Modernizacja pomieszczenia serwerowni, instalacji i modernizacji okablowania strukturalnego oraz dedykowanej sieci elektrycznej, SSWiN oraz SAP w Międzyrzeczu.

Data publikacji 2017-04-11
Data zakończenia 2017-04-26 10:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
Miejscowość Międzyrzecz
Województwo lubuskie
Branża
  • Lokalna sieć komputerowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 63445 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324100000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Zakres planowanych robót obejmuje:
a) wyposażenie pomieszczenia serwerowni (pomieszczenie nr 211) w podłogę techniczną wraz ze stelażem pod instalację centralnego UPSa,
b) wyposażenie serwerowni w cztery szafy rozdzielcze z osprzętem oraz rozszycie w panelach krosowych wszystkich rozprowadzonych przewodów sieci LAN,
c) instalacja sieci LAN klasy EA (kategoria 6A) pracującej w paśmie do 500 MHz z wykorzystaniem przewodów S/FTP rozprowadzonej z serwerowni do wybranych pomieszczeń na II piętrze, tzn. do pomieszczeń: 203, 204, 205, 206, 207, 208 (wydziału Komunikacji i Dróg).
d) wykonanie instalacji dedykowanej sieci elektrycznej z podziałem na obwody bez podtrzymania i z podtrzymaniem zasilania wraz z szafami rozdzielczymi wyposażonymi w opisane zabezpieczenia,
e) wykonanie instalacji alarmowej wraz z montażem centrali alarmowej
i uruchomieniem systemu w pomieszczeniach: 203, 204, 205, 206, 207, 208, 211 w oparciu o system Satel Integra 128 lub równoważny o parametrach technicznych nie niższych od proponowanego,
f) wykonanie instalacji sieci systemu alarmowania przeciwpożarowego
- montaż czujek optyczno-termicznych wraz z uruchomieniem systemu w pomieszczeniach: 203, 204, 205, 206, 207, 208, 211 w oparciu o system Polon Alfa 4900 lub równoważny o parametrach technicznych nie niższych od proponowanego,
g) wykonanie połączenia światłowodowego pomiędzy pomieszczeniem nr 211 a obecną serwerownią (pomieszczenie 112 na pierwszym piętrze) – zakończenia w rozdzielnicach światłowodowych,
h) montaż i uruchomienie systemu klimatyzacji w pomieszczeniu serwerowni w oparciu o klimatyzator Toshiba Mirai typ: RAS-16BKV-E / RAS-16BAV-E lub równoważny o parametrach technicznych nie niższych od proponowanego wraz z modyfikacją obecnego systemu Toshiba – doposażenie w regulator ciśnienia skraplania Budermann lub równoważny o parametrach technicznych nie niższych od proponowanego,
i) wykonanie wszystkich niezbędnych dokumentacji powykonawczych zawierających przebieg tras, rozmieszczenie (lokalizację), nazewnictwo obwodów elektrycznych, gniazd i czujek wszystkich wykonanych instalacji,
j) dostarczenie podpisanej przez wykonawcę dokumentacji z przeprowadzonych pomiarów końcowych wszystkich wykonanych instalacji,

Centralę systemów alarmowych należy umieścić w pomieszczeniu serwerowni.
Dokładny opis założeń prac instalacyjnych zawarty jest w załącznikach „Specyfikacja teletechniczna” i „Specyfikacja elektryczna”.
W dokumentacji technologicznej należy pominąć zagadnienia nie powiązane z zapisami w SIWZ w punkcie pierwszym - zakresie planowanych robót, który zawiera wykaz wszystkich zadań składających się na realizację niniejszego postępowania. Wszystkie zapisy odnoszące się do instalacji LAN w kategorii 7A należy traktować jako kategorię 6A jak powyżej w punkcie 1c. Zleceniodawca odchodzi od idei budowy modułowej komponentów sieci LAN jaka w dokumentacji planowana była dla kategorii 7A/6A.
