Dostawa i montaż mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Opocznie ul. Kwiatowa 1a

Data publikacji 2017-04-11
Data zakończenia 2017-04-24 12:00:00
Instytucja Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczyńskiego
Miejscowość Opoczno
Województwo łódzkie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 63828 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Opocznie, ul. Kwiatowa 1a, w tym:
1.1. Biurko kątowe o wymiarach 160/60x120/80x74cm - 37szt.
1.2. Dostawka do biurka kątowego o wymiarach 120x60x74cm - 2 szt.
1.3. Kontener mobilny podbiurkowy 3 szuflady wymiary 43(+-1)x52(+-2)x55(+-2)cm – 37szt.
1.4. Szafka przystawna do biurka zamykana wymiarach 80x60x73 cm – 6 szt.
1.5. Szafa wysoka na segregatory o wymiarach: 80x43(+-1)x193(+-3)cm – 54szt
1.6. Szafa ubraniowa o wymiarach: 80x60(+-1)x193(+-3)cm – 4 sztuki
1.7. Szafa z drzwiami przesuwnymi o wymiarach: 120x60(+-1)x116(+-3)cm – 2 sztuki
1.8. Szafa średnia na segregatory wymiary: 80x43(+-1)x116(+-3)cm – 10 szt.
1.9. Fotel obrotowy – 46 szt.
1.10. Krzesło - 80 szt.
1.11 Stopki do łączenia w rzędy krzeseł j - 20 szt.
1.12. Krzesło tapicerowane z podłokietnikami – 41 szt.
1.13. Stół konferencyjny SK 1 o wymiarach: 320x120x74(+-2) cm – 3 szt.
1.14. Stół konferencyjny SK 2 o wymiarach: 240x120x74(+-2) cm – 2 szt.
1.15. Nadstawka do szafy metalowej o wymiarach: 120x439+-1)x81(+-3)cm – 4 szt.
1.16. Szafa metalowa o wymiarach:120x43(+-1)x199(+-3) cm ze skarbczykiem i nadstawką wym. 120x43(+-1)x81(+-3)cm – 7szt.
1.17. Stołek ze schodkiem – 6 szt.
1.18. Półka wisząca na druki wym.145(+-5)x38/35x30(+-5)cm - 6 szt.
1.19. Regał metalowy zamknięty na druki wym. 100x43(+-1)x199(+-3)cm – 2 szt.
1.20. Szafa wysoka półotwarta na segregatory o wymiarach: 80x43(+-1)x193(+-3)cm – 2 szt.
1.21. Szafa wysoka półotwarta z półkami przeszklona o wymiarach: 80x43(+-1)x193(+-3) cm – 1szt.
1.22. Biurko kątowe o wymiarach: 180/60x120/80x74(+-2 cm) – 3szt.
1.23. Stolik o wymiarach 80x80x73,5(+-1 cm) cm noga talerzowa – 8 szt.
1.24. Kontener 5 szuflad dostawny do biurka wymiary 43(+-1)x52(+-2)x74cm – 4 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
2.1. Opis parametrów technicznych mebli oraz innych elementów przedmiotowo istotnych znajduje się załączniku nr 1a do SIWZ.
2.2. Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczenia, do którego będą dostarczane meble, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, w celu zapoznania się z warunkami wykonywania dostaw/robót wchodzących w zakres realizacji przedmiotowego zamówienia. Uzyskane w ten sposób dodatkowe informacje będą przydatne do oceny zakresu prac, co ułatwi prawidłowe przygotowanie oferty. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczyńskiego
Ulica ul. Kwiatowa
Miejscowość Opoczno
Kod Pocztowy 26300
Panstwo Polska
Województwo łódzkie
Tel 447 361 500
Fax 447 361 500
Email zamowienia_publiczne@opocznopowiat.pl
Adres strony url www.opocznopowiat.pl
Regon 59064843900000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.opocznopowiat.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.opocznopowiat.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać osobiście lub za pośrednictwem posłańca w biurze podawczym w Starostwie Powiatowym, ul. Kwiatowa 1a, Opoczno lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo Pocztowe /Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz.1830/.
