Zakup materiałów reklamowych, produktów informacyjno - edukacyjnych.

Data publikacji 2017-04-10
Data zakończenia 2017-04-21 13:00:00
Instytucja Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 62302 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów reklamowych oraz edukacyjno – informacyjnych.
1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych:
Część I – dostawa odblasków i toreb reklamowych;
Część II – dostawa maskotek i materiałów edukacyjnych;
Część III – dostawa artykułów promocyjno – reklamowych;
Część IV – dostawa wyrobów cukierniczych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określonby w SIWZ oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ.


Opis

Dostawa odblasków i toreb reklamowych:
1. Workoplecak - 7.000 szt.
2. Chusta - 7.000 szt.
3. Opaska zaciskowa - 7.000 szt.
4. Kamizelka dbaskowa 7.000 szt.
5. Tprba reklamowa mała- 3.000 szt.
6. Torba reklamowa średnia - 4.000 szt.
7. Torba reklamowa wielka - 3.000 szt.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.Dostawa maskotek i materiałów edukacyjnych:
1. Maskotki krokodylki małe - 1.500 szt.
2. Maskotki krokodylki (wielkie) - 15 szt.
3. Komiks edukacyjny z Krokodylkiem Tirkiem - 6.000 szt. (3 x 2.000 szt.)
4. Puzzle z Krokodylkiem Tirkiem - 1.400 szt.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Dostawa artykułów promocyjno – reklamowych:
1. Smycz - 2.500 szt.
2. Długopis reklamowy - 3.000 szt.
3. Kubek - 200 szt.
4. Piłeczka antystresowa - 400 szt.
5. Zawieszki do auta zapachowe - 6.000 szt.
6. USB pojazd ITD - 500 szt.
7. USB krokodylek - 600 szt.
8. Torba filcowa – niezbędnik do auta - 80 szt.
9. Ręczniki w kształcie krokodylka - 100 szt.
10. Kubek termiczny z zamknięciem - 150 szt.
11. Ładowarka samochodowa - 1.000 szt.
12. Parasol - 250 szt.
13. Elegancka teczka na dokumenty - 100 szt.
14. Samochodowy zestaw pierwszej pomocy - 200 szt.
15. Latarka wielofunkcyjna - 50 szt.
16. Zestaw podróżny - 70 szt.
17. Zestaw piśmienniczy - 150 szt.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Dostawa wyrobów cukierniczych:
1. Wyroby cukiernicze – cukierki landrynki twarde - 200 kg
2. Wyroby cukiernicze – cukierki krówki - 200 kg
3. Lizaki - 7.000 szt.
4. Eleganckie zestawy świąteczne - 60 szt.
Zamówienie dla Części IV realizowane będzie w następujących partiach:
– w ramach I partii zamówienia Wykonawca dostarczy: 100 kg krówek, 100 kg landrynek, 4.000 szt. lizaków;
– w ramach II partii zamówienia Wykonawca dostarczy: 100 kg krówek, 100 kg landrynek, 3.000 szt. lizaków, 60 szt. eleganckich zestawów świątecznych.

