data podana na etykietach
- fabrycznie kalibrowana próżnia
Zamawiający wymaga jednorazowego bezpłatnego przeszkolenia personelu w zakresie użytkowania systemu, które przeprowadzone zostanie po pierwszej dostawie towaru

3. Dzierżawa aparatu do odczytu OB
APARAT do odczytu OB z czytnikiem kodów paskowych
- co najmniej 10 miejsc pomiarowych
- dostawa aparatu nie starszego niż z 2016 roku – po aktualnym przeglądzie technicznym wraz z instalacją, jednorazowym bezpłatnym przeszkoleniem personelu w zakresie eksploatacji aparatu
- wraz z aparatem dostarczona zostanie instrukcja obsługi aparatu w języku polskim, paszport techniczny aparatu, w którym zostaną wpisane m.in. dane aparatu, data instalacji, data ostatniego przeglądu technicznego i potwierdzenie, że urządzenie jest sprawne, oraz wykaz autoryzowanych punktów serwisowych
- wymagania dotyczące serwisu:
Dostawca na własny koszt zapewni wszelkie naprawy i serwis urządzenia w całym okresie obowiązywania umowy
czas usunięcia awarii - nie dłuższy niż 48 godzin od daty zgłoszenia, w przypadku braku możliwości dokonania naprawy u Zamawiającego, Dostawca zapewnia sprzęt zamienny o parametrach nie gorszych niż naprawiany

Opis

pakiet nr 1 - strzykawki określone - w załączniku nr 1 - 8 pozycjipakiet nr 2 - cewniki, dreny, kaniule noworodkowe,rurki, zgłębniki - określone w załączniku nr 1 - 33 pozycjepakiet nr 3 - igły , kaniule, przyrządy do podawania leków, krwi, płynów infuzyjnych, zestawy do kaniulacji - określone w załączniku nr 1 - 18 pozycjipakiet nr 4 - rękawice jałowe - określone w załączniku nr 1 - 5 pozycjipakiet nr 5 - opaski dla niemowląt, pensety jednorazowe, woreczki na mocz sterylne dla noworodków, zaciskacz do pępowiny - określone w załączniku nr 1 - 9 pozycjipakiet nr 6 - dreny, filtry, wkłady workowe do ssaka - określoe w załączniku nr 1 - 9 pozycjipakiet nr 7 - igły do znieczuleń, igły punkcyjne, zestawy do znieczuleń - określoe w załączniku nr 1 - 11 pozycjipakiet nr 8 - wzierniki ginekologiczne - określone w załączniku nr 1 - 3 pozycjepakiet nr 9 - zamknięty, próżniowy system oraz mikrometoda do pobierania krwi- określone w załączniku nr 1 - 13 pozycjipakiet nr 10 - pojemniki plastikowe do zamkniętego systemu do nawilżania i do nebulizacji - określone w załączniku nr 1 - 5 pozycjipakiet nr 11 - super elastyczna opaska podtrzymująca typu PEHA-CREPP - określone w załączniku nr 1 - 2 pozycjepakiet nr 12 - przyrządy do z worka typu Viaflo - - określone w załączniku nr 1 - 1 pozycjapakiet nr 13 - wielorazowa prowadnica do trudnej intubacji, maski krtaniowe, tubusy anoskopowe i proktoskopowe - określone w załączniku nr 1 - 4 pozycjepakiet nr 14 - elektrody do EMG - określone w załączniku nr 1 - 1 pozycjapakiet nr 15 - elektrody, okulary do fototerapii, pasta do ścierania naskórka, osłonki do usg, worki do lewatywy, żele do usg, ekg - określone w załączniku nr 1 - 9 pozycjipakiet nr 16 - testy chemiczne, taśmy, testy biologiczny, test kontroli mycia, test paskowy - określone w załączniku nr 1 - 6 pozycjipakiet nr 17 - szczoteczki do wymazu, utrwalacz cytologiczny- określone w załączniku nr 1 - 2 pozycjepakiet nr 18 - jednorazowa elektroda neutralna, uchwyt elektrod monopolarnych, elektroda pętlowa - określone w załączniku nr 1 - 4 pozycje