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Opocznie ul. Kwiatowa 1a, 26-300 Opoczno
Numer referencyjny OZ.272.10.2017
Rodz zam D
Okres2c 40
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania spełni minimalny poziom zdolności jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej 2 dostawy wraz z montażem mebli biurowych, przy czym każda z dostaw musi być o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN każda - a zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający zastrzega, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek nie podlega sumowaniu, tj. jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem powyżej (warunek nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykazał się całym wymaganym doświadczeniem).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1pkt. 12-22 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1b pkt 1-3 ustawy Pzp – wg załącznika nr 2 do SIWZ aktualne na dzień składania ofert, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Formularz cenowy – wg załącznika nr 1 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający wezwie do złożenia: 1. Kart katalogowych wszystkich produktów oraz opis techniczny wraz ze zdjęciami. 2. Dokumentów, Atestów lub Certyfikatów wystawionych przez niezależną od producenta jednostkę certyfikującą potwierdzający spełnienie poniższych parametrów: 2.1. dla biurek kątowych • Certyfikat (atest) potwierdzający wytrzymałość, trwałość, stateczność i bezpieczeństwo użytkowania, wykonany zgodnie z normami PN-EN 527-1:2011, PN-EN 527-2:2004, PN-EN 527-3:2004 lub równoważnymi; • Sprawozdanie z badań odporności stelaży metalowych na ścieranie i na uderzenie, przeprowadzone wg. norm: PN – F – 06001-2:1994 i PN-ISO 4211-4:1999 lub równoważnych, potwierdzające spełnienie następujących parametrów: ◦ brak widocznych zmian przy uderzeniu z wysokości min. 50 mm, ◦ podczas tarcia paskami ścieralnymi S-42 powłoka lakiernicza wytrzymuje co najmniej 700 obrotów, ◦ po 3000 obrotów krążkami CS-10 nie stwierdzono przetarcia powłoki lakierniczej. • w celu wyboru kolorystyki blatu biurek należy załączyć do oferty fabryczny próbnik dekorów płyty zawierający co najmniej 10 propozycji kolorystycznych. Wszystkie dokumenty wydane przez niezależne jednostki certyfikujące lub atestujące. Atest lub certyfikat musi jednoznacznie potwierdzać fakt, że dotyczy mebli ( biurek ) proponowanych w tym postępowaniu. 2.2. dla dostawki wolno-stojącej • Certyfikat (atest) potwierdzający wytrzymałość, trwałość, stateczność i bezpieczeństwo użytkowania, wykonany zgodnie z normami PN-EN 527-1:2011, PN-EN 527-2:2004, PN-EN 527-3:2004 lub równoważnymi, • Sprawozdanie z badań odporności stelaży metalowych na ścieranie i na uderzenie, przeprowadzone wg. norm: PN – F – 06001-2:1994 i PN-ISO 4211-4:1999 lub równoważnych, potwierdzające spełnienie następujących parametrów: ◦ brak widocznych zmian przy uderzeniu z wysokości min. 50 mm, ◦ podczas tarcia paskami ścieralnymi S-42 powłoka lakiernicza wytrzymuje co najmniej 700 obrotów, ◦ po 3000 obrotów krążkami CS-10 nie stwierdzono przetarcia powłoki lakierniczej. • w celu wyboru kolorystyki blatu należy załączyć do oferty fabryczny próbnik dekorów płyty zawierający co najmniej 10 propozycji kolorystycznych Wszystkie dokumenty wydane przez niezależne jednostki certyfikujące lub atestujące. Atest lub certyfikat musi jednoznacznie potwierdzać fakt, że dotyczy mebli ( dostawek) proponowanych w tym postępowaniu. 2.3. dla kontenera mobilnego podbiurkowego z 3 szufladami • Certyfikat (atest) potwierdzający wytrzymałość, trwałość i stateczność, przeprowadzony zgodnie z normami PN-EN 14073-2:2006 i PN-EN 14073-3:2006, PN-EN 14074:2006 lub równoważnymi. • w celu wyboru kolorystyki blatu należy załączyć do oferty fabryczny próbnik dekorów płyty zawierający co najmniej 10 propozycji kolorystycznych. Wszystkie dokumenty wydane przez niezależne jednostki certyfikujące lub atestujące. Atest lub certyfikat musi jednoznacznie potwierdzać fakt, że dotyczy mebli ( kontenerów) proponowanych w tym postępowaniu. 