Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
|
Ulica |
Krakowska
|
Nr domu |
31
|
Miejscowość |
Bochnia
|
Kod Pocztowy |
32-700
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
+48146153233
|
Fax |
+486153234
|
Email |
zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl
|
Adres strony url |
http://szpital-bochnia.pl
|
Regon |
000304349
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
Małopolski System Informacji Medycznej (MSIM)
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
VIII.1) Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Krakowskiej 31, w Bochni – pok. 3 Dziennik podawczy, Pawilon A
|
Numer referencyjny |
DZ-271-1-13/2017
|
Rodz zam |
D
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
II.9.1) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami jakościowymi określonymi dla przedmiotu Zamówienia.
II.9.2) Zamówienie obejmuje koszty transportu loco Zamawiający (w wyznaczone miejsce przez Zamawiającego).
II.9.3) Zamawiający informuje, że ilekroć w SIWZ i opisie przedmiotu Zamówienia, przedmiot Zamówienia jest opisany jest w sposób wskazany w art. 29 ust. 3 Ustawy Pzp lub w sposób wskazany w art. 30 ust. 1 i 3 Ustawy Pzp – to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny opisywanym”. Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej i wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymogi Zamawiającego. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY. Wskazanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w ofercie bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie Wykonawcę do przedstawienia brakujących dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 w związku z art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp.
II.9.4) Warunki płatności zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację Zamówienia
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
III.4.1) Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp, tj.:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.4.2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie Zamówienia.
III.4.3) W przypadku podmiotów zagranicznych Wykonawca składa odpowiednio dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie Zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie, w związku z powyższym przed udzieleniem Zamówienia, nie wezwie Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
III.7.1) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
III.7.2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy.
III.7.3) W przypadku Wykonawców powołujący się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji Zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
III.6.1) Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp, tj
1) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczony sprzęt opisany w załączniku 1A do SIWZ, odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. np. deklarację zgodności lub certyfikat CE zgodnie z wymogiem opisanym w załączniku 1A do SIWZ dla danego pakietu – dotyczy pakietu nr 1-6.
2) dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów specyfikacji w tym m.in. pochodzenia urządzenia z autoryzowanego kanału dystrybucji na teren Rzeczpospolitej Polskiej Sprzęt komputerowy (wraz z dostarczanym oprogramowaniem), zostały zakupione w autoryzowanym kanale dystrybucji producenta i posiadają pakiet usług gwarancyjnych producenta obejmujący użytkowników z obszaru Unii Europejskiej, w tym Polski – dotyczy pakietu nr 1, 2, 3,
|
Wadium |
V.1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości wymaganej dla poszczególnych pakietów, składanej oferty przed upływem terminu składania ofert. Wadium dla całości postępowania wynosi: 13 421,00 PLN
V.2) Dla poszczególnych pakietów wadium wynosi odpowiednio:
Pakiet nr 1- Serwery 2 770,00 zł
Pakiet nr 2 - Urządzenie do de-duplikacji i przechowywania kopii zapasowych 2 108,00 zł
Pakiet nr 3 - Macierz 5 510,00 zł
Pakiet nr 4 - Szafa Rack 80,00 zł
Pakiet nr 5 - UPS Rack 247,00 zł
Pakiet nr 6 - Biblioteka taśmowa 707,00 zł
Pakiet nr 7 - Komputery 1 999,00 zł
13 421,00 zł
V.3) Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
V.4) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Pekao S.A. nr rachunku 22 1240 4722 1111 0010 5181 7812, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu DZ-271-1-13/2017 na Dostawę sprzętu infrastruktury teleinformatycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja infrastruktury i sprzętu oraz systemu i oprogramowania do wymogów prowadzenia elektronicznej dokumentacji medycznej (EDM) i wyceny procedur medycznych w tym zakup serwera „Serwer do systemu Infomedica” z wirtualizacją i backupem danych (licencje)– pakiet nr …..”.
V.5) Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
V.6) Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
V.7) Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp.
V.8) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
V.9) Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa Pzp.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Wszystkie zmiany Umowy mogą być dokonane tylko w formie pisemnej pod rygorem nieważności
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w zakresie:
a. zmiany terminu wykonania Umowy spowodowanej:
I. wystąpieniem siły wyższej (zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia np. awaria, czynnik atmosferyczny, kolizji na styku działań modernizacyjnych z istniejącą u Zamawiającego infrastrukturą, która uniemożliwiałaby realizację Umowy;
II. wstrzymaniem realizacji Umowy na wniosek Zamawiającego;
b. warunków płatności, o ile nastąpiła zmiana ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
c. dostosowania jej postanowień do przepisów prawa, w przypadku ich zmiany,
d. zmiany zakresu prac, o ile będzie to podyktowane zasadami wiedzy technicznej,
e. zmiany modelu dostarczonego Sprzętu komputerowego, na model tego samego producenta, o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, niż parametry techniczne Sprzętu komputerowego określone w załączniku nr 1 do Umowy. Zmiana modelu Sprzętu komputerowego nie może powodować wzrostu ceny, zmiany terminu wykonania umowy i innych warunków realizacji umowy. Warunkiem dokonania tej zmiany jest przekazanie Wykonawcy oświadczenia producenta o zaprzestaniu produkcji Sprzętu komputerowego wskazanego w załączniku nr 1 do Umowy.
3. W każdym czasie trwania Umowy Wykonawca może dokonać obniżki cen jednostkowych i nie wymaga ona zgody Zamawiającego ani sporządzenia Aneksu do Umowy. Wystawienie faktury z ceną niższą niż wymieniona w załączniku nr 1 do Umowy jest równoznaczne z zaoferowaniem przez Wykonawcę niższej ceny.
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
20/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|