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o.
Ulica ul. Waryńskiego
Nr domu 2
Miejscowość Mikołów
Kod Pocztowy 43190
Panstwo Polska
Województwo śląskie
Tel 323 257 639
Fax 322 260 860
Email sekretariat@szpital-mikolow.com.pl
Adres strony url www.szpital-mikolow.com.pl
Regon 24129497000000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-mikolow.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-mikolow.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Maksymalnej
Maksymalna liczba czesci 18
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 18
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o. ul. Waryńskiego 2, 43-190 Mikołów
Numer referencyjny ZP/4/2017
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje szczegółowo wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje szczegółowo wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje szczegółowo wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast powyższego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenia Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z wypełnionym i podpisanym Formularzem ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu – załącznik nr 2 oraz spełniania warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia – załącznik nr 3 1.2. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. V.3 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego 1.3 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. VI;1;1.1) SIWZ 1.4 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. VI;1;1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 1.5. jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo/upoważnienie w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza 1.6. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo/upoważnienie dla pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza 2. Dokumenty i oświadczenia składane samodzielnie przez Wykonawcę, po upływie terminu składania ofert: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności, do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokumenty należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) oświadczenie Wykonawcy, iż zaoferowane wyroby medyczne spełniają wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.211t.j.) oraz aktów wykonawczych i posiadają wymagane prawem dokumenty i dopuszczenia do obrotu wraz z zapewnieniem, że na wezwanie Zamawiającego odpowiednie dokumenty zostaną niezwłocznie przedłożone b) dotyczy Wykonawców przystępujących w zakresie pakietu nr 1 – dla pozycji 7 dokument potwierdzający, że proponowane strzykawki są zalecane przez producenta pomp ASCOR c) dotyczy Wykonawców przystępujących w zakresie pakietu nr 4 – dla pozycji 1 – 5 dokumenty potwierdzające normę EN 455 1-3, dla poz. 1,2, 4 normę ASTM F1671 d) dotyczy Wykonawców przystępujących w zakresie pakietu nr 9 - dokument/oświadczenie Wykonawcy potwierdzający fabrycznie kalibrowaną próżnię w probówkach e) dotyczy Wykonawców przystępujących w zakresie pakietu nr 13 dla poz. 3 i 4 opisy zaproponowanych towarów w postaci folderów, katalogów f) dotyczy Wykonawców przystępujących w zakresie pakietu nr 17 opis zaproponowanego towaru w postaci folderów, katalogów
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe wymaga się złożenia oferty w formie pisemnej
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Dostawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, z zastrzeżeniem, że cena netto pozostanie w wysokości określonej w załączniku nr 1. W takiej sytuacji zmiana cen następuje w dniu wejścia w życie odpowiedniego rozporządzenia lub ustawy. Dostawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu stosownego aneksu uwzględniającego zmianę stawki podatku od towarów i usług w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia wprowadzenia zmiany - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen określonych w załączniku nr 1 wyłącznie w zakresie ich obniżenia. Dostawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu stosownego aneksu uwzględniającego zmianę cen w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia wprowadzenia zmiany - Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania całej ilości oferowanych w przetargu towarów objętych umową, w przypadku zmniejszonego zapotrzebowania, czego nie można było przewidzieć na dzień podpisania umowy. Z tego faktu Dostawca nie będzie wywodził żadnych roszczeń wobec Zamawiającego. - W przypadku wyczerpania w 90% wartości umowy brutto, o której mowa w § 3 ust. 1 Zamawiający może w każdym terminie przed końcem obowiązywania niniejszej umowy, rozszerzyć dostawy towarów ponad wartość umowy brutto, o której mowa w w § 3 ust. 1 na warunkach i w cenach określonych w niniejszej umowie, przy czym o nie więcej niż 10% wartości umowy brutto, o której mowa w w § 3 ust. 1. Zmiana umowy następuje na podstawie aneksu zawartego w terminie nie dłuższym niż 14 dni od przedłożenia propozycji jego zawarcia przez Zamawiającego - W przypadku zakończenia produkcji, wycofania z rynku bądź chwilowego braku na rynku towaru będącego przedmiotem zmówienia, Dostawca zobowiązany jest do zastąpienia go innym produktem o tych samych bądź lepszych parametrach po wcześniejszej konsultacji z Zamawiającym, w cenie jednostkowej nie wyższej od ceny zaoferowanej w przetargu na towar będący przedmiotem zamówienia (co do którego zakończono produkcję, który został wycofany z rynku lub którego brakuje na rynku). - W przypadku zmian zapotrzebowania na towar w określonych pozycjach, w rodzaju i ilości udzielanych świadczeń zdrowotnych, Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia ilościowego i wartościowego między poszczególnymi pozycjami w ramach jednego pakietu oraz pomiędzy poszczególnymi pakietami, na które została podpisana umowa z jednym Wykonawcą, do wartości nie większej niż całkowita wartość umowy, o której mowa w § 3 ust. 1 niniejszej umowy
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Data składania wniosków 18/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)