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Ulica Al. Jerozolimskie
Nr domu 94
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00807
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 222 204 801
Fax 222 204 899
Email zamowieniapubliczne@gitd.gov.pl
Adres strony url www.gitd.gov.pl
Regon 1742760400000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja rządowa centralna
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.gitd.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gitd.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, osobiście lub za pośrednictwem poczty bądź kuriera
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Al. Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa, biuro podawcze (parter budynku)
Numer referencyjny BDG.ZPB.230.6.2017
Rodz zam D
Okres2c 40
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony w terminie nie dłuższym niż 40 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy (lub w krótszym terminie, zaoferowanym przez Wykonawcę w ofercie) Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie dla Części IV w dwóch dostawach, przy czym: a) pierwsza dostawa zgodnie z kryterium oceny ofert w terminie nie dłuższym niż 40 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy (lub w krótszym terminie, zaoferowanym przez Wykonawcę w ofercie); b) druga dostawa nie wcześniej niż 15 października 2017 r. i nie później niż 15 listopada 2017 r.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim przedmiotem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj.: wykonał co najmniej 3 dostawy polegającą na: Część I – dostawie materiałów odblaskowych; Część II – dostawie maskotek Część III – dostawie artykułów promocyjno – reklamowych
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu 1. wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnego ze wzorem określonym formularzem nr DP.3 „Wykaz wykonanych zamówień”; Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Z tego względu w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy wskazać warunek, którego spełnianie wykazuje dany wykonawca. Pozostałe wymienione w pkt 1 dokumenty również powinny dotyczyć tego Wykonawcy, spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, który wykazuje spełnienie danego warunku. 3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca dokumenty w tym zakresie składa wraz z ofertą. W celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga złożenia dokumentów określających w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega, tj. doświadczenie, osoby zdolne do wykonania zamówienia, zrealizuje usługi będące przedmiotem zamówienia, których wskazane zdolności dotyczą, Informacje wskazane w pkt 1)-4) mogą być zawarte w zobowiązaniu, o którym mowa powyżej.
Inne dokumenty niewymienione 1. formularz OFERTA sporządzony według wzoru OF.0.; 2. formularz Cenowy sporządzony według wzoru OF.1.; 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, zamawiającego o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu(należy wykorzystać formularz DP.5.). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, iż oferowane dostawy/usługi odpowiadają wymaganiom Zamawiającego Wykonawca przedstawi: (dot. Części I) a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu obowiązujących zgodnie z treścią Poradnika Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta we współpracy z CIOP PIB oraz ITS niebudzące sprzeciwu odblaskowych akcesoriów norm czyli tych zaakceptowanych procedurą oceny zgodności oraz ze znakiem CE. Przeprowadzając procedurę oceny zgodności i nanosząc znak CE na odblask producent potwierdza że wyprodukował go zgodnie z obowiązującymi przepisami (Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej) dostosowując proces produkcyjny elementu odblaskowego (zgodnie z art. 13 ust.1 Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności Dz. U. z 2016 r., poz. 655 z późn. zm., domniemywa się że wyrób spełnia określone zasadnicze wymagania, jeżeli jest zgodny z odpowiednimi postanowieniami norm zharmonizowanych lub specyfikacji zharmonizowanych) do wymagań rozporządzenia Ministra Gospodarki i postanowień normy zharmonizowanej PN-EN 13356.
Wadium 1.Wadium 1.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: a) dla Części I – 1.600,00 (słownie: jeden tysiąc sześćset ) złotych. b) dla Części II – 1.000,00 (słownie: jeden tysiąc ) złotych. c) dla Części III – 1.200,00 (słownie jeden tysiąc dwieście) złotych. 1.2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek nr 83 1010 1010 0079 7913 9120 0000, jako tytuł przelewu wskazując: „Wadium w postępowaniu nr BDG.ZPB.230.6.2017 Część ……”. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu w postaci przelewu na rachunek bankowy wskazany powyżej; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganej w postępowaniu wysokości, we wskazanej formie lub formach, zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, iż zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz – jeżeli jest wymagane – po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy 2.1. Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Istotne zmiany i uzupełnienia treści Umowy, dopuszczalne są jedynie w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy oraz wystąpiła co najmniej jedna z okoliczności wymienionych poniżej: a) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian wynikających ze zmiany założeń strategicznych Zamawiającego odnośnie Przedmiotu Zamówienia, które w istotny sposób wpływają na sposób realizacji Umowy lub gdy w celu prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania Przedmiotu Zamówienia, o której Strony nie mogły wiedzieć w chwili podpisania Umowy – dopuszcza się zmianę w sposobie realizacji Przedmiotu Zamówienia w zakresie niezbędnym do dostosowania go do nowych założeń Zamawiającego i umożliwiającym prawidłową realizację Przedmiotu Umowy oraz dopuszcza się wówczas możliwość zmiany terminów, wielkości poszczególnego asortymentu Przedmiotu Umowy określonych w Umowie; b) w przypadku zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Zamówienia w terminach określonych w Umowie dopuszcza się możliwość zmiany terminów realizacji Przedmiotu Zamówienia stosownie do czasu trwania siły wyższej.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 21/04/2017
Godzina składania wniosków 13:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)