Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
|
Ulica |
Namysłowska
|
Nr domu |
8
|
Miejscowość |
Wrocław
|
Kod Pocztowy |
50-304
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
71 777 90 23
|
Email |
agnieszka.jurgielaniec@cui.wroclaw.pl,
anna.worsztynowicz@ciu.wroclaw.pl
|
Regon |
2228736100000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
jednostka organizacyjna administracji samorządowej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.cui.wroclaw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.cui.wroclaw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej, zgodnie z postanowieniami SIWZ
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu ul. Namysłowska 8 50-304 Wrocław
|
Numer referencyjny |
CUI/ZP/PN/7/2017
|
Rodz zam |
U
|
Okres2c |
31/08/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
1) Zakres ewentualnych zamówień uzupełniających - Zamawiający dopuszcza zwiększenie liczby zamawianych usług w ramach zdefiniowanych elementów Usługi IT, zdefiniowanej w Projekcie umowy–Definicje, maksymalnie o 25 % zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z zamówienia uzupełniającego w terminie do dnia 31 lipca 2017 roku.
2) Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone po przeprowadzeniu negocjacji i podpisaniu umowy.
3) Kwota wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za zamówienie uzupełniające będzie każdorazowo negocjowana ale zawsze w oparciu o kwotę wynagrodzenia zaoferowanego w zamówieniu podstawowym w dotyczącym go zakresie przedmiotowym.
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Nie dptyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (obsługa imprez masowych), na kwotę o wartości minimum 200 000,00 zł brutto każda.
Wykazane realizacje muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie.
2) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) dysponuje wystarczającą kadrą (minimum piętnaście osób), przewidzianą do realizacji zamówienia, posiadającą niezbędne doświadczenie, tj. minimum 1 rok pracy na stanowisku o charakterze serwisanta sprzętu i usług IT;
b) dysponuje co najmniej jednym inżynierem sieciowym, certyfikowanym przez producenta sprzętu sieciowego (przełączniki, routery, punkty dostępowe WLAN wykorzystywane w ramach niniejszego zamówienia) w zakresie zaawansowanej konfiguracji urządzeń;
c) dysponuje co najmniej dwoma inżynierami sieciowymi, certyfikowanymi przez producenta sprzętu sieciowego (przełączniki, routery, punkty dostępowe WLAN wykorzystywane w ramach niniejszego zamówienia) w zakresie podstawowej konfiguracji urządzeń;
d) dysponują co najmniej dwoma inżynierami, posiadającymi doświadczenie zawodowe (minimum 3 lata) w zakresie instalacji okablowania strukturalnego LAN, posiadającymi co najmniej jeden certyfikat instalatora systemu okablowania strukturalnego.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Tak
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Informację z Krajowego Rejestru Karnego należy złożyć w stosunku do Wykonawcy, urzędującego członka / członków jego organu zarządzającego, urzędującego członka / członków jego organu nadzorczego, wspólników spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej, a także w stosunku do prokurenta lub prokurentów.
2) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP.
3) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
4) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
- Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów Dokumentów wymienionych w § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) tj. ww dokumentów dotyczących wykluczeń z lit. B pkt 1) - 4);
- Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia Dokumentów wymienionych w § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) tj. ww dokumentów dotyczących wykluczeń z lit. B pkt 1) - 4), dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy;
- Zamawiający żąda w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przedstawienia w odniesieniu do każdego z tych tych podmiotów Dokumentów wymienionych w § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) tj. ww dokumentów dotyczących wykluczeń z lit. B pkt 1) - 4).
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykaz usług określonych w warunku dotyczącym usług, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 5 do SIWZ);
2) Wykaz osób określonych w warunku dotyczącym osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 6 do SIWZ);
3) Zobowiązanie, o którym mowa w pkt 7 powyżej niniejszego rozdziału, które określa w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
d) wskazanie czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Uwaga: Jeżeli ww. wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę ww. dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane - o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia wszczęcia postępowania.
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę przed upływem terminu składania ofert - wadium 12.000,00 zł, zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8 SIWZ.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza:
- zmiany miejsca i/lub terminów wykonania przedmiotu Umowy bez wzrostu wynagrodzenia lub ze wzrostem wynagrodzenia (o kwotę odpowiadającą wysokości należycie udokumentowanych i uzasadnionych kosztów związanych ze zmianą miejsca i/lub terminów wykonania przedmiotu Umowy), rozumianej jako wykonanie Umowy w innych miejscach i/lub terminach, niż zostało to przewidziane postanowieniami Umowy lub przedłużenie terminów wykonania Umowy, w szczególności w sytuacji:
- zmiany miejsca i/lub terminu organizacji TWG2017 – o nowy wyznaczony czas organizacji TWG2017 lub wystąpienia Siły wyższej - o czas wynikający z działania siły wyższej oraz w terminie uzgodnionym z tego powodu z Zamawiającym,
- przerw w dostawie energii elektrycznej lub innych mediów, od których uzależnione jest wykonanie przedmiotu Umowy, pod warunkiem, że nastąpiła z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy – o czas przerw,
- wstrzymania wykonania przedmiotu Umowy przez Zamawiającego z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy – o czas wstrzymania wykonania przedmiotu Umowy przez Zamawiającego,
- innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy– o czas trwania tych przyczyn.
|
Kryt 0 |
Cena ofertowa
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
18/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
09:45
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|