Dostawa materiałów dydaktycznych i sprzętu dla Zespołu Szkół Nr 1 Specjalnych w Mikołowie oraz Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie w ramach zadania „Kompleksowe doposażenie szkół specjalnych” w projekcie pn.: „Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Indywidualizacji Nauczania Uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi w Powiecie Mikołowskim w latach 2016 – 2018”.

Data publikacji 2017-04-12
Data zakończenia 2017-04-25 09:30:00
Instytucja Zarząd Powiatu Mikołowskiego
Miejscowość Mikołów
Województwo śląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 64499 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 391621109
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zespołu Szkół Nr 1 Specjalnych w Mikołowie ul Gliwicka 366 oraz Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych przy ul. Pokoju 4a w Mikołowie materiałów dydaktycznych i sprzętu przewidzianych w ramach projektu pn.: „Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Indywidualizacji Nauczania Uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi w Powiecie Mikołowskim w latach 2016 - 2018” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, oś priorytetowa: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania: 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 zdań:
Zadanie I
Dostawa materiałów dydaktycznych GRUPA I p.n: „LOGOPEDIA” do ZSS nr 1 Specjalnych w Mikołowie: obejmujący m.in.: gry słowno- obrazkowe i edukacyjne, podręczniki i ćwiczenia, programy multimedialne, programy i karty do diagnozy, walizeczkę logopedyczną, masażery, zabawki, szczegółowy opis wg załącznika nr 2a.
Zadanie II
Dostawa materiałów dydaktycznych GRUPA II p.n: „INTEGRACJA SENSORYCZNA” do ZSS nr 1 i ZSS nr 2 Specjalnych w Mikołowie, obejmujący m.in.: zestaw do rozwoju zdolności motorycznych, zestaw do treningu zapachowego, zestaw instrumentów muzycznych, sprzęt rehabilitacyjny, odzież obciążającą, kolumnę wodną, magiczne akwarium, szczegółowy opis wg załącznika nr 2b.
Zadanie III
Dostawa materiałów dydaktycznych GRUPA III p.n: „KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNE” do ZSS nr 1 Specjalnych w Mikołowie, obejmujący m.in.: liczydło, jajko równowagi, podręczniki i gry edukacyjne z płytą CD, szczegółowy opis wg załącznika nr 2c.
Zadanie IV
Dostawa materiałów dydaktycznych i sprzętu GRUPA IV p.n: „TECHNOLOGIE INFORMACYJNO -KOMUNIKACYJNE” do ZSS nr 1 i ZSS nr 2 Specjalnych w Mikołowie, obejmujący laptop z oprogramowaniem, drukarkę atramentową A3+, tusze do drukarki, tablicę interaktywną,, uchwyt do tablicy, program do tablicy, szczegółowy opis wg załącznika nr 2d.
Zadanie V
Dostawa materiałów dydaktycznych GRUPA V p.n: „ALTERNATYWNE METODY KOMUNIKACJI” do ZSS nr 1 i ZSS nr 2 Specjalnych w Mikołowie, obejmujący m.in.: zabawkę laptop, programy komputerowe do komunikacji, laptop z myszką dla dzieci, tablet, szczegółowy opis wg załącznika nr 2e.
Zadanie VI
Dostawa materiałów dydaktycznych GRUPA VI n.p: „REWALIDACJA I PEDAGOGIKA” do ZSS nr 1 i 2 Specjalnych w Mikołowie, obejmujący m.in.: zestawy książeczek PUS, zestaw kontrolny PUS, zestaw do tworzenia mandali, opowiadania i historyjki obrazkowe, podręczniki i ćwiczenia, wyklejanki, gry słowno- obrazkowe i edukacyjne, programy komputerowe i materiały diagnostyczne z kartami pracy, szczegółowy opis, wg załącznika nr 2.f.


