Dostawę komputerów oraz sprzętu sieciowego w celu dostosowania stanowisk pracy do obsługi oprogramowania CGM w Szpitalach Pomorskich Sp. z.o.o.

Data publikacji 2017-04-11
Data zakończenia 2017-04-19 11:00:00
Instytucja Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Przekładnia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 63231 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 312141000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa komputerów oraz sprzętu sieciowego w celu dostosowania stanowisk pracy do obsługi oprogramowania CGM w Szpitalach Pomorskich Sp. z.o.o.
1.1Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz rozbudowa środowiska IT Zamawiającego zgodnie z wypełnionym przez Wykonawcę załącznikiem nr 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - składający się z kart pn. Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych;
1.2Wykonanie innych czynności niezbędnych do realizacji zamówienia.
Zamówienie obejmuje 2 zadania: zadanie 1: dostawa zestawów komputerowych przystosowanych do pracy biurowej oraz w celu dostosowania stanowisk pracy do obsługi oprogramowania (CGM Clininet) służącego do rozliczeń, rejestracji i prowadzenia dokumentacji pacjentów w formie elektronicznej (zwane dalej w skrócie: „Zestawy komputerowe”), zadanie 2: dostawa sprzętu sieciowego w celu zapewnienia łączności pomiędzy placówkami: Szpital im. PCK – Gdynia, Szpital im. Ceynowy – Wejherowo, Szpital Zakaźny – Gdańsk oraz zwiększenia wydajności przepływu danych (zwane dalej: „rozbudowa i modernizacja środowiska IT”)
1.3.Pełny asortyment wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia wymieniono w załączniku nr 1A do SIWZ Formularz cenowy. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia kolumn 4, 5, 6, 7 i 8 (w kolumnie 9 podano numery kart załącznika nr 4 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia).
1.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi dotyczące gwarancji, dokumentacji technicznej określa załącznik nr 4 do SIWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składający się z kart Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych. Przedmiot zamówienia opisano w kartach o numerach:
Zad. 1 Zestawy komputerowe: karta 1.1 – 1.5(pięć kart)
Zad. 2 : Rozbudowa i modernizacja środowiska IT: karty 2.1 - 2.7 (siedem kart)
1.5 Wykonawca winien w kolumnie pn. „Potwierdzenie spełnienia TAK/NIE” wpisać „TAK” lub „NIE” w celu potwierdzenia spełnienia parametrów wymaganych przez Zamawiającego, a w kolumnie „Nazwa produktu i opis” zamieścić opis parametrów oferowanego sprzętu. Jeżeli oferowany sprzęt nie spełnia parametrów wymaganych, oferta zostanie odrzucona bez dalszej oceny.
1.6 Potwierdzeniem zrealizowania dostawy i podstawą do wystawienia faktury będzie podpisanie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń i Wykonawcę Protokołu zdawczo – odbiorczego dla każdego zadania oddzielnie.
2.Miejscem realizacji zamówienia są Szpitale Pomorskie Sp. z o.o., Gdynia ul. Huzarska 1, Dział Informatyki, parter budynku nr 28
3.Oferowane elementy wyposażenia muszą być: fabrycznie nowe, nie używane wcześniej do prezentacji, z bieżącej produkcji, nie starsze niż z 2016 roku, kompletne, zgodne z wymaganiami określonymi w załączniku nr 4 do SIWZ Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych, po zainstalowaniu gotowe do pracy zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
3.1Oferowany sprzęt musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucji
3.2Zamawiający na etapie badania ofert zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do dostarczenia zaoferowanych zestawów komputerowych po 1 szt. w celu przeprowadzenia testów potwierdzających osiągnięcie wymaganych parametrów. Aplikację testową, na potrzeby przeprowadzonego testu zapewni nieodpłatnie Wykonawca.
3.3Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystosowania po dostawie sprzętu zapytania do producenta z prośbą o weryfikację numerów seryjnych w celu sprawdzenia zgodności ze specyfikacją i zastrzega sobie prawo odstąpienia od podpisania Protokołu Odbioru w przypadku niespełnienia powyższych zapisów.
4.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien:
a)Dostarczyć zorganizowanym przez siebie transportem, wnieść do pomieszczeń Działu Informatyki-parter budynku zamontować, uruchomić elementy Zamawianego wyposażenia;
b)Przekazać w trakcie odbioru wymagane przez Zamawiającego dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia opisane w załączniku nr 5 do SIWZ wzorze umowy (do każdego zadania osobna umowa oraz faktura vat)
c)Dostarczyć wraz z fakturą załącznik zawierający szczegółowy wykaz elementów składowych przedmiotu zamówienia wraz z ich cenami netto i brutto.
