Dostawy produktów mleczarskich dla Oddziałów AMW REWITA Sp. z o.o.

Data publikacji 2017-04-11
Data zakończenia 2017-04-19 10:00:00
Instytucja AMW REWITA Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 64096 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 155000003
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów mleczarskich wraz z rozładunkiem do Oddziałów AMW REWITA Sp. z o.o. w ilościach i asortymencie określonym w częściach: część nr 1 - Dostawy produktów mleczarskich dla Oddziału Rewita Mielno, część nr 2 - Dostawy produktów mleczarskich dla Oddziału Rewita Rogowo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki od nr 4 do nr 5 do SIWZ.

Opis

Dostawy produktów mleczarskich dla Oddziału Rewita Mielno zgodnie z SIWZ.Dostawy produktów mleczarskich dla Oddziału Rewita Rogowo zgodnie z SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa AMW REWITA Sp. z o.o.
Ulica ul. św. J. Odrowąża
Nr domu 15
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 03-310
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel +48221885150
Fax +48221885163
Email zp@rewita.pl
Adres strony url www.rewita.pl
Regon 142990254
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rewita.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres AMW REWITA Sp. z o.o., ul. św. J. Odrowąża 15, 03-310 Warszawa, sekretariat
Numer referencyjny DW/PZP/4/2017
Rodz zam D
Okres2c 31/12/2018
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że prowadzi wewnętrzną kontrolę jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji z uwzględnieniem zasad systemu GMP/GHP/HACCP - zgodnie z art 73 ust 1 pkt. 1 litera c ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz.914 z późn. zm.)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę równa co najmniej wartości oferty brutto dla danej części.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający żąda: 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;2. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;3.oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Zakresie warunkow udzialu dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę równa co najmniej wartości oferty brutto dla danej części,oświadczenie lub inny dokument potwierdzający, że prowadzi wewnętrzną kontrolę jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji z uwzględnieniem zasad systemu GMP/GHP/HACCP - zgodnie z art 73 ust 1 pkt. 1 litera c ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz.914 z późn. zm.)
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w następujących wysokościach: część nr 1 - 6 400,00 zł, część nr 2 - 12 500,00 zł
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Jeżeli w okresie realizacji umowy ulegną zmianie przepisy, na podstawie których ustala się stawkę podatku VAT, Strony dopuszczają zmianę kwoty podatku VAT. 2. Strony dopuszczają w czasie obowiązywania umowy zmianę cen jednostkowych przedmiotu umowy wynikającą ze wzrostu lub spadku wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych w kolumnie: „żywność” publikowanych przez Główny Urząd Statystyczny w Warszawie w Biuletynie Statystycznym. Pierwszą ceną bazową waloryzacji będzie cena jednostkowa przedmiotu zamówienia, określona w umowie zgodnie ze złożoną ofertą, a w następnych miesiącach waloryzacja nastąpi od ceny ostatniej waloryzowanej. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a)zmiany typu towaru wskazanego w ofercie Wykonawcy w sytuacji zmiany wielkości opakowania poprzez zwiększenie, zmniejszenie pojemności lub gramatury, a także nazwy handlowej danego produktu przez producenta, co Wykonawca musi pisemnie udokumentować. Powyższe nie uprawnia Wykonawcy do podwyższenia ceny za zaproponowany zamiennik towaru; b)zmian wynikających z siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 4. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w zakresie zmiany nazwy firmy, adresu siedziby, formy prawnej Wykonawcy itp. 5.Wszelkie zmiany, o których mowa powyżej wchodzą w życie pod warunkiem zawarcia aneksu w formie pisemnej. 6.Wykonawca zrzeka się dochodzenia roszczeń z tytułu niewykonania umowy w całości. Ponadto Zamawiający przewiduje następujące zmiany: 1. Okres obowiązywania umowy wskazany w § 2 ust. 1 umowy może zostać przedłużony do czasu zawarcia przez Zamawiającego nowej umowy na dostawę asortymentu objętego niniejszą umową. Z tego tytułu Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie wskazane w § 3 ust. 1 umowy zgodne w cenami jednostkowymi netto określonymi w Formularzu Ofertowo-Cenowym stanowiącym załącznik nr 1. 2. W przypadku niewykorzystania wartości przedmiotu umowy po terminie wskazanym w §2 ust. 1 umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia okresu jej obowiązywania do czasu całkowitego wykorzystania wartości przedmiotu umowy, określonej w § 3 ust. 1. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia maksymalnej podstawowej wartości zamówienia i zakresu o 20 % z zastosowaniem cen podanych w Formularzu Ofertowo-Cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu części produktów wynikającej z braku lub ograniczenia zapotrzebowania maksymalnie do 20% wartości umowy (Zamawiający zobowiązuje się do zakupu 80% wskazanej wielkości zamówienia). 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany ilości zamawianych produktów w ramach wartości i asortymentu określonego w umowie, w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego. 6. Dostarczane w ramach prawa opcji towary muszą być takie same jak zaoferowane w zamówieniu podstawowym oraz w cenach jednostkowych zaproponowanych przez Wykonawcę w swojej ofercie. Możliwość skorzystania z prawa opcji jest jedynie prawem Zamawiającego – nie stanowi żadnego wiążącego go zobowiązania nawet po ziszczeniu się wskazanej przesłanki i będzie realizowane na podstawie odrębnego pisma do Wykonawcy, w którym Zamawiający poinformuje o sposobie i ilości realizowanej opcji. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, albo w przypadku skorzystania w niepełnym zakresie, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 100
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 19/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)