2.4. dla szafki przystawnej do biurka zamykanej o wymiarach 80x60x73cm • Certyfikat (atest) potwierdzający wytrzymałość, trwałość i stateczność, przeprowadzony zgodnie z normami PN-EN 14073-2:2006 i PN-EN 14073-3:2006, PN-EN 14074:2006 lub równoważnymi. • W celu wyboru kolorystyki należy załączyć do oferty fabryczny próbnik dekorów płyty zawierający co najmniej 10 propozycji kolorystycznych. Wszystkie dokumenty wydane przez niezależne jednostki certyfikujące lub atestujące. Atest lub certyfikat musi jednoznacznie potwierdzać fakt, że dotyczy mebli ( szafki) proponowanych w tym postępowaniu. 2.5. dla szafki wysokiej na segregatory o wymiarach :80x43(+-1)x193(+-3)cm • Certyfikat (atest) potwierdzający wytrzymałość, trwałość i stateczność, przeprowadzony zgodnie z normami PN-EN 14073-2:2006 i PN-EN 14073-3:2006, PN-EN 14074:2006 lub równoważnymi. • Certyfikat (atest) z którego ma wynikać wytrzymałość użytkową półki tj. dla mebla o szerokości 80 cm wytrzymałość min 42 kg. • W celu wyboru kolorystyki należy załączyć do oferty fabryczny próbnik dekorów płyty zawierający co najmniej 10 propozycji kolorystycznych. Wszystkie dokumenty wydane przez niezależne jednostki certyfikujące lub atestujące. Atest lub certyfikat musi jednoznacznie potwierdzać fakt, że dotyczy mebli ( szaf) proponowanych w tym postępowaniu. 2.6. dla szaf ubraniowej o wymiarach: 80x60(+-1)x193(+-3)cm • Certyfikat (atest) potwierdzający wytrzymałość, trwałość i stateczność, przeprowadzony zgodnie z normami PN-EN 14073-2:2006 i PN-EN 14073-3:2006, PN-EN 14074:2006 lub równoważnymi. • Certyfikat (atest) z którego ma wynikać wytrzymałość użytkową półki tj. dla mebla o szerokości 80 cm wytrzymałość min 42 kg. • W celu wyboru kolorystyki należy załączyć do oferty fabryczny próbnik dekorów płyty zawierający co najmniej 10 propozycji kolorystycznych. Wszystkie dokumenty wydane przez niezależne jednostki certyfikujące lub atestujące. Atest lub certyfikat musi jednoznacznie potwierdzać fakt, że dotyczy mebli ( szaf) proponowanych w tym postępowaniu. 2.7. dla szaf z drzwiami przesuwnymi o wymiarach: 120x60(+-1)x116(+-3)cm • Certyfikat (atest) potwierdzający wytrzymałość, trwałość i stateczność, przeprowadzony zgodnie z normami PN-EN 14073-2:2006 i PN-EN 14073-3:2006, PN-EN 14074:2006 lub równoważnymi. • W celu wyboru kolorystyki należy załączyć do oferty fabryczny próbnik dekorów płyty zawierający co najmniej 10 propozycji kolorystycznych. Wszystkie dokumenty wydane przez niezależne jednostki certyfikujące lub atestujące. Atest lub certyfikat musi jednoznacznie potwierdzać fakt, że dotyczy mebli ( szaf) proponowanych w tym postępowaniu. 2.8. dla Szafy średniej na segregatory o wymiarach: 80x43(+-1)x116(+-3)cm • Certyfikat (atest) potwierdzający wytrzymałość, trwałość i stateczność, przeprowadzony zgodnie z normami PN-EN 14073-2:2006 i PN-EN 14073-3:2006, PN-EN 14074:2006 lub równoważnymi. • Certyfikat (atest) z którego ma wynikać wytrzymałość użytkową półki tj. dla mebla o szerokości 80 cm wytrzymałość min 42 kg. • W celu wyboru kolorystyki należy załączyć do oferty fabryczny próbnik dekorów płyty zawierający co najmniej 10 propozycji kolorystycznych. Wszystkie dokumenty wydane przez niezależne jednostki certyfikujące lub atestujące. Atest lub certyfikat musi jednoznacznie potwierdzać fakt, że dotyczy mebli ( szaf) proponowanych w tym postępowaniu. 