Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zespołu Szkół Nr 1 Specjalnych w Mikołowie ul Gliwicka 366 oraz Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych przy ul. Pokoju 4a w Mikołowie materiałów dydaktycznych i sprzętu przewidzianych w ramach projektu pn.: „Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Indywidualizacji Nauczania Uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi w Powiecie Mikołowskim w latach 2016 - 2018” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, oś priorytetowa: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania: 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 zdań:
Zadanie I
Dostawa materiałów dydaktycznych GRUPA I p.n: „LOGOPEDIA” do ZSS nr 1 Specjalnych w Mikołowie: obejmujący m.in.: gry słowno- obrazkowe i edukacyjne, podręczniki i ćwiczenia, programy multimedialne, programy i karty do diagnozy, walizeczkę logopedyczną, masażery, zabawki, szczegółowy opis wg załącznika nr 2a.
Zadanie II
Dostawa materiałów dydaktycznych GRUPA II p.n: „INTEGRACJA SENSORYCZNA” do ZSS nr 1 i ZSS nr 2 Specjalnych w Mikołowie, obejmujący m.in.: zestaw do rozwoju zdolności motorycznych, zestaw do treningu zapachowego, zestaw instrumentów muzycznych, sprzęt rehabilitacyjny, odzież obciążającą, kolumnę wodną, magiczne akwarium, szczegółowy opis wg załącznika nr 2b.
Zadanie III
Dostawa materiałów dydaktycznych GRUPA III p.n: „KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNE” do ZSS nr 1 Specjalnych w Mikołowie, obejmujący m.in.: liczydło, jajko równowagi, podręczniki i gry edukacyjne z płytą CD, szczegółowy opis wg załącznika nr 2c.
Zadanie IV
Dostawa materiałów dydaktycznych i sprzętu GRUPA IV p.n: „TECHNOLOGIE INFORMACYJNO -KOMUNIKACYJNE” do ZSS nr 1 i ZSS nr 2 Specjalnych w Mikołowie, obejmujący laptop z oprogramowaniem, drukarkę atramentową A3+, tusze do drukarki, tablicę interaktywną,, uchwyt do tablicy, program do tablicy, szczegółowy opis wg załącznika nr 2d.
Zadanie V
Dostawa materiałów dydaktycznych GRUPA V p.n: „ALTERNATYWNE METODY KOMUNIKACJI” do ZSS nr 1 i ZSS nr 2 Specjalnych w Mikołowie, obejmujący m.in.: zabawkę laptop, programy komputerowe do komunikacji, laptop z myszką dla dzieci, tablet, szczegółowy opis wg załącznika nr 2e.
Zadanie VI
Dostawa materiałów dydaktycznych GRUPA VI n.p: „REWALIDACJA I PEDAGOGIKA” do ZSS nr 1 i 2 Specjalnych w Mikołowie, obejmujący m.in.: zestawy książeczek PUS, zestaw kontrolny PUS, zestaw do tworzenia mandali, opowiadania i historyjki obrazkowe, podręczniki i ćwiczenia, wyklejanki, gry słowno- obrazkowe i edukacyjne, programy komputerowe i materiały diagnostyczne z kartami pracy, szczegółowy opis, wg załącznika nr 2.f.