5.W przypadku przedmiotu zamówienia lub jego elementu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza do składania ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. zakresu, czasu działania, parametrów, funkcji itp. W przypadku asortymentu równoważnego Wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową.
6.W przypadku, gdy zaoferowane przez Wykonawcę oprogramowanie lub sprzęt równoważny nie będzie właściwie współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w funkcjonowaniu pracy środowiska sprzętowo - programowego u Zamawiającego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem i sprawnym działaniem infrastruktury sprzętowo-programowej Zamawiającego oraz na własny koszt dokona niezbędnych modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska sprzętowo-programowego Zamawiającego, również po odinstalowaniu lub odłączeniu oprogramowania lub sprzętu równoważnego.
7.Wszelkie nazwy własne np. dotyczące urządzeń a także oprogramowania nie mogą być interpretowane jako ocena właściwości danego urządzenia czy programu, ani tym bardziej jako przesłanka uznania ich za lepsze od innych analogicznych urządzeń czy porównywalnego oprogramowania.
8.Wykonawca ma prawo zaoferować sprzęt i oprogramowanie o wyższych/lepszych parametrach.
9.Wykonawca w przypadku składania oferty na zadanie 1: Zestawy Komputerowe kieruje się zapisami Załącznika nr 4 karty 1.1,1.2, 1.4 i 1.5 pkt. 1-50
10.Zgodnie z art. 36b ustawy PZP Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
11.Koszty wynikające ze zmian przepisów w toku realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z przepisami obowiązującymi na dzień odbioru.


Opis

1.1Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz rozbudowa środowiska IT Zamawiającego zgodnie z wypełnionym przez Wykonawcę załącznikiem nr 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - składający się z kart pn. Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych;
1.2Wykonanie innych czynności niezbędnych do realizacji zamówienia.
Zamówienie obejmuje 2 zadania: zadanie 1: dostawa zestawów komputerowych przystosowanych do pracy biurowej oraz w celu dostosowania stanowisk pracy do obsługi oprogramowania (CGM Clininet) służącego do rozliczeń, rejestracji i prowadzenia dokumentacji pacjentów w formie elektronicznej (zwane dalej w skrócie: „Zestawy komputerowe”)
1.3.Pełny asortyment wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia wymieniono w załączniku nr 1A do SIWZ Formularz cenowy. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia kolumn 4, 5, 6, 7 i 8 (w kolumnie 9 podano numery kart załącznika nr 4 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia).
1.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi dotyczące gwarancji, dokumentacji technicznej określa załącznik nr 4 do SIWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składający się z kart Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych. Przedmiot zamówienia opisano w kartach o numerach:
Zad. 1 Zestawy komputerowe: karta 1.1 – 1.5(pięć kart)
1.5 Wykonawca winien w kolumnie pn. „Potwierdzenie spełnienia TAK/NIE” wpisać „TAK” lub „NIE” w celu potwierdzenia spełnienia parametrów wymaganych przez Zamawiającego, a w kolumnie „Nazwa produktu i opis” zamieścić opis parametrów oferowanego sprzętu. Jeżeli oferowany sprzęt nie spełnia parametrów wymaganych, oferta zostanie odrzucona bez dalszej oceny.
1.6 Potwierdzeniem zrealizowania dostawy i podstawą do wystawienia faktury będzie podpisanie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń i Wykonawcę Protokołu zdawczo – odbiorczego dla każdego zadania oddzielnie.
2.Miejscem realizacji zamówienia są Szpitale Pomorskie Sp. z o.o., Gdynia ul. Huzarska 1, Dział Informatyki, parter budynku nr 28
3.Oferowane elementy wyposażenia muszą być: fabrycznie nowe, nie używane wcześniej do prezentacji, z bieżącej produkcji, nie starsze niż z 2016 roku, kompletne, zgodne z wymaganiami określonymi w załączniku nr 4 do SIWZ Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych, po zainstalowaniu gotowe do pracy zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
3.1Oferowany sprzęt musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucji
3.2Zamawiający na etapie badania ofert zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do dostarczenia zaoferowanych zestawów komputerowych po 1 szt. w celu przeprowadzenia testów potwierdzających osiągnięcie wymaganych parametrów. Aplikację testową, na potrzeby przeprowadzonego testu zapewni nieodpłatnie Wykonawca.
3.3Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystosowania po dostawie sprzętu zapytania do producenta z prośbą o weryfikację numerów seryjnych w celu sprawdzenia zgodności ze specyfikacją i zastrzega sobie prawo odstąpienia od podpisania Protokołu Odbioru w przypadku niespełnienia powyższych zapisów.
