Usługa kompleksowego wsparcia informatycznego podczas Imprezy World Games 2017 Światowe Igrzyska Sportowe

Data publikacji 2017-04-07
Data zakończenia 2017-04-18 09:45:00
Instytucja Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi dodatkowe w zakresie sprzętu komputerowego,
  • Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 62028 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 726100009, 727100000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje wykonanie Usługi IT na potrzeby obsługi Imprezy The World Games 2017 – Światowe Igrzyska Sportowe we Wrocławiu w Godzinach gwarantowanego świadczenia Usługi, przy zapewnieniu wymaganych przez Zamawiającego parametrów Dostępności, Pojemności oraz Bezpieczeństwa Usługi IT, jak również terminów Gotowości operacyjnej wskazanych w Załączniku nr 3 do Umowy, wraz z bieżącym reagowaniem na Incydenty oraz usuwaniem Awarii i Usterek zgodnie z wymaganiami Dostępności w czasie wymaganym przez Zamawiającego.

Usługa Teleinformatyczna (Usługa IT) – pod tym pojęciem strony będą rozumiały realizowane przez Wykonawcę działania związane z:
a) zapewnieniem ciągłego i niezawodnego działania mobilnych łączy internetowych (komponent: Łącza internetowe LTE), z wykorzystaniem kart SIM umożliwiających dostęp do sieci Internet w technologii LTE bez limitu przesyłanych danych),
b) projektem, budową i utrzymaniem sieci dostępowej zapewniającej dostęp do Internetu oraz lokalnych (sieciowych) urządzeń drukujących dla organizatorów, przedstawicieli mediów oraz uczestników Imprezy z wykorzystaniem łączy internetowych zapewnianych przez Zamawiającego, Właścicieli obiektów oraz mobilnych Łączy internetowych LTE zapewnianych przez Wykonawcę; sieć dostępowa zbudowana będzie w oparciu o urządzenia sieciowe LAN/WLAN (komponent: Sprzęt sieciowy, tj. w szczególności routery LTE, routery WAN, przełączniki dostępowe LAN, punkty dostępowe WLAN),
c) zaprojektowaniem, dostarczeniem i instalacją tymczasowego okablowania oraz urządzeń podtrzymujących zasilanie na Obiektach, w których niezbędnej infrastruktury nie zapewniają Właściciele obiektu (komponent: „Infrastruktura techniczna”, tj. w szczególności okablowanie światłowodowe, okablowanie miedziane kat.6, szafy, stelaże RACK, urządzenia UPS),
d) dostawą, podłączeniem, konfiguracją i serwisem laptopów, urządzeń drukujących, projektorów biurowych, telewizorów LED (komponent: Sprzęt informatyczny),
przy czym szczegółowe wymagania techniczne w zakresie wskazanym w ww. lit. a) b) i c) określono w Załączniku nr 4 do Umowy - Wymagania sieciowe, zaś w zakresie ww. lit. d) – w Tabeli nr 2 Załącznika nr 3 do Umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Ulica Namysłowska
Nr domu 8
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-304
Panstwo Polska
Województwo dolnośląskie
Tel 71 777 90 23
Email agnieszka.jurgielaniec@cui.wroclaw.pl, anna.worsztynowicz@ciu.wroclaw.pl
Regon 2228736100000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.cui.wroclaw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.cui.wroclaw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej, zgodnie z postanowieniami SIWZ
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu ul. Namysłowska 8 50-304 Wrocław
Numer referencyjny CUI/ZP/PN/7/2017
Rodz zam U
Okres2c 31/08/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Tak
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst 1) Zakres ewentualnych zamówień uzupełniających - Zamawiający dopuszcza zwiększenie liczby zamawianych usług w ramach zdefiniowanych elementów Usługi IT, zdefiniowanej w Projekcie umowy–Definicje, maksymalnie o 25 % zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z zamówienia uzupełniającego w terminie do dnia 31 lipca 2017 roku. 2) Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone po przeprowadzeniu negocjacji i podpisaniu umowy. 3) Kwota wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za zamówienie uzupełniające będzie każdorazowo negocjowana ale zawsze w oparciu o kwotę wynagrodzenia zaoferowanego w zamówieniu podstawowym w dotyczącym go zakresie przedmiotowym.