OpisDostawa materiałów dydaktycznych GRUPA I p.n: „LOGOPEDIA” do ZSS nr 1 Specjalnych w Mikołowie: obejmujący pomoce logopedyczne, m.in.: gry słowno- obrazkowe i edukacyjne, podręczniki i ćwiczenia, programy multimedialne, programy i karty do diagnozy, walizeczka logopedyczna, masażery, zabawki, szczegółowy opis wg załącznika nr 2aDostawa materiałów dydaktycznych GRUPA II p.n: „INTEGRACJA SENSORYCZNA” do ZSS nr 1 i ZSS nr 2 Specjalnych w Mikołowie, zestaw do rozwoju zdolności motorycznych, zestaw do treningu zapachowego, zestaw instrumentów muzycznych, sprzęt rehabilitacyjny, odzież obciążającą, kolumnę wodną, magiczne akwarium, szczegółowy opis wg załącznika nr 2b.Dostawa materiałów dydaktycznych GRUPA III p.n: „KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNE” do ZSS nr 1 Specjalnych w Mikołowie, obejmujący m.in.: liczydło, jajko równowagi, podręczniki i gry edukacyjne z płytą CD, szczegółowy opis wg załącznika nr 2c.Dostawa materiałów dydaktycznych i sprzętu GRUPA IV p.n: „TECHNOLOGIE INFORMACYJNO -KOMUNIKACYJNE” do ZSS nr 1 i ZSS nr 2 Specjalnych w Mikołowie, obejmujący laptop z oprogramowaniem, drukarkę atramentową A3+, tusze do drukarki, tablicę interaktywną,, uchwyt do tablicy, program do tablicy, szczegółowy opis wg załącznika nr 2d. Dostawa materiałów dydaktycznych GRUPA V p.n: „ALTERNATYWNE METODY KOMUNIKACJI” do ZSS nr 1 i ZSS nr 2 Specjalnych w Mikołowie, obejmujący m.in.: zabawkę laptop, programy komputerowe do komunikacji, laptop z myszką dla dzieci, tablet, szczegółowy opis wg załącznika nr 2e.Dostawa materiałów dydaktycznych GRUPA VI n.p: „REWALIDACJA I PEDAGOGIKA” do ZSS nr 1 i 2 Specjalnych w Mikołowie, obejmujący m.in.: zestawy książeczek PUS, zestaw kontrolny PUS, zestaw do tworzenia mandali, opowiadania i historyjki obrazkowe, podręczniki i ćwiczenia, wyklejanki, gry słowno- obrazkowe i edukacyjne, programy komputerowe i materiały diagnostyczne z kartami pracy, szczegółowy opis, wg załącznika nr 2.f. |
Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Zarząd Powiatu Mikołowskiego
|
Ulica |
ul. Żwirki i Wigury
|
Miejscowość |
Mikołów
|
Kod Pocztowy |
43190
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
(032) 32-48-100, 32-48-125
|
Fax |
(032) 32-48-147, 32-48-132
|
Email |
zampub@powiat.mikolow.pl
|
Adres strony url |
http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
|
Regon |
27628477900000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
„Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Indywidualizacji Nauczania Uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi w Powiecie Mikołowskim w latach 2016 - 2018” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, oś priorytetowa: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania: 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego.
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złozyć w jęzku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej.
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
6
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Mikołowie ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów , wejscie B, pater, kancelaria- pokój nr 127
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
30
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp w szczególności odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w powyższym punkcie składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub jego oświadczeniem osoby, której dokument miał dotyczyć, złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym i drugim, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt III.1 niniejszego rozdziału SIWZ należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania,że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stanowiący Załączniki 1a i 2a do SIWZ dla Zadania I, stanowiący Załączniki 1b i 2b do SIWZ dla Zadania II,stanowiący Załączniki 1c i 2c do SIWZ dla Zadania III,stanowiący Załączniki 1d i 2d do SIWZ dla Zadania IV,stanowiący Załączniki 1e i 2e do SIWZ dla Zadania V,stanowiący Załączniki 1f i 2f do SIWZ dla Zadania VI.Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania Wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w formie oryginału bądź kopii poświadczonej notarialnie.2.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w zdaniu pierwszym należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp w szczególności odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp.
3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w powyższym punkcie składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub jego oświadczeniem osoby, której dokument miał dotyczyć, złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym i drugim, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 3 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Strony przewidują możliwość zmiany istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty jedynie takich, które nie są sprzeczne z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Pubicznych, w następujących okolicznościach:
a) konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy,
b) jeśli dane pozycje pomocy dydaktycznych, będące przedmiotem umowy, będą niedostępne na rynku w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawcę innych pomocy dydaktycznych o parametrach i funkcjonalnościach nie gorszych niż określone przez Zamawiającego w niniejszej umowie, a w szczególności w załącznikach do umowy,
c) gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego,
d) w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia na dostawę.
e) w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa” oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,
f) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu dostawy,
g) zmiany sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu, w ramach którego realizowany jest przedmiot zamówienia, zmian wytycznych lub innych dokumentów programowych.
h) w przypadkach przewidzianych w art.144 ust.1 pkt.2 - 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zmianami).
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60.00
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
25/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Okres data do |
24/05/2017
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|