Opis

Dostawa materiałów dydaktycznych GRUPA I p.n: „LOGOPEDIA” do ZSS nr 1 Specjalnych w Mikołowie: obejmujący pomoce logopedyczne, m.in.: gry słowno- obrazkowe i edukacyjne, podręczniki i ćwiczenia, programy multimedialne, programy i karty do diagnozy, walizeczka logopedyczna, masażery, zabawki, szczegółowy opis wg załącznika nr 2aDostawa materiałów dydaktycznych GRUPA II p.n: „INTEGRACJA SENSORYCZNA” do ZSS nr 1 i ZSS nr 2 Specjalnych w Mikołowie, zestaw do rozwoju zdolności motorycznych, zestaw do treningu zapachowego, zestaw instrumentów muzycznych, sprzęt rehabilitacyjny, odzież obciążającą, kolumnę wodną, magiczne akwarium, szczegółowy opis wg załącznika nr 2b.Dostawa materiałów dydaktycznych GRUPA III p.n: „KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNE” do ZSS nr 1 Specjalnych w Mikołowie, obejmujący m.in.: liczydło, jajko równowagi, podręczniki i gry edukacyjne z płytą CD, szczegółowy opis wg załącznika nr 2c.Dostawa materiałów dydaktycznych i sprzętu GRUPA IV p.n: „TECHNOLOGIE INFORMACYJNO -KOMUNIKACYJNE” do ZSS nr 1 i ZSS nr 2 Specjalnych w Mikołowie, obejmujący laptop z oprogramowaniem, drukarkę atramentową A3+, tusze do drukarki, tablicę interaktywną,, uchwyt do tablicy, program do tablicy, szczegółowy opis wg załącznika nr 2d. Dostawa materiałów dydaktycznych GRUPA V p.n: „ALTERNATYWNE METODY KOMUNIKACJI” do ZSS nr 1 i ZSS nr 2 Specjalnych w Mikołowie, obejmujący m.in.: zabawkę laptop, programy komputerowe do komunikacji, laptop z myszką dla dzieci, tablet, szczegółowy opis wg załącznika nr 2e.Dostawa materiałów dydaktycznych GRUPA VI n.p: „REWALIDACJA I PEDAGOGIKA” do ZSS nr 1 i 2 Specjalnych w Mikołowie, obejmujący m.in.: zestawy książeczek PUS, zestaw kontrolny PUS, zestaw do tworzenia mandali, opowiadania i historyjki obrazkowe, podręczniki i ćwiczenia, wyklejanki, gry słowno- obrazkowe i edukacyjne, programy komputerowe i materiały diagnostyczne z kartami pracy, szczegółowy opis, wg załącznika nr 2.f.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Zarząd Powiatu Mikołowskiego
Ulica ul. Żwirki i Wigury
Miejscowość Mikołów
Kod Pocztowy 43190
Panstwo Polska
Województwo śląskie
Tel (032) 32-48-100, 32-48-125
Fax (032) 32-48-147, 32-48-132
Email zampub@powiat.mikolow.pl
Adres strony url http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
Regon 27628477900000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu „Kompleksowa Edukacja Specjalna - Program Indywidualizacji Nauczania Uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi w Powiecie Mikołowskim w latach 2016 - 2018” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, oś priorytetowa: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania: 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego.
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://powiat_mikolow.bip.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złozyć w jęzku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej.
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Mikołowie ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów , wejscie B, pater, kancelaria- pokój nr 127
Rodz zam D
Okres2c 30
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp w szczególności odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w powyższym punkcie składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub jego oświadczeniem osoby, której dokument miał dotyczyć, złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym i drugim, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt III.1 niniejszego rozdziału SIWZ należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania,że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Inne dokumenty niewymienione 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stanowiący Załączniki 1a i 2a do SIWZ dla Zadania I, stanowiący Załączniki 1b i 2b do SIWZ dla Zadania II,stanowiący Załączniki 1c i 2c do SIWZ dla Zadania III,stanowiący Załączniki 1d i 2d do SIWZ dla Zadania IV,stanowiący Załączniki 1e i 2e do SIWZ dla Zadania V,stanowiący Załączniki 1f i 2f do SIWZ dla Zadania VI.Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania Wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w formie oryginału bądź kopii poświadczonej notarialnie.2.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w zdaniu pierwszym należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp w szczególności odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. 3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w powyższym punkcie składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub jego oświadczeniem osoby, której dokument miał dotyczyć, złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym i drugim, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 3 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony przewidują możliwość zmiany istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty jedynie takich, które nie są sprzeczne z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Pubicznych, w następujących okolicznościach: a) konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, b) jeśli dane pozycje pomocy dydaktycznych, będące przedmiotem umowy, będą niedostępne na rynku w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawcę innych pomocy dydaktycznych o parametrach i funkcjonalnościach nie gorszych niż określone przez Zamawiającego w niniejszej umowie, a w szczególności w załącznikach do umowy, c) gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego, d) w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia na dostawę. e) w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa” oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, f) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu dostawy, g) zmiany sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu, w ramach którego realizowany jest przedmiot zamówienia, zmian wytycznych lub innych dokumentów programowych. h) w przypadkach przewidzianych w art.144 ust.1 pkt.2 - 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zmianami).
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60.00
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 25/04/2017
Godzina składania wniosków 09:30
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres data do 24/05/2017
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)