Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Główny Inspektorat Transportu Drogowego
|
Ulica |
Al. Jerozolimskie
|
Nr domu |
94
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00807
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
222 204 801
|
Fax |
222 204 899
|
Email |
zamowieniapubliczne@gitd.gov.pl
|
Adres strony url |
www.gitd.gov.pl
|
Regon |
1742760400000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja rządowa centralna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.gitd.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gitd.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie, osobiście lub za pośrednictwem poczty bądź kuriera
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Al. Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa, biuro podawcze (parter budynku)
|
Numer referencyjny |
BDG.ZPB.230.6.2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
40
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony w terminie nie dłuższym niż 40 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy (lub w krótszym terminie, zaoferowanym przez Wykonawcę w ofercie)
Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie dla Części IV w dwóch dostawach, przy czym:
a) pierwsza dostawa zgodnie z kryterium oceny ofert w terminie nie dłuższym niż 40 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy (lub w krótszym terminie, zaoferowanym przez Wykonawcę w ofercie);
b) druga dostawa nie wcześniej niż 15 października 2017 r. i nie później niż 15 listopada 2017 r.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim przedmiotem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj.: wykonał co najmniej 3 dostawy polegającą na:
Część I – dostawie materiałów odblaskowych;
Część II – dostawie maskotek
Część III – dostawie artykułów promocyjno – reklamowych
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnego ze wzorem określonym formularzem nr DP.3 „Wykaz wykonanych zamówień”;
Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Z tego względu w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy wskazać warunek, którego spełnianie wykazuje dany wykonawca. Pozostałe wymienione w pkt 1 dokumenty również powinny dotyczyć tego Wykonawcy, spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, który wykazuje spełnienie danego warunku.
3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca dokumenty w tym zakresie składa wraz z ofertą. W celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów
w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga złożenia dokumentów określających w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia,
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega, tj. doświadczenie, osoby zdolne do wykonania zamówienia, zrealizuje usługi będące przedmiotem zamówienia, których wskazane zdolności dotyczą,
Informacje wskazane w pkt 1)-4) mogą być zawarte w zobowiązaniu, o którym mowa powyżej.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. formularz OFERTA sporządzony według wzoru OF.0.;
2. formularz Cenowy sporządzony według wzoru OF.1.;
3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, zamawiającego o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu(należy wykorzystać formularz DP.5.). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, iż oferowane dostawy/usługi odpowiadają wymaganiom Zamawiającego Wykonawca przedstawi: (dot. Części I)
a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu obowiązujących zgodnie z treścią Poradnika Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta we współpracy z CIOP PIB oraz ITS niebudzące sprzeciwu odblaskowych akcesoriów norm czyli tych zaakceptowanych procedurą oceny zgodności oraz ze znakiem CE. Przeprowadzając procedurę oceny zgodności i nanosząc znak CE na odblask producent potwierdza że wyprodukował go zgodnie z obowiązującymi przepisami (Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej) dostosowując proces produkcyjny elementu odblaskowego (zgodnie z art. 13 ust.1 Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności Dz. U. z 2016 r., poz. 655 z późn. zm., domniemywa się że wyrób spełnia określone zasadnicze wymagania, jeżeli jest zgodny z odpowiednimi postanowieniami norm zharmonizowanych lub specyfikacji zharmonizowanych) do wymagań rozporządzenia Ministra Gospodarki i postanowień normy zharmonizowanej PN-EN 13356.
|
Wadium |
1.Wadium
1.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
a) dla Części I – 1.600,00 (słownie: jeden tysiąc sześćset ) złotych.
b) dla Części II – 1.000,00 (słownie: jeden tysiąc ) złotych.
c) dla Części III – 1.200,00 (słownie jeden tysiąc dwieście) złotych.
1.2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek nr 83 1010 1010 0079 7913 9120 0000, jako tytuł przelewu wskazując: „Wadium w postępowaniu nr BDG.ZPB.230.6.2017 Część ……”.
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
1) pieniądzu w postaci przelewu na rachunek bankowy wskazany powyżej;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganej w postępowaniu wysokości, we wskazanej formie lub formach, zostanie wykluczony z postępowania.
Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, iż zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy:
1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana:
a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz – jeżeli jest wymagane – po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
2.1. Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Istotne zmiany i uzupełnienia treści Umowy, dopuszczalne są jedynie w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy oraz wystąpiła co najmniej jedna z okoliczności wymienionych poniżej:
a) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian wynikających ze zmiany założeń strategicznych Zamawiającego odnośnie Przedmiotu Zamówienia, które w istotny sposób wpływają na sposób realizacji Umowy lub gdy w celu prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania Przedmiotu Zamówienia, o której Strony nie mogły wiedzieć w chwili podpisania Umowy – dopuszcza się zmianę w sposobie realizacji Przedmiotu Zamówienia w zakresie niezbędnym do dostosowania go do nowych założeń Zamawiającego
i umożliwiającym prawidłową realizację Przedmiotu Umowy oraz dopuszcza się wówczas możliwość zmiany terminów, wielkości poszczególnego asortymentu Przedmiotu Umowy określonych w Umowie;
b) w przypadku zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Zamówienia w terminach określonych w Umowie dopuszcza się możliwość zmiany terminów realizacji Przedmiotu Zamówienia stosownie do czasu trwania siły wyższej.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
21/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|