Dostawa artykułów spożywczych

Data publikacji 2017-04-10
Data zakończenia 2017-04-19 08:00:00
Instytucja Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z
Miejscowość Inowrocław
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Różne produkty spożywcze i produkty suszone

Szczegóły

Numer ogłoszenia 62897 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 158900003
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę artykułów spożywczych dla potrzeb zamawiającego w zakresie określonym w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 pakiety:

Pakiet nr 1 - Koncentraty spożywcze i dodatki do żywności
Pakiet nr 2 – Przyprawy

W dniu otwarcia ofert tj. 19 kwietnia 2017r. do godz. 08.00 oferenci muszą dostarczyć do magazynu żywnościowego znajdującego się w Dziale Żywienia próbki przedmiotu zamówienia celem oceny ich jakości.

UWAGA
Pakiet nr 1 Koncentraty spożywcze i dodatki do żywności – Oferent dostarczy wskazany asortyment tj. Ketchup, majonez, morele, kakao, ozdoby czekoladowe typu np. ażurowe piórka, kawa naturalna, herbata ekspresowa owocowa, sos deserowy malinowy, cukierki czekoladowe, ciastka kruche .


Pakiet nr 2 Przyprawy – oferent dostarczy cały asortyment wskazany w ofercie cenowej - PAKIET NR 2 PRZYPRAWY.

Przyjęcie próbek odbywa się za potwierdzeniem pisemnym przez pracownika magazynu żywnościowego tj. Panią Agnieszkę Karolewską lub Panią Izabelę Matuszak.

Oferent zobowiązany jest dostarczyć próbki produktów podlegających ocenie w oryginalnych opakowaniach lub posiadające oryginalną etykietę z opisem produktu. Oferent zobowiązany jest dostarczyć próbki produktów wielkości nie większej niż 0,5 kg lub 1 szt.

3. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami stanowią odpowiednio załączniki 6-7.
4. Wykonawca wskazując w ofercie cenowej nazwę oferowanego asortymentu zobowiązany jest dostarczać taki asortyment w trakcie realizacji zawartej umowy.

5.Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia:
5.1. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi. Ponadto każda dostawa musi zawierać świadectwo jakości na dostarczony asortyment w danej dostawie,
5.2. Przedmiot zamówienia musi spełniać Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.
5.3. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie powszechnie obowiązujące Polskę wymagania higieniczno-sanitarne stosowane w UE.
5.4. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać warunkom określonym w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r z uwzględnieniem późniejszych poprawek wnoszonych przez ustawodawcę – ustawa o Bezpieczeństwie żywności i żywienia( Dz. U. 2015 poz. 594 z późn. zm.),
5.5. Przedmiot zamówienia powinien spełniać normy jakościowe systemu HACCP.
5.6. Dostawy przedmiotu zamówienia w każdy dzień roboczy w miarę potrzeb zamawiającego, na zamówienia telefoniczne z wyprzedzeniem 1 dnia, w godz. 7.00 – 13.00,


Przedmiot zamówienia dostarczany będzie do magazynu żywnościowego Zamawiającego transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko.

6. Oferent gwarantuje Zamawiającemu, że dostarczane artykuły spożywcze są I gatunku, wolne od wad jakościowych.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów przy danej dostawie.
8. Dostarczane produkty muszą być bezwzględnie świeże i wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach lub parametrami odnoszącymi się do Polskich Norm oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia – pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy i dokonania zapłaty.
9. Oferent dostarczać będzie w/w artykuły własnym transportem, na swój koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych.
10. Wygląd, smak i zapach produktów musi być typowy dla każdego asortymentu, gatunku i rodzaju. Niedopuszczalny jest smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub kilka części zamówienia. Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybraną przez siebie część lub części. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danej części. Każda oferta będzie oceniana odrębnie dla każdej części, na którą została złożona.

Ilości podane w ofercie cenowej stanowią szacunkowe zużycie i mogą ulec zmniejszeniu o ok. 15 % w stosunku do ilości określonej w załączniku do umowy nie stanowiąc zobowiązania Zamawiającego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Dostawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia.

Ilości podane w ofercie cenowej stanowią szacunkowe zużycie i mogą ulec zwiększeniu o ok. 10 % w stosunku do ilości określonej w załączniku do umowy stanowiąc zobowiązania finansowe Zamawiającego wobec Dostawcy.