Analizę zakresu zamówienia należy opierać na dokumencie „Przedmiar robót”. W przypadku pojawiających się pytań i niejasności z zakresu zagadnień technicznych należy wysyłać je emailem na adres: d.makowski@powiat-miedzyrzecki.pl. Zamawiający udzieli odpowiedzi w formie publikacji na stronie BIP w czasie przewidzianym przez Ustawę Prawo Zamówień Publicznych.
Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
Ulica ul. Przemysłowa
Nr domu 2
Miejscowość Międzyrzecz
Kod Pocztowy 66300
Panstwo Polska
Województwo lubuskie
Tel 0-95 742-84-10
Fax 0-95 742-84-11
Email p.lachowicz@powiat-miedzyrzecki.pl; b.maciejczak@powiat-miedzyrzecki.pl
Adres strony url http://bip.powiat-miedzyrzecki.pl/
Regon 21046694800000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.powiat-miedzyrzecki.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny oferty w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu przy ul. Przemysłowej 2, 66-300 Międzyrzecz, pokój nr 106 – sekretariat – I piętro.
Numer referencyjny OR.272.10.2017.PL
Rodz zam B
Okres2c 30
Szacunkowa wart zam calosc 96470.15
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/osobami posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca posiada aktualną umowę zawartą bezpośrednio z producentem okablowania regulującą uprawnienia, procedury, warunki i tryb udzielenia gwarancji Zamawiającemu oraz dysponuje min. 1 osobą posiadającą dyplomy, zaświadczenia ukończenia kursów kwalifikacyjnych w zakresie: a) instalacji; b) pomiarów, nadzoru, wykrywania oraz eliminacji uszkodzeń; c) projektowania okablowania strukturalnego, zgodnie z normami międzynarodowymi oraz procedurami instalacyjnymi producenta okablowania;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału. Informacje dodatkowe
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zadanie, w zakresie przeprowadzenia instalacji sieci teleinformatycznej z dedykowaną siecią elektryczną, SSWiN oraz SAP, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00zł brutto. b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/osobami posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca posiada aktualną umowę zawartą bezpośrednio z producentem okablowania regulującą uprawnienia, procedury, warunki i tryb udzielenia gwarancji Zamawiającemu oraz dysponuje min. 1 osobą posiadającą dyplomy, zaświadczenia ukończenia kursów kwalifikacyjnych w zakresie: a) instalacji; b) pomiarów, nadzoru, wykrywania oraz eliminacji uszkodzeń; c) projektowania okablowania strukturalnego, zgodnie z normami międzynarodowymi oraz procedurami instalacyjnymi producenta okablowania;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy 2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie art. 25a ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 4) Zamawiającego żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu z art. 25a ust. 1 . 5) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie z art. 25a ust. 1 dotyczące tych podmiotów. 6) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1.000,00 zł
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty oraz określa warunki takiej zmiany, tj. 1. Możliwa jest zmiana treści umowy w zakresie kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie. 2. Możliwa jest zmiana treści umowy w przypadku zmiany oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy. 3. Możliwa jest zmiana treści umowy w przypadku przekształcenia organizacyjnego lub zmiany właściciela przedsiębiorstwa Wykonawcy, w tym w szczególności zmiany będące następstwem łączenia, podziału, przekształcenia lub likwidacji. 4. Możliwa jest zmiana treści umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty. 5. Zmianę może zainicjować Zamawiający albo Wykonawca. W tym celu należy złożyć pisemny wniosek w sprawie proponowanej zmiany do drugiej strony. Może to być: a) wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany; b) wniosek Zamawiającego, aby Wykonawca przedłożył propozycje zmiany; c) wniosek Zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany. 6. Wniosek musi zawierać w szczególności: a) opis zmiany; b) uzasadnienie zmiany; c) opis skutków zmiany; d) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 95
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 26/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Le czy nast Nie
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV IstotnePostanowienia Istotne postanowienia umowy zawiera załącznik nr 3do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – Wzór umowy.
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Wymagania zabezpieczenia umowy Zamawiający nie wymaga złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)