Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Gmina Lipno
|
Ulica |
ul. A. Mickiewicza
|
Nr domu |
29
|
Miejscowość |
Lipno
|
Kod Pocztowy |
87-600
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
kujawsko-pomorskie
|
Tel |
542 886 202
|
Fax |
542 886 200
|
Email |
uglipno@poczta.onet.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.uglipno.pl
|
Adres strony url |
www.uglipno.pl
|
Regon |
910866554
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uglipno.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa sie w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Lipno, ul. Mickiewicza 29,87-600 Lipno
|
Numer referencyjny |
RGK.271.2.2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
31/08/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin wykonania zamówienia sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2017 roku.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem ważnej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 200.000,00 zł. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z polisą potwierdzenie jej opłacenia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się:
a)zrealizowaniem w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum trzech zamówień obejmującego dostawę wodomierzy o wartości co najmniej 200.000,00 zł netto, przy czym zamówienie takie musi być zrealizowane na rzecz przedsiębiorstwa wodociągowo – kanalizacyjnego lub gminy realizującej we własnym zakresie zadania w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę,
b)posiadaniem dokumentu autoryzacji w zakresie dostaw oraz serwisowania urządzeń wystawionej przez Producenta wodomierzy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu,
2) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1)Oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
2)aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4)wypełniony - Formularz Ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ
5)wykaz zawierający co najmniej trzy dostawy wodomierzy, o wartości minimum 200.000,00 zł netto każda, na rzecz przedsiębiorstwa wodociągowo – kanalizacyjnego lub gminy realizującej we własnym zakresie zadania w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę, wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że wskazane w wykazie ww. dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ.
6)kserokopię polisy OC wraz potwierdzeniem jej opłacenia.
7)autoryzację Producenta wodomierzy w zakresie dostaw oraz serwisowania urządzeń.
8)karty katalogowe, atesty higieniczne, zatwierdzenia typów oraz deklaracje zgodności oferowanych wodomierzy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1)Oferta,
2)Pełnomocnictwo o ile dotyczy.
|
Wadium |
1.Wysokość wadium.
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000,00 PLN
2.Formy wadium
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a)pieniądzu,
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)gwarancjach bankowych,
d)gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275, z późn. zm.)
3.Sposób i miejsce składania wadium.
Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Kujawski Bank Spółdzielczy ul. F. Chopina 3, 87-700 Aleksandrów Kuj Nr 16953700002004004306630003 z adnotacją: "Wadium - nr sprawy: RGK-271.02.2017 „Dostawa i montaż wodomierzy wraz ze skonfigurowanymi modułami radiowymi oraz materiałów do montażu tych wodomierzy". Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium można dołączyć do oferty.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji powodujących konieczność:
a) zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy (adres siedziby, regon, NIP, rachunek bankowy)
b) zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki realizacji umowy;
c) wystąpienie okoliczności , o których mowa w art. 144 ust.1 pkt 2-6 ustawy Pzp.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
19/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|