Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
|
Ulica |
ul. Przemysłowa
|
Nr domu |
2
|
Miejscowość |
Międzyrzecz
|
Kod Pocztowy |
66300
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
lubuskie
|
Tel |
0-95 742-84-10
|
Fax |
0-95 742-84-11
|
Email |
p.lachowicz@powiat-miedzyrzecki.pl; b.maciejczak@powiat-miedzyrzecki.pl
|
Adres strony url |
http://bip.powiat-miedzyrzecki.pl/
|
Regon |
21046694800000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.powiat-miedzyrzecki.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu przy ul. Przemysłowej 2, 66-300 Międzyrzecz, pokój nr 106 – sekretariat – I piętro.
|
Numer referencyjny |
OR.272.10.2017.PL
|
Rodz zam |
B
|
Okres2c |
30
|
Szacunkowa wart zam calosc |
96470.15
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/osobami posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca posiada aktualną umowę zawartą bezpośrednio z producentem okablowania regulującą uprawnienia, procedury, warunki i tryb udzielenia gwarancji Zamawiającemu oraz dysponuje min. 1 osobą posiadającą dyplomy, zaświadczenia ukończenia kursów kwalifikacyjnych w zakresie:
a) instalacji;
b) pomiarów, nadzoru, wykrywania oraz eliminacji uszkodzeń;
c) projektowania okablowania strukturalnego, zgodnie z normami międzynarodowymi oraz procedurami instalacyjnymi producenta okablowania;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
Informacje dodatkowe
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zadanie, w zakresie przeprowadzenia instalacji sieci teleinformatycznej z dedykowaną siecią elektryczną, SSWiN oraz SAP, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00zł brutto.
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/osobami posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca posiada aktualną umowę zawartą bezpośrednio z producentem okablowania regulującą uprawnienia, procedury, warunki i tryb udzielenia gwarancji Zamawiającemu oraz dysponuje min. 1 osobą posiadającą dyplomy, zaświadczenia ukończenia kursów kwalifikacyjnych w zakresie:
a) instalacji;
b) pomiarów, nadzoru, wykrywania oraz eliminacji uszkodzeń;
c) projektowania okablowania strukturalnego, zgodnie z normami międzynarodowymi oraz procedurami instalacyjnymi producenta okablowania;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie art. 25a ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 4) Zamawiającego żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu z art. 25a ust. 1 . 5) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie z art. 25a ust. 1 dotyczące tych podmiotów. 6) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1.000,00 zł
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
Nie
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty oraz określa warunki takiej zmiany, tj.
1. Możliwa jest zmiana treści umowy w zakresie kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie.
2. Możliwa jest zmiana treści umowy w przypadku zmiany oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy.
3. Możliwa jest zmiana treści umowy w przypadku przekształcenia organizacyjnego lub zmiany właściciela przedsiębiorstwa Wykonawcy, w tym w szczególności zmiany będące następstwem łączenia, podziału, przekształcenia lub likwidacji.
4. Możliwa jest zmiana treści umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty.
5. Zmianę może zainicjować Zamawiający albo Wykonawca. W tym celu należy złożyć pisemny wniosek w sprawie proponowanej zmiany do drugiej strony. Może to być:
a) wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany;
b) wniosek Zamawiającego, aby Wykonawca przedłożył propozycje zmiany;
c) wniosek Zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany.
6. Wniosek musi zawierać w szczególności:
a) opis zmiany;
b) uzasadnienie zmiany;
c) opis skutków zmiany;
d) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
95
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
26/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Le czy nast |
Nie
|
Le czy nasta |
Nie
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
IV 3 2 PodzialDialogu |
Nie
|
IV 3 3 PodzialNegocjacji |
Nie
|
IV IstotnePostanowienia |
Istotne postanowienia umowy zawiera załącznik nr 3do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – Wzór umowy.
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Wymagania zabezpieczenia umowy |
Zamawiający nie wymaga złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
|