Czas O
Okreslenie warunkow Nie dptyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: 1) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (obsługa imprez masowych), na kwotę o wartości minimum 200 000,00 zł brutto każda. Wykazane realizacje muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie. 2) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) dysponuje wystarczającą kadrą (minimum piętnaście osób), przewidzianą do realizacji zamówienia, posiadającą niezbędne doświadczenie, tj. minimum 1 rok pracy na stanowisku o charakterze serwisanta sprzętu i usług IT; b) dysponuje co najmniej jednym inżynierem sieciowym, certyfikowanym przez producenta sprzętu sieciowego (przełączniki, routery, punkty dostępowe WLAN wykorzystywane w ramach niniejszego zamówienia) w zakresie zaawansowanej konfiguracji urządzeń; c) dysponuje co najmniej dwoma inżynierami sieciowymi, certyfikowanymi przez producenta sprzętu sieciowego (przełączniki, routery, punkty dostępowe WLAN wykorzystywane w ramach niniejszego zamówienia) w zakresie podstawowej konfiguracji urządzeń; d) dysponują co najmniej dwoma inżynierami, posiadającymi doświadczenie zawodowe (minimum 3 lata) w zakresie instalacji okablowania strukturalnego LAN, posiadającymi co najmniej jeden certyfikat instalatora systemu okablowania strukturalnego.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Informację z Krajowego Rejestru Karnego należy złożyć w stosunku do Wykonawcy, urzędującego członka / członków jego organu zarządzającego, urzędującego członka / członków jego organu nadzorczego, wspólników spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej, a także w stosunku do prokurenta lub prokurentów. 2) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP. 3) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 4) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. - Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów Dokumentów wymienionych w § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) tj. ww dokumentów dotyczących wykluczeń z lit. B pkt 1) - 4); - Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia Dokumentów wymienionych w § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) tj. ww dokumentów dotyczących wykluczeń z lit. B pkt 1) - 4), dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy; - Zamawiający żąda w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przedstawienia w odniesieniu do każdego z tych tych podmiotów Dokumentów wymienionych w § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) tj. ww dokumentów dotyczących wykluczeń z lit. B pkt 1) - 4).
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz usług określonych w warunku dotyczącym usług, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 5 do SIWZ); 2) Wykaz osób określonych w warunku dotyczącym osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 6 do SIWZ); 3) Zobowiązanie, o którym mowa w pkt 7 powyżej niniejszego rozdziału, które określa w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) wskazanie czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Uwaga: Jeżeli ww. wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę ww. dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane - o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia wszczęcia postępowania.
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę przed upływem terminu składania ofert - wadium 12.000,00 zł, zgodnie z postanowieniami Rozdziału 8 SIWZ.
Czy wadium Tak
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza: - zmiany miejsca i/lub terminów wykonania przedmiotu Umowy bez wzrostu wynagrodzenia lub ze wzrostem wynagrodzenia (o kwotę odpowiadającą wysokości należycie udokumentowanych i uzasadnionych kosztów związanych ze zmianą miejsca i/lub terminów wykonania przedmiotu Umowy), rozumianej jako wykonanie Umowy w innych miejscach i/lub terminach, niż zostało to przewidziane postanowieniami Umowy lub przedłużenie terminów wykonania Umowy, w szczególności w sytuacji: - zmiany miejsca i/lub terminu organizacji TWG2017 – o nowy wyznaczony czas organizacji TWG2017 lub wystąpienia Siły wyższej - o czas wynikający z działania siły wyższej oraz w terminie uzgodnionym z tego powodu z Zamawiającym, - przerw w dostawie energii elektrycznej lub innych mediów, od których uzależnione jest wykonanie przedmiotu Umowy, pod warunkiem, że nastąpiła z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy – o czas przerw, - wstrzymania wykonania przedmiotu Umowy przez Zamawiającego z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy – o czas wstrzymania wykonania przedmiotu Umowy przez Zamawiającego, - innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy– o czas trwania tych przyczyn.
Kryt 0 Cena ofertowa
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 18/04/2017
Godzina składania wniosków 09:45
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)