2.9. dla fotela obrotowego • Certyfikat (atest) potwierdzający wytrzymałość, trwałość i stateczność zgodnie z PN-EN 1335-1:2004, PN-EN 1335-2:2009, PN-EN 1335-3:2009 lub równoważnymi, • Certyfikat (atest) potwierdzający, że maksymalne obciążenie siedziska wynosi 160 kg, • Fotel tapicerowany tkaniną o następujących parametrach: ◦ skład: 100% poliester ◦ odporność na ścieranie min. 50.000 cykli Martindale'a ◦ gramatura: min. 260 g/m2 ◦ tkanina - do wyboru min. 20 kolorów z wzornika Wszystkie dokumenty wydane przez niezależne jednostki certyfikujące lub atestujące. Atest lub certyfikat musi jednoznacznie potwierdzać fakt, że dotyczy mebli ( foteli ) proponowanych w tym postępowaniu. 2.10. dla krzeseł • Certyfikat (atest) potwierdzający wytrzymałość zgodnie z EN-PN 13761, EN-PN 1728:2004, EN -PN1022:2007, EN 15373:2010 poziom 2 lub równoważnymi, Wszystkie dokumenty wydane przez niezależne jednostki certyfikujące lub atestujące. Atest lub certyfikat musi jednoznacznie potwierdzać fakt, że dotyczy mebli (krzeseł) proponowanych w tym postępowaniu. 2.11. dla krzeseł tapicerowanych z podłokietnikami • Certyfikat (atest) potwierdzający wytrzymałość zgodnie z EN-PN 13761:2004, EN -PN1022:2007lub równoważnymi, • Krzesło tapicerowane tkaniną o następujących parametrach: ◦ skład: 100% poliester ◦ odporność na ścieranie min. 160.000 cykli Martindale'a ◦ gramatura: min. 360 g/m2 ◦ tkanina - do wyboru min. 20 kolorów z wzornika Wszystkie dokumenty wydane przez niezależne jednostki certyfikujące lub atestujące. Atest lub certyfikat musi jednoznacznie potwierdzać fakt, że dotyczy mebli (krzeseł) proponowanych w tym postępowaniu. 2.12. dla stołu konferencyjnego SK 1 o wymiarach: 320x120x74(+-2)cm • Certyfikat (atest) potwierdzający wytrzymałość, trwałość, stateczność i bezpieczeństwo użytkowania, wykonany zgodnie z normami PN-EN 527-1:2011, PN-EN 527-2:2004, PN-EN 527-3:2004 lub równoważnymi; • Sprawozdanie z badań odporności stelaży metalowych na ścieranie i na uderzenie, przeprowadzone wg. norm: PN – F – 06001-2:1994 i PN-ISO 4211-4:1999 lub równoważnych, potwierdzające spełnienie następujących parametrów: ◦ brak widocznych zmian przy uderzeniu z wysokości min. 50 mm, ◦ podczas tarcia paskami ścieralnymi S-42 powłoka lakiernicza wytrzymuje co najmniej 700 obrotów, ◦ po 3000 obrotów krążkami CS-10 nie stwierdzono przetarcia powłoki lakierniczej. • W celu wyboru kolorystyki należy załączyć do oferty fabryczny próbnik dekorów płyty zawierający co najmniej 10 propozycji kolorystycznych. Atest lub certyfikat musi jednoznacznie potwierdzać fakt, że dotyczy mebli (stołów) proponowanych w tym postępowaniu. 2.13. dla stołu konferencyjnego SK 2 o wymiarach: 240x120x74(+-2)cm • Certyfikat (atest) potwierdzający wytrzymałość, trwałość, stateczność i bezpieczeństwo użytkowania, wykonany zgodnie z normami PN-EN 527-1:2011, PN-EN 527-2:2004, PN-EN 527-3:2004 lub równoważnymi; • Sprawozdanie z badań odporności stelaży metalowych na ścieranie i na uderzenie, przeprowadzone wg. norm: PN – F – 06001-2:1994 i PN-ISO 4211-4:1999 lub równoważnych, potwierdzające spełnienie następujących parametrów: ◦ brak widocznych zmian przy uderzeniu z wysokości min. 50 mm, ◦ podczas tarcia paskami ścieralnymi S-42 powłoka lakiernicza wytrzymuje co najmniej 700 obrotów, ◦ po 3000 obrotów krążkami CS-10 nie stwierdzono przetarcia powłoki lakierniczej. • W celu wyboru kolorystyki należy załączyć do oferty fabryczny próbnik dekorów płyty zawierający co najmniej 10 propozycji kolorystycznych. Atest lub certyfikat musi jednoznacznie potwierdzać fakt, że dotyczy mebli (stołów) proponowanych w tym postępowaniu. 2.14. dla stołków ze schodkiem • Certyfikat (atest) potwierdzający wytrzymałość, trwałość i stateczność zgodnie z PN-EN 16139:2013, PN-EN 1728:2012, PN-EN 1022:2007 lub równoważnymi, • Certyfikat (atest) potwierdzający, że maksymalne obciążenie siedziska wynosi 160 kg, a poprzeczki na stopy (schodek) 130 kg . Atest lub certyfikat musi jednoznacznie potwierdzać fakt, że dotyczy mebli (stołków) proponowanych w tym postępowaniu. 