Uwaga!
W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia nazw towarowych, znaków firmowych, nazw producentów artykułów, asortymentu określonego w ofercie cenowej załączonej do SIWZ należy uznać, że Zamawiający wskazuje typ, rodzaj, klasę a także jakość gatunkową. Zaoferowane przez Wykonawcę asortymenty winny posiadać zbliżoną gramaturę oraz właściwości, cechy i parametry nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta, muszą być gatunkowo porównywalne czyli równoważne.. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego wymaga się, aby odpowiadał on pod względem gramatury, jakości, trwałości, funkcjonalności produktom wskazanym przez Zamawiającego. Przy dostawie Wykonawca nie może zaoferować zamiennika, który nie został zaakceptowany dopuszczony przez Zamawiającego w trakcie trwania niniejszego postępowania przetargowego.

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający żąda wskazania w ofercie (dla każdej z części) części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazwy/nazw (firm) podwykonawców.


Opis

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę artykułów spożywczych dla potrzeb zamawiającego w zakresie określonym w SIWZ wraz z załącznikami.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę artykułów spożywczych dla potrzeb zamawiającego w zakresie określonym w SIWZ wraz z załącznikami.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z
Ulica ul. Przy Stawku
Nr domu 12
Miejscowość Inowrocław
Kod Pocztowy 88-100
Panstwo Polska
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 52 358 13 00
Fax 52 358 13 03
Email ilona.dabrowska@przytezni.pl
Adres strony url www.przytezni.pl
Regon 1062511700000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.przytezni.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny tak , przesyłka pocztowa , kurierska, osobiście
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sanatorium Uzdrowiskowe „Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. ul. Przy Stawku 12 88 -100 Inowrocław
Numer referencyjny ZP-5-2017
Rodz zam D
Okres2c 31/03/2018
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca udokumentuje fakt posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, poprzez złożenie: 3.1. aktualnego zaświadczenia właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzania zakładów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 ze zm.) lub 3.2. aktualnego zaświadczenia z właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010, Nr 136 , poz. 914 ze zm.), lub 3.3. zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów zgodnego z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007 r. Nr 106, poz. 730).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny tego warunku, ocena zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny tego warunku, ocena zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen II. Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego: 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów: 1) potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz 2) potwierdzających brak podstaw wykluczenia - określonych w Ogłoszeniu o zamówieniu, w SIWZ i w ustawie. 2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: - aktualnego zaświadczenia właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzania zakładów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 ze zm.) lub - aktualnego zaświadczenia z właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010, Nr 136 , poz. 914 ze zm.), lub - zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów zgodnego z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007 r. Nr 106, poz. 730). 3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Przykładowy Wzór Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenia winien złożyć każdy wykonawca. Uwaga 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożonym oświadczeniem Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postepowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Przekazanie w/w oświadczenia przez Wykonawcę następuje w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert tj. • kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, • firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty, • ceny, terminy wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
Inne dokumenty niewymienione 6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu. I. Dokumenty, które składają się na ofertę: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2, 3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3, 4. Wzór umowy – załącznik nr 5 do SIWZ, 5. Oferta cenowa dot. danego pakietu – załącznik Nr 6 i 7, 6. Podwykonawcy – załącznik nr 8 /jeżeli dotyczy/, 7. Tajemnica przedsiębiorstwa – załącznik nr 9 /jeżeli dotyczy/ W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenia winien złożyć każdy wykonawca – załącznik nr 2 i 3. II. Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego: 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów: 1) potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz 2) potwierdzających brak podstaw wykluczenia - określonych w Ogłoszeniu o zamówieniu, w SIWZ i w ustawie. 2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: - aktualnego zaświadczenia właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzania zakładów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 ze zm.) lub - aktualnego zaświadczenia z właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010, Nr 136 , poz. 914 ze zm.), lub - zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów zgodnego z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007 r. Nr 106, poz. 730). 3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Przykładowy Wzór Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenia winien złożyć każdy wykonawca. Uwaga 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożonym oświadczeniem Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postepowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Przekazanie w/w oświadczenia przez Wykonawcę następuje w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert tj. • kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, • firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty, • ceny, terminy wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 19/04/2017
Godzina składania wniosków 08:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)