4.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien:
a)Dostarczyć zorganizowanym przez siebie transportem, wnieść do pomieszczeń Działu Informatyki-parter budynku zamontować, uruchomić elementy Zamawianego wyposażenia;
b)Przekazać w trakcie odbioru wymagane przez Zamawiającego dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia opisane w załączniku nr 5 do SIWZ wzorze umowy (do każdego zadania osobna umowa oraz faktura vat)
c)Dostarczyć wraz z fakturą załącznik zawierający szczegółowy wykaz elementów składowych przedmiotu zamówienia wraz z ich cenami netto i brutto.
5.W przypadku przedmiotu zamówienia lub jego elementu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza do składania ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. zakresu, czasu działania, parametrów, funkcji itp. W przypadku asortymentu równoważnego Wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową.
6.W przypadku, gdy zaoferowane przez Wykonawcę oprogramowanie lub sprzęt równoważny nie będzie właściwie współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w funkcjonowaniu pracy środowiska sprzętowo - programowego u Zamawiającego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem i sprawnym działaniem infrastruktury sprzętowo-programowej Zamawiającego oraz na własny koszt dokona niezbędnych modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska sprzętowo-programowego Zamawiającego, również po odinstalowaniu lub odłączeniu oprogramowania lub sprzętu równoważnego.
7.Wszelkie nazwy własne np. dotyczące urządzeń a także oprogramowania nie mogą być interpretowane jako ocena właściwości danego urządzenia czy programu, ani tym bardziej jako przesłanka uznania ich za lepsze od innych analogicznych urządzeń czy porównywalnego oprogramowania.
8.Wykonawca ma prawo zaoferować sprzęt i oprogramowanie o wyższych/lepszych parametrach.
9.Wykonawca w przypadku składania oferty na zadanie 1: Zestawy Komputerowe kieruje się zapisami Załącznika nr 4 karty 1.1,1.2, 1.4 i 1.5 pkt. 1-50
10.Zgodnie z art. 36b ustawy PZP Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
11.Koszty wynikające ze zmian przepisów w toku realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z przepisami obowiązującymi na dzień odbioru.1.1Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz rozbudowa środowiska IT Zamawiającego zgodnie z wypełnionym przez Wykonawcę załącznikiem nr 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - składający się z kart pn. Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych;
1.2Wykonanie innych czynności niezbędnych do realizacji zamówienia.
Zamówienie obejmuje zadanie 2: dostawa sprzętu sieciowego w celu zapewnienia łączności pomiędzy placówkami: Szpital im. PCK – Gdynia, Szpital im. Ceynowy – Wejherowo, Szpital Zakaźny – Gdańsk oraz zwiększenia wydajności przepływu danych (zwane dalej: „rozbudowa i modernizacja środowiska IT”)
1.3.Pełny asortyment wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia wymieniono w załączniku nr 1A do SIWZ Formularz cenowy. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia kolumn 4, 5, 6, 7 i 8 (w kolumnie 9 podano numery kart załącznika nr 4 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia).
1.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi dotyczące gwarancji, dokumentacji technicznej określa załącznik nr 4 do SIWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składający się z kart Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych. Przedmiot zamówienia opisano w kartach o numerach:
Zad. 2 : Rozbudowa i modernizacja środowiska IT: karty 2.1 - 2.7 (siedem kart)
1.5 Wykonawca winien w kolumnie pn. „Potwierdzenie spełnienia TAK/NIE” wpisać „TAK” lub „NIE” w celu potwierdzenia spełnienia parametrów wymaganych przez Zamawiającego, a w kolumnie „Nazwa produktu i opis” zamieścić opis parametrów oferowanego sprzętu. Jeżeli oferowany sprzęt nie spełnia parametrów wymaganych, oferta zostanie odrzucona bez dalszej oceny.
1.6 Potwierdzeniem zrealizowania dostawy i podstawą do wystawienia faktury będzie podpisanie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń i Wykonawcę Protokołu zdawczo – odbiorczego dla każdego zadania oddzielnie.
2.Miejscem realizacji zamówienia są Szpitale Pomorskie Sp. z o.o., Gdynia ul. Huzarska 1, Dział Informatyki, parter budynku nr 28
3.Oferowane elementy wyposażenia muszą być: fabrycznie nowe, nie używane wcześniej do prezentacji, z bieżącej produkcji, nie starsze niż z 2016 roku, kompletne, zgodne z wymaganiami określonymi w załączniku nr 4 do SIWZ Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych, po zainstalowaniu gotowe do pracy zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
3.1 Oferowany sprzęt musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucji
3.2Zamawiający na etapie badania ofert zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do dostarczenia zaoferowanych zestawów komputerowych po 1 szt. w celu przeprowadzenia testów potwierdzających osiągnięcie wymaganych parametrów. Aplikację testową, na potrzeby przeprowadzonego testu zapewni nieodpłatnie Wykonawca.