2.15. dla szaf wysokich półotwartych na segregatory o wymiarach: 80x43(+-1)x193(+-3)cm • Certyfikat (atest) potwierdzający wytrzymałość, trwałość i stateczność, przeprowadzony zgodnie z normami PN-EN 14073-2:2006 i PN-EN 14073-3:2006, PN-EN 14074:2006 lub równoważnymi. • Certyfikat (atest) z którego ma wynikać wytrzymałość użytkową półki tj. dla mebla o szerokości 80 cm wytrzymałość min 42 kg. • W celu wyboru kolorystyki należy załączyć do oferty fabryczny próbnik dekorów płyty zawierający co najmniej 10 propozycji kolorystycznych. Wszystkie dokumenty wydane przez niezależne jednostki certyfikujące lub atestujące. Atest lub certyfikat musi jednoznacznie potwierdzać fakt, że dotyczy mebli ( szaf) proponowanych w tym postępowaniu. 2.16. dla szafy wysokiej półotwartej z półkami przeszklonej o wymiarach: 80x43(+1)x193(+-3)cm • Certyfikat (atest) potwierdzający wytrzymałość, trwałość i stateczność, przeprowadzony zgodnie z normami PN-EN 14073-2:2006 i PN-EN 14073-3:2006, PN-EN 14074:2006 lub równoważnymi. • Certyfikat (atest) z którego ma wynikać wytrzymałość użytkową półki tj. dla mebla o szerokości 80 cm wytrzymałość min 42 kg. • W celu wyboru kolorystyki należy załączyć do oferty fabryczny próbnik dekorów płyty zawierający co najmniej 10 propozycji kolorystycznych. Wszystkie dokumenty wydane przez niezależne jednostki certyfikujące lub atestujące. Atest lub certyfikat musi jednoznacznie potwierdzać fakt, że dotyczy mebli ( szaf) proponowanych w tym postępowaniu. 2.17. dla biurek kątowych o wymiarach: 180/60x120/80x74(+-2 cm) • Certyfikat (atest) potwierdzający wytrzymałość, trwałość, stateczność i bezpieczeństwo użytkowania, wykonany zgodnie z normami PN-EN 527-1:2011, PN-EN 527-2:2004, PN-EN 527-3:2004 lub równoważnymi; • Sprawozdanie z badań odporności stelaży metalowych na ścieranie i na uderzenie, przeprowadzone wg. norm: PN – F – 06001-2:1994 i PN-ISO 4211-4:1999 lub równoważnych, potwierdzające spełnienie następujących parametrów: ◦ brak widocznych zmian przy uderzeniu z wysokości min. 50 mm, ◦ podczas tarcia paskami ścieralnymi S-42 powłoka lakiernicza wytrzymuje co najmniej 700 obrotów, ◦ po 3000 obrotów krążkami CS-10 nie stwierdzono przetarcia powłoki lakierniczej. • W celu wyboru kolorystyki należy załączyć do oferty fabryczny próbnik dekorów płyty zawierający co najmniej 10 propozycji kolorystycznych.
Wadium 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł brutto. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 2.1 pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej Oddział w Paradyżu Filia w Opocznie Nr 94 8973 0003 0020 0376 2910 0021 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2014r. poz.1804 oraz 2015r. poz.978 i 1240). 3. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpłynięcia na rachunek Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale, i musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w nieprawidłowy sposób zostanie odrzucona przez Zamawiającego. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wzywa go do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, ustawy Pzp oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1 ustawy Pzp , pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 12.1. odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie, 12.2. nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 12.3. zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Czy wadium Tak
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Informacje zawarte we wzorze umowy - wg załącznika nr 4 do SIWZ.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Data składania wniosków 24/04/2017
Godzina składania wniosków 12:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)