Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego obejmującego wielofunkcyjne kompaktowe urządzenie poligraficzne (1 szt.) oraz drukarkę laserową monochromatyczną (1 szt.)

Data publikacji 2017-04-12
Data zakończenia 2017-04-20 10:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Lesznie
Miejscowość Leszno
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 64427 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302161100, 302321108
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego obejmującego wielofunkcyjne kompaktowe urządzenie poligraficzne (1 szt.) oraz drukarkę laserową monochromatyczną (1 szt.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze specyfikacji technicznej stanowiące załącznik nr 1a do SIWZ (część nr 1 zamówienia) oraz 1b do SIWZ (część nr 2 zamówienia).


Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego obejmującego wielofunkcyjne kompaktowe urządzenie poligraficzne (1 szt.)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz specyfikacji technicznej stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ (część nr 1 zamówienia).
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej drukarki laserowej monochromatycznej (1 szt.)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz specyfikacji technicznej stanowiący załącznik nr 1b do SIWZ (część nr 2 zamówienia)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Starostwo Powiatowe w Lesznie
Ulica Plac Kościuszki
Nr domu 4
Miejscowość Leszno
Kod Pocztowy 64100
Panstwo Polska
Województwo wielkopolskie
Tel 655 296 834
Email sporg@powiat-leszczynski.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.bip.powiat-leszczynski.pl
Adres strony url www.bip.powiat-leszczynski.pl
Regon 41110291700000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiat-leszczynski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiat-leszczynski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci elektornicznej. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego.
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Lesznie, Wydział Organizacyjny-Prawny, Promocji i Obsługi Rady Pl. Kościuszki 4B, 64-100 Leszno, pokój 103
Numer referencyjny OR.VI.272.4.2017
Rodz zam D
Okres2c 14
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2.)oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 Pzp składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione 1.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza [dotyczy również spółki cywilnej]; pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2.Pisemne zobowiązanie podmiotów udostępniających swoje zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji tych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeśli Wykonawca będzie polegać na potencjale innych podmiotów
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu wykazania, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1)formularz specyfikacji technicznej sprzętu komputerowego oferowanego przez wykonawcę, 2)w przypadku części nr 1 zamówienia (urządzenie poligraficzne): a)certyfikat ISO 9001 -2008 dla organizacji serwisu dostawcy, b)certyfikat ENERGY STAR.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy dotyczących: 1)aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp., 2)zmiany osób reprezentujących strony oraz innych osób z nazwiska wymienionych w umowie, 3)dostosowania umowy do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 4)zmiany dostarczanego urządzenia w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu z produkcji przez producenta, a dostępne będzie urządzenie o parametrach nie gorszych niż wynikające z SIWZ, umowy i oferty Wykonawcy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie (tzn. urządzenie zamienne może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej); wycofanie modelu (typu, wersji), objętego przedmiotem zamówienia z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować, 5)zmiany terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować. Warunki dokonania zmian: 1)Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej, 2)Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do złożenia pisemnego wniosku o zmianę postanowień umowy, 3)Wniosek, o którym mowa w ppkt 2) musi zawierać: a) opis propozycji zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 20/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Le czy nast Nie
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)