3.3Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystosowania po dostawie sprzętu zapytania do producenta z prośbą o weryfikację numerów seryjnych w celu sprawdzenia zgodności ze specyfikacją i zastrzega sobie prawo odstąpienia od podpisania Protokołu Odbioru w przypadku niespełnienia powyższych zapisów.
4.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien:
a)Dostarczyć zorganizowanym przez siebie transportem, wnieść do pomieszczeń Działu Informatyki-parter budynku zamontować, uruchomić elementy Zamawianego wyposażenia;
b)Przekazać w trakcie odbioru wymagane przez Zamawiającego dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia opisane w załączniku nr 5 do SIWZ wzorze umowy (do każdego zadania osobna umowa oraz faktura vat)
c)Dostarczyć wraz z fakturą załącznik zawierający szczegółowy wykaz elementów składowych przedmiotu zamówienia wraz z ich cenami netto i brutto.
5.W przypadku przedmiotu zamówienia lub jego elementu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza do składania ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. zakresu, czasu działania, parametrów, funkcji itp. W przypadku asortymentu równoważnego Wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową.
6.W przypadku, gdy zaoferowane przez Wykonawcę oprogramowanie lub sprzęt równoważny nie będzie właściwie współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w funkcjonowaniu pracy środowiska sprzętowo - programowego u Zamawiającego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem i sprawnym działaniem infrastruktury sprzętowo-programowej Zamawiającego oraz na własny koszt dokona niezbędnych modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska sprzętowo-programowego Zamawiającego, również po odinstalowaniu lub odłączeniu oprogramowania lub sprzętu równoważnego.
7.Wszelkie nazwy własne np. dotyczące urządzeń a także oprogramowania nie mogą być interpretowane jako ocena właściwości danego urządzenia czy programu, ani tym bardziej jako przesłanka uznania ich za lepsze od innych analogicznych urządzeń czy porównywalnego oprogramowania.
8.Wykonawca ma prawo zaoferować sprzęt i oprogramowanie o wyższych/lepszych parametrach.
9.Zgodnie z art. 36b ustawy PZP Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
10.Koszty wynikające ze zmian przepisów w toku realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z przepisami obowiązującymi na dzień odbioru.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
Ulica Powstania Styczniowego
Nr domu 1
Miejscowość Gdynia
Kod Pocztowy 81-519
Panstwo Polska
Województwo pomorskie
Tel 58 72 60 124, 58 72 60 467
Fax 58 72 60 338
Email zp@szpital-morski.pl
Adres strony url www.szpitalepomorskie.eu
Regon 19014161200000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitaleporskie.eu
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szptale Pomorskie Sp. z.o.o., ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, kancelria szpitala, budynek nr 6, pokój nr 4
Numer referencyjny Nr sprawy D25Ł/252/2-16rj/17
Rodz zam D
Okres2c 30
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie uszczegóławia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie uszczegóławia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie uszczegóławia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie uszczegóławia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust 5 ustawy Pzp należy złożyć: Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - według wzoru w załączniku nr 3 do SIWZ. 2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania lub zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23), co inni Wykonawcy w tym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.* Oświadczenie, o którym mowa powyżej winno być złożone w oryginale. *Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 - Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, który należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 16818 i 1634) złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykaże, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, należy złożyć: Wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru w załączniku nr 2 do SIWZ. 4.Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty: Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Inne dokumenty niewymienione Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, poinformuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a)katalogi, ulotki, materiały informacyjne producenta jednoznacznie potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania opisane w SIWZ, b)deklaracje zgodności CE zgodnie z zapisami załącznika nr 4 do SIWZ Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych. c)dokument potwierdzający spełnienie wymagań normy Energy Star – dotyczy zad. 1 d)dokument potwierdzający, że jednostka centralna komputera została wyprodukowana zgodnie ze standardem ISO 9001 – dotyczy zad. 1 e)dokument potwierdzający, że sprzęt komputerowy został wyprodukowany zgodnie z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych – dotyczy zad. 1 f)dokument/oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu potwierdzający, że w przypadku awarii dysku twardego dysk zostaje u Zamawiającego – dotyczy zad. 1 g)oświadczenie producenta sprzętu, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych przez Oferenta lub firmę serwisującą, przyjmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem sprzętu – dotyczy zad. 1
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach określonych we Wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ
Kryt 0 cena
Kryt 0p 95.00
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 19/04/2017
Godzina składania wniosków 11:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)